Publicat de: ionutu | Noiembrie 28, 2008

Teo Trandafir, finalul? Ntzz.

De ceva vreme zvonul conform căruia Teo va încheia socotelile cu televiziunea, bîntuie prin media romînească. Problema este că sunt puţini, poate prea puţini cei cărora le pasă. Mult mai interesant pentru public este dacă Trăistariu e gay sau nu, unde s-a mai dus şi ce a mai făcut Băsescu, pe unde o mai ard Răduleasca şi Oţil, şi tooot aşa. Public de Can Can, mentalitate de tabloid.
Cine îşi mai aminteşte de „Dimineaţa devreme, cu Teo şi Mircea” de pe Antena 1? Ştiu că vreo doi ani m-am ofticat că nu puteam vedea emisiunea decît în vacanţe. Apoi în clasa a şaptea aveam ore după amiaza, ceea ce-mi permitea să mă trezesc devreme să văd emisiunea. Mircea Badea era cam la fel, mai puţin arogant însă, sau cel puţin aşa îmi lăsa mie impresia. Făcea însă echipă bună cu Teo. Nu am înţeles însă un lucru, care m-a şi dezamăgit ulterior: de ce luau în rîs concurenţa (pe atunci Cristi Tabără cu matinalul de pe Pro TV „Ora 7 bună dimineaţa!”), pentru ca ulterior, Teo să ajungă să lucreze pentru Media Pro. Ba mai mult, să facă şi audienţe de neegalat pe acel segment de oră.
Mi-a fost simpatică şi la Pro TV pentru o vreme. Pînă a apărut Tănţelu’ şi emisiunile pline cu manelişti. Mi se părea ipocrită. Mi se părea că se prostituează. Culmea, se afla atunci în apogeul ei de formă. Ulterior, a pus piciorul în prag, a renunţat la maneaua de Pro TV şi a ales să plece unde a putut mai prost: la Vântu. Unde a dat chix colosal cu Romantica TV.
De ceva vreme părea că-şi revine la Prima TV. Asta pînă acum. Cînd zvonul s-a adeverit. Teo spune pa! televiziunii pentru o vreme. Îşi o vacanţă după 15 ani de televiziune. Nu se retrage în apogeu, pleacă, aproape, pe uşa din spate.
Eu cred că de fapt îşi ia doar o pauză de formă. Uneori, prinde bine. Va reveni. 😉

Responses

  1. Urmaream si eu emisiunea lu’ Teo si Mircea de pe Antena 1, era ceva ce merita sa urmaresti; astazi insa nici daca mi-ar da bani nu mi-as pierde timpul la vreo emisiune in care apare si ea.

  2. eu intodeauna am admirat-o pe teo,pentru ca inainte de toate ea este OM!Si nu mi-a parut prefacuta niciodata.A plecat de la prima pentru ca echipa cu care lucra de ani de zile avea contract cu prima pana la 1 dec iar Teo avea contract pe o perioada mult mai lunga.Ei i s-a propus sa lucreze in continuare la prima,dar nu a acceptat sa lucreze fara echipa…so,that’s the reason.Orium,parerea mea e ca formatul emisiunii cu manelisti de la pro i-a fost bagat pe gat fortat.d-aia cred ca a si plecat de acolo.

  3. Cheeprey,
    chiar la o emisiune întreagă nu m-aş uita nici eu. 😉
    ramona,
    dacă i-a fost băgat pe gît nu-i lua atîta timp să se hotărască să plece. La Prima cum de a fost aşa pragmatică?

  4. Eu cred ca Teo e un om OK, dar cred ca viata nu te duce mereu exact incotro ai vrea tu sa o iei (mai ales cand e vorba de viata profesionala si de showbiz). La inteligenta ei isi va gasi cu siguranta drumul pe care ii va placea sa mearga.

  5. Teo a luat o decizie inţeleapta. Devenisera penibile emisiunile ei.

  6. Nu cred nici eu ca Teo s-a retras de tot. Femeia asta traieste televiziunea. Ma rog, pe mine personal ma lasa rece (de la inceput la final treceam peste emisiunile ei), dar am inteles ca e o profesionista, totusi.

  7. Da,ai dreptate a stat cam mult ce-i drept la pro.anyway,pana la urma sper sa-i fie bine ,indiferent pe ce cale o apuca.

  8. S-a zvonit despre plecarea ei inainte ca ea sa stie daca pleaca sau nu din televisiune., Probabil chiar avea nevoie. Dupa 15 ani de televiziune si audiente urcate extrem de sus era timpul pt ca lumea deja se plictisea de ea si de inteligenta ei.
    Da, ii va prinde bine.


Lasă un răspuns

Categorii

