Publicat de: ionutu | Ianuarie 16, 2009

Ionuţu în Braşovul Tău!

Rîdeţi voi rîdeţi dar eu nu glumesc. Şi o să vedeţi şi de ce. Acum, apariţia mea la ziar este una doar accidentală, nu a fost prevăzută, dar dacă este, este domnule! Ia priviţi colea:
revista-blogurilor2 imagine preluată de pe http://powerpuffblog.com
Ei? Cum e? Nu m-aţi văzut? Nici n-aţi avea cum. Bine, bine, v-am uşurat eu munca subliniind cu roşu nişte rînduri pe acolo. Colegul blogger, sunt eu, iar articolul generator de postare ce urma să apară la gazetă este acesta. Şi ca să vedeţi că nu mănînc căcat aiurea în tramvai, vă mai dau şi articolul întreg al lui Eftimie, unde în ultima frază i se adresează „colegului blogger” adică mie, Ionuţu.
Nu trebuie să plîngi, să te scînceşti, şi să mînci rahat în neştire ca să apari la gazete. Fie ele şi distribuite gratuit. 😀
Cred că tocmai asta este şi diferenţa dintre bloggeraşi şi cei ce scriu pe blog..

Responses

  1. BRA-VO! D’aci pîn’ la prima pagină mai e doar un pas 😛

  2. o să-l fac ardeleneşte, domol, că e timp..pe el, pasul. Şi dacă m-o vrea vreun ziar. 😀

  3. cool! uite asa ajungi vedeta 😀

  4. Ok, las ca raman eu bloggeras 😉 si ramaneti voi bloggeri.

  5. ioane, numa sa aibi de grija in ce ziar apari… ca in Click sau Libertatea nu te vad bine…

  6. Ştefan,
    în viaţă e bine să nu te grăbeşti. Nu mi-o lua în nume de rău. Pentru vîrsta-ţi, scrii binişor. Închipuie-ţi cum o să scrii cînd vei avea 24 de ani, cîţi împlinesc eu peste vreo 3 zile. 😉

  7. Popescu,
    cred că nu „fac obiectul” băieţilor şi fetelor de la Click sau Libertatea. 😀 Sunt un neinteresant: nu-mi schimb sexul, nu cînt manele, nu sunt fiu de carcalac, nu am Botox în bot şi-n cur, nu am Vuittoane, nu merg prin cluburi. 🙂

  8. tinere,
    1. daca nu ai facut inca o facultate trebuie sa te apuci de una. si neaparat una care sa iti placa. altfel meriti sa ti se taie coaiele cu drujba.
    2. multumesc pentru comment
    3. sanatate

  9. Stimabile, (toader)
    da’ ce legătură au coaiele mele cu drujba, şi cu facultatea?

  10. Plangea PowerPuff? :)) Aia da treaba buna!

  11. mai degrabă se scîncea, ofticat fiind că nu înţelege mecanismele presei locale.. 😀 Dar să nu fim răi cu el, e de-al nostru, nu? 😉

  12. […] şi deja e pe locul 11 în topul celor mai citite bloguri în limba croată!!! Iuhuuuuu!!! După Ionuţu, cel mai mediatizat membru al familiei, încă o stea răsare la orizontul de la o aruncătură de […]


Lasă un răspuns

Categorii

