Publicat de: ionutu | Ianuarie 12, 2009

Acest Carrie Bradshaw al Braşovului.

Fuck me, nu, nu sunt gay. 😀 Rîdeam cu cîţiva prieteni pe faza cu blogul. Carrie Bradshaw e tipa din Sex & the city, scriitoarea de editoriale pe laptop de provenienţă Apple, contribuabilă a metropolei New York, personaj jucat mănuşă de Sarah Jessica Parker.
Ionuţu locuieşte la Braşov, scrie despre ce-l fute pe el la melodie, nu are Apple, nici măcar Ipod, şi îşi joacă propriul rol, în fiecare zi fără întrerupere de vreo 24 de ani (dă Domnul, săptămîna viitoare pe 19). Unde mai pui că nici n-o suportă prea bine pe eroina cu laptop, aceasta semănînd mai degrabă cu o piţi de Bamboo, dar americancă. Personaja, repet. Cu actriţa, n-am nimic. Am auzit că în viaţa de zi cu zi e o tipă de bun simţ, absolut raţională, echilibrată, stabilă.
Astăzi am fost invitaţi la o nuntă. Şi aflîndu-mă acolo printre prietenii viitorului mirean, m-a pălit o uşoară melancolie. Berea şi atmosfera plăcută din restaurant au dezlegat multe limbi, au trezit multe amintiri. Chestiuni trăite de mire şi prietenii lui, bombe şi cîrciumi frecventate şi de mine, festivaluri medievale pe la Sighişoara, party-uri prin cele mai obscure locaţii. Poate tone de bere, vin, tărie. Sute, mii de ţigări. Gagici multe, frumoase, deştepte, proaste, blonde, brunete, roşcate. Iubiri de-o vară, relaţii eşuate, beţii, ieşiri pe munte cu cortul, sau la grătare. Şi deodată, stop. Rockerul cunoaşte o fată. Fata cunoaşte evident, un rocker. Treptat, părul şi ciocul lui se scurtează, hainele negre, slinoase, lasă locul celor decente, de „în rînd cu lumea”, beţiile cu prietenii dispar. Chiria trebuie plătită lunar, la fel ca şi restul cheltuielilor necesare întreţinerii unei locuinţe, la parametrii normali. Mergi zilnic la serviciu, te întorci de la serviciu, îţi faci prieteni noi, aceştia se căsătoresc, rămîneţi ultimii necăsătoriţi, dar fără să fi ratat vreo nuntă. Nici nu prea mai ţii legătura cu vechii amici, ai alte preocupări acum. Zîmbeşte. Tocmai eşti un adult fully functional. Anul ăsta te însori şi tu. Vei povesti şi tu, la întîlnirea cu puţinii prieteni din gaşca veche, ce peripeţii aţi trăit acum vreo 5 ani. Cînd ai fi rîs prosteşte dacă cineva îţi spunea că după ce o să termini socotelile cu şcoala, o să începi socotelile cu viaţa. Zîmbeşti. Atît ţi-a mai rămas.. 😀

Responses

  1. 1. daca-i fi carrie b, ar trebui sa ai cei 3 prieteni, cu care te intalnesti regulat, beti cosmopolitan si barfiti despre sex 🙂
    2. te-a apucat melancolia, acu’ ca tre’ sa te insori? 😛
    3. nimic nu-i mai util intr-o asemenea situatie decat… nu, nu-i o bere, ci sa injuri cu naduf pe unii si pe altii! eu am pata pusa pe cet si caut sustinatori… te bagi? 😀

  2. Claudia,
    1. 😀
    2. nu neapărat. 😉
    3. dacă faci o petiţie, o semnez! 😉

  3. EH, era cazul sa se intample si asta, nu? Ar fi mai pacat daca ai renunta la ce ai acum pt ce ai avut tu inainte. Viata merge inainte.
    Ma bucur ca v-am gasit bine pe amandoi. Mi-era dor de voi.

  4. Valive,
    tu eşti mamă? De cînd nu te-am auzit… 🙂

  5. Ohoooooo, de mult taica, de mult!
    V-am trecut la preferati pe amandoi. Va place asa? O sa va vizitez zilnic de acum incolo, macar o data pe zi. M-am saturat de Mosh. 😛

  6. Săr’na, săr’na. Are şi moşul farmecul său, doar că acum o arde la un alt nivel. 😀

  7. Moshul e simpatic. Treaba lui cum (si-) o arde.
    BTW, stii ca avem un an de cand ne bloguim?

  8. Nici nu mi-am dat seama! La mulţi ani, atunci! 🙂

  9. 🙂 Nici nu aveai cum sa iti dai seama de asta. Mintea mea si-a amintit.

  10. N-am urmarit serialul decat pe sponci, dar filmul mi-a placut. Sex and the City…
    Si mie-mi plac reuniunile astea si la fel se intampla, amintiri, care ce a mai facut, constatam cat s-a schimbat viata noastra, a altora si mai mult si… zambim… „las’ ca rasare soarele si pe strada mea” 🙂

  11. Viaţa asta seamănă cu un tren la care e imposibil să-ţi iei bilet dus-întors.. dar drumul merită toţi banii.


Lasă un răspuns

Categorii

