Publicat de: ionutu | Octombrie 30, 2008

Aer de capitală.

Postarea de astă seară va fi adresată tuturor celor care au avut, au şi vor avea de’a face cu capitala mîndră şi bucuroasă a României, locul unde nu te Piteşti, Bucureşti. Ionuţu şi consoarta vor juca în deplasare într-acest weekend, vizitîndu-şi neamurili din capitală.
În acest scop, vă anunţ că noi fiind un cuplu mai degrabă boem şi deloc cheltuitoriu, am purcesat bilete dus-întors CFR şi anume la personal. Astfel că în loc să pierdem pe drum cca. 3 ore cu acceleratul sau rapidul, vom pierde doar 4. Eu personal sper să prindem un vagon din acela cu etaj, că nu m-am mai dat cu aşa ceva de cînd eram mic, mititel. Dora este oricum încîntată de idee, punct.
Aşadar, dragi cetitori de Cronică (plm, parcă aş fi Huidu) rezidenţi în capitală, sau şi cu viză de flotant, vă rog pre această cale să îmi împărtăşiţi opinia domniilor voastre cu privire la ce ar trebui să facem în cele 28 de ore pe care le vom petrece în oraşul vostru. Noi ne-am gîndit la o plimbare prin Muzeul Satului, pentru început. Apoi o tură cu metroul. Apoi ‘om mai vedea ce ne vor propune şi gazdele noastre de acolo (verişoara şi soţul ei Gabi).

*****

Sîmbătă, 1 noiembrie, la Braşov are loc Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Sună paradoxal pentru mine ca să se organizeze o noapte a reclamelor. De obicei cînd practic uitatul la TV şi bagă ăştia reclame, schimb canalul. Spoturile TV sunt pe gustul meu atunci cînd le văd pentru prima oară. Apoi sunt enervante, urmînd ca din enervante să devină exasperante. Stau acum şi mă întreb oare pe cîţi oameni conving ele să cumpere produsul ce face obiectul spotului. Io niciodată nu mi-am luat Fanta şocata pentru că mi-a plăcut reclama. Niciodată nu aş cumpăra Perlan Bonux, Tide, Dero, sau Ace pentru că m-ar convinge dialogurile din reclame. Sunt proaste. Puţine reclame produse la noi tind să mă mulţumească. Poate problema nu e neapărat calitatea lor, ci cantitatea în care ne sunt băgate pe gît.
Personal, îmi place acum spotul cu Rives, primul poet 2.0 de la Orange.

Oare are vreo legătură cu faptul că şi eu văd în orice mi se întîmplă potenţiale postări pe blog? 😉

Responses

  1. Vă zic eu ce să vizitaţi. Deci: ajungeţi în gara de nord. Boooon. Coborâţi din tren, mergeţi vreo sută de metri până la panoul cu trenurile (ăla electronic). Pe drum până acolo realizaţi că aţi văzut destul din capitală, căutaţi primul tren spre Cluj şi săriţi urgent în el. 😉

  2. mai nou şi cu acceleratul şi cu rapidul tot 4 ore faci 🙂

  3. O plimbare in centrul vechi. Merita. A inceput sa arate bine. Si va fi vreme frumoasa. Buna dimineata!

  4. Hudrea,
    şăzi liniştit, venim noi şi la Clugiu. Tre’ să văz ce rude am pe acolo, ca să poci bea şi mînca liniştit, după modelul jegătaniei. 😀

  5. moni,
    aşa e, asta înseamnă cumva că vom face 5 ore cu personalul? 😆

  6. dono,
    Centrul vechi din Bucureşti..bună ideea. L-am văzut la tv şi cred că voi face nişte poze reuşite acolo. Mulţumesc pentru pont şi pentru vizită. 😉

  7. Păi de la Muzeul satului hop în Herăstrău apoi hop pe Bulevardul Aviatorilor- Şoseaua Kiseleff să respiraţi cel mai curat aer din Bucu! Dacă ajungeţi pe la Piaţa Romană, musai sediul Crucii Roşii :)))) Glumesc, dacă la Romană, mereţi să vedeţi ambasadele din zona Bd. Dacia şi beţi un ceai la Cărtureşti, dacă mai există cărţi plus ceai egal love 🙂 Şi păpaţi la Mamma Mia – tot în zona Piaţa Romană cum coborîţi spre Piaţa Universităţii dacă mai e aşa de bun, mare şi ieftin ca pe vremea mea 🙂 Cîte ore ziceaţi că aveţi? 😀

  8. oana,
    28 h.

  9. Io aş putea să parcug traselu’ tot că am antrenament 🙂 Acuma vedeţi şi voi ce alegeţi 🙂 În centru’ vechi aveţi grijă să nu vă pape cîinii bagabonzi … Mai e cîini bagabonzi in our nation’s capital?

  10. @ Ionuţu,

    la Lăptărie. io acolo trag când ajung la capitală.

  11. Hop si eu… Da’ mie-mi place reclamele =)) Cred ca sunt printre putinele persoane care in loc sa schimbe canalul la publicitate, casca ochii. Asta nu inseamna desigur ca agreez orice soi de reclama publicitara. Cat despre Noaptea Devoratorilor…de-abia astept sa merg… Promit ca va spun cum a fost… desigur, daca ve intereseaza 😛

  12. T,
    mulţam’ fain de pont! 🙂

  13. Crystal,
    distracţie faină, aştept impresii! 😉

  14. casa popurului daca o fi deschisa publicului.Si in cismigiu e fain.Dar daca alegeti Muzeul Satului sa dati o tura prin herastrau.e frumos toamna.Si puteti vizita Muzeul Grigore Antipa de pe Calea Victoriei.Prearea mea e ca ar trebui sa evitati centrul.e aglomerat si poluat.Asta daca nu cumva vreti sa faceti shopping.Cam atat!Distractie placuta

  15. Ramona,
    s-a notat! 😉

  16. Doamne Dumnezeule si Maica Domnului!
    Bine ca nu stati decat 28 de ore aici ca ati fi plecat stricati.
    Aveti grija la taxiurile de la Gara de Nord. Mai bine luati metroul sau per pedes ca si asa vreti sa vizitati. Evitati centrul daca sunteti cu vreo masina. E infiorator.
    Muzeele si parcurile ar trebui sa fie de ajuns.
    Azi ar trebui sa se deschida si Liberty Center asa ca , daca aveti chef de patinat, cica au aia gheata acolo.
    Ah, si mancati o sarmaluta la Caru cu Bere. Eu sunt fan.

    Distractie placuta!

  17. Caru cu Bere, sărmăluţe, patinoar cu gheaţă.. hmm sună bine! Mulţam’ fain Pisico! 😉
    Bine ai venit, te mai aştept!

  18. Păi eu am fugit de-acolo şi va duceti voi in locul meu? 😆
    Sper sa gasiti macar un loc despre care sa puteti spune ca v-a placut 😀 Cu siguranta ne veti povesti!
    Petrecere frumoasa!

  19. […] 3, 2008 Posted by ionutu in Jurnal de bord. trackback Vă eram dator cu nişte impresii după postarea de vineri. Am ajuns la Bucureşti, între timp ne-am şi întors, sindromul zilei de luni intrîndu-şi […]


Lasă un răspuns

Categorii

