Publicat de: ionutu | Decembrie 15, 2008

Da’ de ce bă Gheorghe?

Aud astăzi că Stolojan îşi linge rănile după ce şi-a dat demisia din funcţia de premier desemnat. Apoi stau şi mă gîndesc: cum adică şi-a dat demisia? Da’ ce? A fost ăsta premierul Romîniei? Da, de numit, a fost numit, nominalizat de Preşedintele Romîniei, ăsta, şpanchiul, cum îl cheamă, Băsescu. Şi că Băsescu s-a învîrtit de un nou premier, cum era de aşteptat, dacă dragăStolo era o marionetă urîtă, Băsel a ales acum să-şi numească muppet-ul preferat, pe Boc, tata marionetelor. Stau şi mă întreb şi acum, cum dracu se face că ăsta a ieşit primar în Cluj, oraş despre ai cărui locuitori, am în genere o părere foarte bună. Îmi răspund singur, cînd văd ce primar are Braşovul. Prietenii ştiu de ce.
Numirea Bocului, nu m-a luat prin surprindere. Era de aşteptat. Băselul a jucat şi de data asta cum a vrut el, mizînd pe setea de putere şi caşcaval a baronilor şi pe prostia tehnocrată a lui Ge-uoană. Băsel are un an în care poate fi ce şi-a dorit el să fie de cînd erea mic: Putin. Dacă PDL se va retrage de la guvernare prin martie, la fel cum a făcut şi cînd guverna alături de PNL, din nou nu am să fiu surprins. Se va merge din nou pe aceeaşi poezie: „noi am vrut, ei n-au vrut! Corupţilor! Corupţilor!”. Iar criza pentru care au semnat ăştia Pactul pentru Romînia va fi uitată, ce dracu vreţi bă săracilor, voi nu vedeţi că şi la neamţ e criză?
Dacă toţi pe unde am fost azi au pus diverse imagini reprezentând pitici, eu am ales să vi-l arăt pe Boc cum cade la Gheorghe în emisiune. Ia uite-l tată, balega:

Responses

  1. 1 In Cluj a iesit primar si Funar. Think about it
    2 Normal ca am postat pitici, sunt mai sexy decat trompetele
    3Avand in vedere ca asta e cazut in cap la propriu, daca renunta macar are o scuza.

  2. moş,
    1. da, uitasem. Nu era ăla cu băncile tricolore?
    2. nu înţeleg care e legătura între un pitic şi o trompetă.. 😀
    3. cine, Boc? decît dacă îi zice Băsel. 😀

  3. Legat de ce-a facut Boc la Andreea Gheorghia în emisiune…La mai multe! 😉

  4. dl emil POC! urata treaba dar important e ca s-a ridicat si ne fura si ne minte in continuare.keep walkin’ – johnny walker


Lasă un răspuns

Categorii

