Publicat de: ionutu | Noiembrie 3, 2008

Bucureşti, hai că se poate!

Vă eram dator cu nişte impresii după postarea de vineri. Am ajuns la Bucureşti, între timp ne-am şi întors, sindromul zilei de luni intrîndu-şi brutal în drepturi. Despre ce s-a petrecut la capitală, nu intru foarte mult în detalii. Am văzut un oraş mare, grăbit, indiferent dar primitor, urît dar frumos, plin dar gol. Las imaginile să completeze articolul.

O bucată de Ardeal

Nişte coloane, ale unui Atheneu

Pianistul verde

Locul de unde am luat-o de la capăt?

Bătrînul.

Noi pe unde ieşim?

3D.

Portret

Casă verde.

Singurătate urbană.

Stîlpi de lemn.

O răţuşcă stă pe lac..mac mac 🙂

Bucureştiul are ce arăta dacă ştii ce să cauţi. 😉

Responses

  1. Ionutu :offtopic: am fost la Bucureşti sîmbătă şi duminică. Mi-a plăcut! 😉
    @Ionutu: offtopic: ti-a placut?!? esti nebun 😀

  2. nu bre! Masochist uşor deranjat la mansardă, da? 😎

  3. PS
    Ionutu: nu bre! Masochist uşor deranjat la mansardă, da?
    @Ionutu: asa, da, imediat iti fac reclama unde trebuie 😎
    Deci acum recititi ce a scris omul …

  4. moşule,
    nu mai am ce copia! 😀

  5. Bre vazut asa…olecuta mai rar, poate c-o fi frumos, cand stai in el de-o viata iti vine sa te retragi intr-o pestera ca sihastrii aia din vechime 🙂

  6. Exact aşa zicea şi rudili care le-am vizitat. 😉

  7. Mda, o fi el frumos dar cand nu te afli in el =))
    Sunt convinsa ca ai ce vedea in Bucuresti doar ca trebuie sa ai nervii tari, sa treci peste restul mizeriilor. Mie nu mi-e dor deloc de Bucuresti.
    Oricum foarte frumoase poze. Hai ca se poate 🙂

  8. Păi cum să nu se poată? 😉

  9. Mă, nu v-a plătit ăştia de la Biroul de Promovare a Turismului Bucureşti cumva?:D

  10. imi place „Singuratatea urbana” pozaaa…Nice…

  11. Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
    Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
    blog: http://www.varby.ro
    Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
    Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
    Sa avem bafta la trafic!

  12. VOTUL DIN BRASOV :
    (hopaaa, încă un link?!? nţţţţ…!!! )

  13. Am uitat să vă zic! Varby le zice aşa la toţi bloggerii!!! Am găsit fix acelaşi mesaj la Innu!

  14. Oana,
    băiatul ăsta şi-a propus ceva, şi i-a şi reuşit. Artificial, e adevărat. Sunt curios pe unde se va afla cam peste o lună. Dar oricum o fost amuzant. 😀


Lasă un răspuns

Categorii

