Publicat de: ionutu | Ianuarie 29, 2009

Guilty pleasures.

Guilty pleasures. Sau plăceri vinovate. Adică ce faci pe ascuns conştient de finalitatea inutilă a acţiunii, conştient că pierzi timpul, că o arzi aiurea şi-ţi şi place. Personal, sunt un guru al guilty pleasures. O să le spun aşa, că sună mai bine în limba lui Obama. Toată lumea suferă de ele, nimeni nu recunoaşte, însă. Eu o să recunosc aici, pentru că drumul cel mai lung spre vindecare este să admiţi că suferi. Fac precizarea că deşi o să dau drumul unei liste, nu sunt 100% sigur că la unele am să renunţ uşor, sau poate niciodată. Aşadar:
1. folosirea în repetate rînduri a lui „deci”. Deşi ştii că nu e bine, continui să vorbşti cu „deci”. Deci s-a înţeles? Asta nu sunt sigur că face obectul, dar eu o menţionez.
2. starea de latenţă şi leneveală atunci cînd trebuie să fac ceva ce de obicei are deadline. O bat în cap cu graţia unui hipopotam pe patine cu rotile pînă în ultima clipă. Cînd mă şi apuc de lucru. De cele mai multe ori îmi iese mai bine ceva ce trebuia făcut într-o săptămînă sau 3 luni (vezi lucrarea mea de licenţă), dacă mă apuc înainte cu o zi sau cu cel mult cîteva ore înainte. La şcoală mă bazam pe intuiţia mea şi pe faptul că aveam şi vedere periferică şi atenţie distributivă ce funcţionau la parametri optimi.
3. jocul Mario. Ăla cu omuleţul în şalopetă şi cu mustaţa cît juma’ din căpăţînă. Nu mă pot abţine. Îl jucam în draci în copilărie pe un Terminator (le mai ţineţi minte?). Făceam campionate cu toţi copii din bloc.
4. Să mă joc orice alt joc pe calculator folosind parole secrete pentru a trişa. Iar dacă parolele sunt secrete de ce le foloseşte toată lumea? Mereu m-am întrebat.
5. să „ursulesc” în lunile de iarnă. „Ursulitul” este un concept personal, studiat şi dezvoltat numai de către mine. Constă în a nu face absolut nicio mişcare (în sensul de sport) decît dacă este absolut necesară, pe durata lunilor de iarnă. Un fel de hibernare activă, dacă vreţi. Pentru relaţii suplimentare am să revin cu un întreg articol despre acest concept nou, stil de viaţă.
6. să caut blogurile proaste scrise în limba romînă. Asta îmi hrăneşte impresia că blogul meu ar fi unul cît de cît bun, deci (din nou deci, aţi văzut?) face bine la self-esteem. Deşi nu e moral ce spun acum, sunt o grămadă de bloguri proaste în blogosfera autohtonă. De cele mai multe ori sunt proaste pentru că sunt scrise prost iar autorii nu prea ştiu limba romînă.
7. ciocolata, sub orice formă, gust, combinaţie.
8. meciurile cu Steaua din Champions League. Deşi, dacă mă gîndesc mai bine, aici sunt deja masochist. Vo’ 3 sezoane cu o singură victorie?
9. hi5, ca guilty pleasure national.
10. Mircea Badea. Pentru că nu sunt pe deplin de acord cu el, dar îmi place să-l urmăresc cînd nu adorm.

Am scris aici doar vreo 10…sunt mai multe, pe care n-am să le fac însă publice. Aştept şi de la voi măcar 2-3. Cine poate, bagă mai multe. Dacă vreţi, puteţi să o luaţi de leapşă. 😉 Deci?

Responses

  1. 1. fumatul, deşi e viciu:)
    2. Becks-ul care iar e viciu:)
    3. SEC de Murfatlar care tot viciu e:)

  2. T (pentru ultima oară),
    e bine şi cu ăstea. Intră la categoria plăceri vinovate de care eşti conştient. 😉

  3. @ ionuţu,

    exact cum spui dar bine că sunt moderate şi nu sunt duse la extremă:)

  4. Dan,
    vorba lui nea’ Gică Petrescu: „totul cu măsură mică….”. 🙂

  5. @ Ionuţu,

    eheee, zicea el ceva:)

  6. Blog-surfing. Pentru ca am treaba, dar nu ma pot opri.

    Luxor. Intotdeauna cand sunt sub stres si am de lucru.

    News-stations, TV sau radio. Fara ele ma simt decuplat de la glob.

  7. Servus!
    Buna provocare… dar ma voi gindi la… cele plăcut de toxice şi la care aş vrea să renunţ… Nu le dezvălui acum… las… plăcerea pe mai tirziu poate… 🙂
    Cele bune, Ionutz!

  8. Oaaaa, in primul rand, imi place „fata” blogului de acum.
    Mario??? Imi bantuie visurile. E cel mai tare joc 😛
    Vreau detalii despre „ursulit”. Neaparat.
    Cat despre ciocolata…sub orice forma ar fi…e magnifica.
    Asa… gulity pleasures of mine?
    1. Vorbitul la telefon – viciu tehnologic.
    2. Rasul – viciu sufletesc.
    3. Sa fac baie – viciu de curatenie 😛
    E bine? 😀

  9. Flavius,
    aştept!
    Crystal,
    „ursulitul” pe care îl testez eu acum e în variantă Beta. Cînd voi găsi reţeta perfectă a ursulitului, voi publica pe blog „Manualul Ursulelii de iarnă”. 😀

  10. Cred că la mine guilty pleasure-ul e unul, da’ încăpător: să nu fac ceea ce ar trebui să fac. Să umblu pe bloguri cînd am de scris ceva, să dorm cînd am lista de administrative plină, să citesc (sau să mă uit la seriale înseriate 🙂 pînă-n zori şi să mă dreg cu cafea multă 🙂 Etc. Etc. 🙂

  11. Oana,
    să înţelegem deci că tu ai mai multe subramuri ale aceluiaşi guilty pleasure? 😀

  12. Da, organizată pînă-n pînzele albe!

  13. […] bunici, băi copchii. Oficial, de cînd a venit căldura şi la Braşov, s-a închis sezonul de ursuleală al Ionuţului. În acest sens, am procedat spre achiziţionarea următoarelor instrumente de […]


Lasă un răspuns

Categorii

