Publicat de: ionutu | Ianuarie 5, 2009

La hevedehe 2008! Urmează 2009.

Urmează 2009 care se anunţă a fi anul crizei, al grevelor şi al şomajului, an ce debutează cu o criză armată şi cu mult sînge nevinovat, acolo în fîşia blestemată, bucata de pămînt poate cea mai disputată ever (de urmărit şi ce zice Rabbi, că bine le mai zice). Iar dacă Israel înseamnă „poporul ales” de însuşi El, atunci call me the biggest heretic, dar de data şi la faza asta, nu mai sunt de acord cu ei, El. Fuck me, o să ard în iad. Nimic nou, bine aţi venit pe Terra.
Ştiu că zilele astea am neglijat la modul grosolan Cronica. Nici măcar nu am avut bunul simţ de a le răspunde celor ce ne-au vizitat şi ne-au urat cele bune şi la mulţi ani. La mulţi ani, este şi răspunsul meu către ei şi către voi toţi, cei ce intraţi pe aici şi vă găsiţi/rupeţi timp din vieţile voastre banale sau nu, să mai citiţi şi aberaţiile noastre banale sau nu. 😉
În minivacanţa asta s-au întîmplat multe lucruri frumoase. Am petrecut timp alături de familie, am făcut şi am primit cadouri. Am făcut şi brad de Crăciun. Primul nostru brad de Crăciun (de cînd suntem un cuplu şi locuim împreună, eu şi Dora). Apoi, pe lume s-a hotărît să vină şi micuţa A., nepoţica mea de care eu sunt foarte mîndru. Azi am ţinut-o în braţe prima oară. Nu pot să vă descriu sentimentul pe care l-am simţit. Pot doar să afirm că îngerii există, iar orice nou-născut, este în fond un îngeraş. Iar mirosul de bebe, ei bine, mirosul pielii de bebeluş este cu siguranţă cel mai plăcut miros din lume. Sigur, în cazul Pampers-ului plin, nu mai poate fi vorba de aceeaşi senzaţie. 🙂
bradut
bebeluşa A.
Anul Nou l-am petrecut alături de Oana şi iubitul ei Z., sărbătorind şi la ora 0.00 a Romîniei, cît şi la ora 1.00 a Romîniei, dar ora 0.00 a Croaţiei. Frumos, repetăm şi la anul.
Între Crăciun şi anul nou am reuşit să ne vedem şi cu Cristina, Cipri şi Dana, la un vin fiert şi un pahar de vorbă, astfel consumîndu-se şi primul nostru blogmeet. Mie mi s-a părut mai degrabă o întîlnire între nişte prieteni vechi, ce nu s-au văzut niciodată. A fost niţel ciudat, dar una peste alta, eu m-am simţit bine, vinul fiert fiind un degrabă dezlegător de limbi 😀 . Sunt totuşi de acord cu Dora cînd spune că un blogmeet este un faut-pas, deoarece dispare astfel farmecul ce ţi-l conferă anonimatul scrierii de blog.
Aceasta a fost prima postare din 2009. Vor urma şi altele.
flocirică ne-JEG Ce zici de asta Bîjele?

Responses

  1. Hmm… as putea avea o obiectie (mana ridicata, cu doua degete in aer)? Daca tu ai avea, la vreo 40 de kilometri (maximum) un „popor” care voteaza vesel, en masse, un „partid” in al carui document fondator scrie negru pe alb „scopul nostru este sa-l distrugem pe Ionutu, pe Dora lui si, daca putem, pe Oana cu tot cu Z”, cam cum te-ai simti? Iar daca te-ai trezi cu rachete care-ti darama, pe nepusa masa, podul, gardul, garajul si-ti sparg geamurile o data pe saptamana, cam ce-ai face? Se varsa sange mult in Gaza, da; dar nu prea-mi dau seama exact cat din el e chiar nevinovat…

    In rest, poate, la multi ani; da’ nu ca asta care vine, ci muuult mai buni!

  2. Mă gîndesc că morţii şi răniţii ăia mulţi, adunaţi matematic în cele 9 zile de cînd se bubuie oficial cele două părţi, nu sunt numai militari şi extremişti. Mi-s antipatici şi islamiştii la fel ca şi israelienii, nu fac rabat în a nu simpatiza nişte animale fără inimă care probabil în setea lor de sînge şi-n nebunia lor au şi uitat cauza pentru care se ucid între ei. Urît. Şi nu sunt de acord nici cu sintagma de „popor ales”. Poate doar dacă Dumnezeu din cer vine pe Terra şi ne dă cu mînuţa Lui în scris că da, ăia e poporul Lui ales.
    Welcome back, Cetăţene!

  3. La multi ani si numai ginduri bune!
    Flavius
    Bv

  4. bine ai venit, Flavius!

  5. Bine v-am gasit in 2009!
    Cum dom’ne sa fie ciudat?

  6. Să-ţi trăiască nepoţica 🙂

    Cît despre blogmeet, cum i se zice savant, mie mi-a făcut mare plăcere. Am decis că să te întîlneşti cu oameni cu care comunici deja, dar nu i-ai văzut la faţă, e ca şi cînd deschizi un uou kinder cu suprize 😀 Sau aproape ca la blind date că şi-aşa n-am fost niciodată şi sper să nici nu fiu nevoită vreodată dacă m-o ţine partenerul de şeptică (Ionuţu i-a zis „iubit”, sună mai languros, dar dacă preferaţi … :).

    Cît despre răzbel, sînt de acord cu Cetăţeanul Popescu: viaţa adevărată nu-i ca-n filmele cu good guys şi bad guys. Întrebarea mea retorică e care drac îi mai mare: ăla de bombardează populaţia civilă sau ăla de s-a amestecat atîta cu populaţia civilă de nu mai ştii care îi soldat care-i civil în speranţa că lumea civilizată va respecta Convenţiile de la Geneva, iar el îşi va putea vedea de ucis liniştit?

    Iar revelionul următor: păi să-l petrecem pe teritoriu neutru pe un cu totul alt fus orar ca să ciocnim şampanii de trei ori 😀

    Cît despre anul 2009 – am decis că n-are cum să fie un an rău că numărul meu norocos e 26, iar 2009 e un 2006 cu şasele întors 🙂 Aşa că vă dau de la mine noroc şi voie bună că am suficient 🙂

  7. alege tu o destinaţie. 😉 Şi noi venim.

  8. Nu zâc nimică.

  9. atunci taci.


Lasă un răspuns

Categorii

