Publicat de: ionutu | Decembrie 23, 2008

Petrecerea de sfîrşit de an.

Pe care am avut-o săptămîna trecută. Şi pe care o mai am încă o dată şi astăzi dacă mai era nevoie. Asta în condiţii de plină criză economică, pentru a mai întări încă o dată proverbul care consfinţeşte cel mai clar poziţia Romîniei în vremuri tulburi: ţara arde şi baba se piaptănă. Găsesc că Toma Caragiu, ca şi Caragiale, este undeva în afara timpului, a regimurilor ce s-au perindat schimbîndu-ne şi influenţîndu-ne, definitiv vieţile.
Maestre, mă înclin şi-ţi dau cuvîntul: (folosiţi sonorul la maxim, cu încredere 😀 )

Să aveţi cele mai frumoase sărbători de iarnă, să fiţi fericiţi alături de cei dragi şi iubiţi, să lăsaţi dracului blogurile măcar pînă pe 5 ianuarie. Ştiu că eu unul asta am să fac.
Preaplecat,
Ionuţu.

Responses

  1. Si voua va doresc un Craciun cu multa zapada cu multe cadouri si mai ales multa, multa sanatate. Si nu uitati, pe 29 decembrie, la ora 19, Formula Pub ne asteapta 😛
    Va pupa Eu

  2. Cum se zice pe la noi, „va doresc tot ce-mi doriti voi mie”. Si chiar mai mult decat atat.

    PS: da’ ce, zilele-astea se-nchide WordPressu’? Sau Blogspotu’? Au si ei vacanta?

  3. Sarbatori Fericite!

  4. Deci, Craciun Fericit !
    Stiu ca suna banal, dar sa nu uitam ca banalitatile compun fericirea.

  5. Sarbatori cu sanatate si multe bucurii, demne de o viata departe de a fi banala! La multi ani!

  6. ionut au venit rudele de prin strainataturi?? ca nu stiu cum sa dau de ei, ca nu mai am nr de telefon, nimic… (by-the-way, la multi bani si alea-alea, ca restul vin oricum :))

  7. deci la mulţi ani care este vă doresc !

  8. La multi ani 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

