Publicat de: ionutu | Ianuarie 6, 2009

Fighting for peace is like fucking for chastity.

Întuneric. Deşi iarna se întunecă mult mai devreme, iubesc întunericul. Nu sunt emo, dacă la asta vă gîndeaţi, aşa că şedeţi liniştiţi, n-o să invit pre nimeni să steie pe întuneric cu mine, fie el şi din aceeaşi reţea cu mine.
Din televizorul Hyundai cocoţat pe peretele din stînga mea zbiară isteric mimînd un discurs, o găină nefutută (de fapt cine sunt eu să o judec pe paţachină, poate chiar are parte. Şi dacă are, îmi închipui ce-o fi în camera aia, cînd ea e la aparat). Despre Creţuleasca vorbeam, de la Realitatea.
De fapt, nici nu ştiu ce caută tv-ul pe Realitatea. Mă irită pînă la refuz posturile astea două din nişa asta nou apărută, la noi, veche şi penibilă la ei. CNN şi altele ca el. La Antena cu numărul 3 în colţul dreapta-jos, Gîdea şi Ciutacu. Neinteresant. Nici n-a început bine anul, şi deja mă simt sătul. Şi n-ar trebui. Că de aia îi zice anul nou.
Unde mai pui că nu reuşesc încă să mă acomodez cu re-mersul la muncă. Poate de săptămîna viitoare o să-mi regăsesc plăcerea de a lucra. Pînă una alta, tot din cutia gri pe care scrie Hyundai, aflu că dacă sunt bugetar, sunt inamicul poporului. Doar tăind din leafa mea şi a multora ca mine, funcţionari publici, militari, actori, cadre medicale, etc., România lui Boc va trece peste criza asta economică, ce nu ne speria aşa tare în campania lor electorală. Sunt nevoit să-mi port stigmatul: sunt plătit din banii statului, sunt un porc de funcţionar, un şpăgar, un parazit. Poate ar trebui să mă angajez dracului la un patron. Să debarasez mese. Să sap şanţuri. Poate aşa, fiii României mă vor aprecia mai mult. Altfel, tăiaţi tată din salariu, nu-mi mai daţi bonuri de masă, de fapt, nu mă mai plătiţi măi pulelor, din buzunarele voastre cîrpite, de jegoşi, de oameni de nimic, oameni care se prezintă la urne ca să voteze Udrea, Chiuariu, Boc, Iliescu, Năstase, Videanu, Hrebenciuc, şi dă Dumnezeu, Băsescu la toamnă. Poate dacă toţi nefericiţii plătiţi de la bugetul de stat ar lucra pe mocanu, economia ţării va trece pe nesimţite şi peste hopul ăsta global.
Mîine e Sfîntul Ion. Iar eu mi-aş fi dorit să mă cheme Răzvan. Sau Bogdan. Sau Mirel. Bănel. Ăstea nu sunt nume de sfinţi.
Ce-mi doresc în 2009? Să supravieţuiesc. Să văd din nou marea. Să le iasă din cap romînilor ideea cretină că angajaţii din instituţiile publice sunt plătiţi din banii lor.
Cele mai de geniu idei? De obicei cînd mă duc acolo unde şi Papa merge neînsoţit. Pe budă, cînd prestez un number two.
Vă ţuc.
Dedicaţiunea Oanei, vă este dedicată voo, tuturor:

Responses

  1. „Să le iasă din cap romînilor ideea cretină că angajaţii din instituţiile publice sunt plătiţi din banii lor”

    Cu tot respectul, ionutule, dar imi permit sa nu fiu de acord cu tine. Orice angajat platit de la buget este – intr-un anume sens – platit din buzunarul romanilor. Pentru ca ei sunt cei care alcatuiesc bugetul. La fel – daca vrei – cum, intr-un anume sens, divizia de vanzari a unei firme asigura salariile intregii echipe. Asadar, ideea care te supara nu are cum sa le iasa din cap romanilor, pentru ca e adevarata.

    Daca-mi dai voie sa fac o ghiceala, pe tine nu te supara existenta acestei idei, ci abuzurile de atitudine – si legislative – facute sub acoperirea ei. Lucru la care subscriu. Asa, ca sa nu fac opozitie chiar pana la capat 😉

  2. La multi ani Ionut 😉

  3. Cetăţene,
    m-ai ghicit. Totodată, suntem plătiţi şi din buzunarul nostru. Plătim aceleaşi impozite, cumpărăm aceeaşi pîine, plătim acelaşi TVA, ca toată lumea. Prin urmare, nu mi se pare firesc să se spună că suntem plătiţi din buzunarul contribuabilului. Contribuabili suntem cu toţii.

  4. Moni,
    mulţumesc. La mulţi ani şi Ionilor tăi!

  5. inspira, expira, inspira, expira… ca de abia a inceput anu 😉
    in rest la multi ani si la multi bani 🙂

  6. ei ei… Ionuţ să încercăm să nu împărţim ţara în bugetari şi nebugetari!

    La multi ani!

  7. La mulţi ani, Ionuţu!

  8. Ionotu, cred ca ai dreptate, bugetul se alcatuieste din banii contribuabililor, nu doar al bugetarilor. Si mai cred ca supararea este pentru ca voi luati banii direct de la buget, spre deosebire de restul care trebuie sa lupte pentru banuti. Don’t take it so personal!!!
    La multi (b)ani!!! 😉

  9. Laaaa muuulţi aaani 🙂 Şi o dedicaţie pentru Ionul (cel Pozitiv altminteri, cum spune Cetăţeanul): Aaaalways look on the bright side of life … :):):)

  10. La mulţi ani cu sănătate, Ionuţuleeee! Şi mai multă veselie, dragă, că uite, e ziua ta şi te-a prins oleacă supărat. Nu se cade! Ia, hai, paharul sus şi să fim fericiţi!:))

  11. la mulţi ani Ionuţule şi un an fără bătăi de cap

    PS: nu mai fi supărat, căcatu’-i tot acelaşi şi anu’ ăsta pentru că românului, dacă nu ştiai, îi place al dracu de tare să-l savureze.

  12. la tuată lumia,
    măi vă mulţumesc, vă pup virtual, sunteţi cei mai buni prieteni ai mei virtuali. Vă daţi seama ce paranghelie ar reieşi dacă ne-am videa în carne şi oase? Vă iubesc.
    Sfîntul Ionuţu. 😀

  13. Acu am ajuns de la bere. La mulţi ani Ionuţule. Ca de la un Ionuţ la altul :D.

  14. La mulţi ani Efule! 😉

  15. hehe, mulţumesc 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

