Publicat de: ionutu | Ianuarie 26, 2009

Bloggeri vs. ziarişti. Sau Cronica la ziar din nou!

Da oameni buni, se pare că mi-am făcut un obicei din a apărea la ziar în ultima vreme. De data asta, am făcut-o în mod direct însă. Cum, vedeţi aici:
ziar
Mulţumesc pe această cale celor de la Braşovul Tău pentru că m-or publicat, astfel beneficiind de publicitate moca. Mulţam’ şi lui Eftimie că m-o atenţionat, că io habar n’aveam altfel, şi îl iert că nu m-o menţionat în emisiunea de pe Nova, ştie el care, aia cu el, Mînzală Blogangiu’ şi Răzvan Popa cînd or vorbit ei despre bloguri şi presă, etc. 😀 😉

Responses

  1. O să mă ierţi mai mult dacă vei citi caseta ziarului din pagina 10 a Braşovului Tău. Aia cu cine lucrează acolo 🙂

    Fii sigur, dacă nu era interesant nu intra acolo.

  2. Am citit. Caseta. Acuma ştiu. 🙂

  3. Daaaa, bineeee…hai zi-ne cît ai dat, cît ai dat ???:)))
    Bravo Ionuţule ! Citează ai tăi din clasici în viaţă deja:)))

  4. T,
    ştiu că nu-i frumos să juri, dar eu jur că dacă eftimie nu-mi zicea, eu habar n-aveam. :mrgreen:

  5. nice 🙂

  6. păi pentru asta sunt prietenii, nu ?
    e bine că te-au citat ca sursă, o să-ţi explodeze traficul:))
    glumeam, bănui că nu ăsta ţi-e ţelul suprem:)

  7. T,
    nu tocmai. Cînd am să ajung la 500 de unici pe zi, mă opresc din bloguit şi promit că-mi şterg singur blogul. 😀

  8. Atunci o sa facem tot posibilul sa ai 499 „la vedere” si restul pana la un milion „invizibili”.

  9. aaaaaaaaaaaaaaaaauăaaaleeeeeu, vis a vis de blogări…fii atent ce-am găsit Ionuţule
    http://olshecera.blogspot.com/2009/01/remember-badea-oreste.html
    sper să nu te superi de offline. sorry:)

  10. T, chestia aia mi-a dat dureri de urechi…

  11. :)))…şi mie da’ am găsit-o-n arhiva iutub:))

  12. Zic şi eu ca T: eşti un clasic în viaţă! 🙂 Bra-vo! Trebe că eşti un pic mîndru, nu? Că, orişicît, celuloza bate pixelu’!

  13. De ce să neg că mi-a crescut un pic inima’n mine? :mrgreen:

  14. Bravo Ionut! Felicitari.

  15. Valive,
    săr’na!

  16. Sa cresti mare, hair diva ce esti.


Lasă un răspuns

Categorii

