Publicat de: ionutu | Noiembrie 28, 2008

Braşoveni, voi ce ziceţi?

Mă refer la cititorii din Braşov. Mă gîndeam să fac un sondaj aici pe blog. De departe cel mai agresiv promovat candidat din partea PNL Braşov, cu o campanie chiar mai agresivă decît cea a lui Căncescu din primăvară, o avem pe ea, fata cu părul de foc, Oneeeeeliiiiiia Pescaruuuuuuuuu. Onelia Pescaru. Are un adversar provenit tot din rîndurile PNL Braşov, cel mai penelist pedelist, Gabriel Ghiocel Bleg Andronache. Gabi Andronache, omul fără orgoliu, principii, scrupule. Aşadar:
onelia_pescaru ghiocelul-bleg1

Responses

  1. Ce naiba, ionutule, te-a lovit campania la cerebel? Pai de-astea zici pe blog?? Cand era pe ce sa te iau de om serios…

    Lasand gluma la o parte, mi se rupe-n paispe la cinci tzanti in afara cotului cine va castiga. Singurul lucru pe care l-am retinut din toata harmalaia asta e ca, la mine in colegiu, candidata PNL are un nume kilometric. Habar n-am cine e, ce-a facut si de ce as vota-o; poate daca se ostenea sa ma lamureasca, avea o sansa. Dar asa…

    De Gabriel Andronache am auzit. Da’ asta nu inseamna nimic, si de Florin Salam am auzit. Asa. Si?

    Onelia… oh, Onelia! Cu a ei emisiune „Desfaceti-va sufletele”… scuze, era „Deschideti-va sufletele”. Haidade! Candidat?

    Cine bate duminica? I couldn’t care less. Am fost neatent si mi-a scapat partea in care se spunea cu ce ma aleg eu…

  2. Nu vai, cetăţene! Tocmai, mă bucur că se termină dracului tot tărăboiul! Campania m-a lovit vizual vreme de-o lună. Nu-i mai suportam prea mult.

  3. Ionutule, hai c-am scapat de taraboi, in sfarsit da’ sa mor de stiu ce si cine a castigat. Si mai ales de ce… Cat despre doamna Oneeeeeeliiiiaaaaaaa, numai de bine. Sper ca ai votat-o, ca a fost catindata in colegiul Schei, ce mama ma-sii!!!
    Cetatene, uitai de emisiunea cu pricina. Muahahahaaaaa!!!! Dar mi-ai inseninat ziua 😛

  4. Da Crystal! I-am votat pre toţi! 😆 A fost un vot responsabil din partea mea. Le-am oferit tuturor din tuşul ştampilei. 😀

  5. Bun. E bine ca nu esti egoist. Prin altruism facem lumea mai buna =))=))


Lasă un răspuns

Categorii

