Publicat de: ionutu | Februarie 1, 2009

Paşaportul electronic vs. cre(ş)tinii ortodocşi

Nu mai pot cu paşaportul electronic. Semnul fiarei, 666, Patriarhia, creştinii fanatici, au sărit cu toţii de cur creştin în sus. Proteste peste proteste, nu vă însemnaţi cu semnul Fiarei, Apocalipsa e la un pas de noi. Mai ales că Anticristul a fost ales în Americi. 😀
Nu-mi dau seama unde e problema lor, a ultraşilor religioşi. Am încercat să le acord o şansă. Am citit prin presă, pe internet, pe bloguri, articole în care băieţii îşi exprimă dezacordul faţă de aceste paşapoarte. Nu m-au convins decît că ceea ce susţin ei, îmi insultă inteligenţa şi mă face să mă gîndesc că moronii respectivi ar trebui să se întoarcă în Neanderthal sau în Evul Mediu, că poate acolo şi-ar găsi locul.
Veninul cuvintelor mele s-ar putea să-i deranjeze pe evlavioşi, dar puţin mă interesează. Am să-i întreb ce mănîncă şi dacă ştiu cumva că toate alimentele, produsele, conturile bancare prin care Biserica primeşte donaţii, sunt codate cu acelaşi blamat cod de bare, element genial ce a revoluţionat comerţul, contabilitatea, urmărirea în timp a tot ce se vinde, practic, revoluţionîndu-ne vieţile. Oare cînd îşi primesc salariile, mulţi dintre ei nu cumva le primesc pe carduri?
Paşaportul electronic, cartea de muncă electronică, cardul bancar, internetul, toate aceste „periculoase unelte ale Fiarei” sunt indispensabile vieţii în societatea actuală. Asta dacă nu alegi să te retragi în munţi, unde nimic din toate astea nu-ţi vor fi de folos. Nu sunt decît rezultatul evoluţiei societăţii şi inteligenţei umane, care, nu uitaţi, tot de la Cel de Sus vine.
Şi ca să nu fiu ars pe rug de ultraşii religioşi, am să le spun că aceste rînduri sunt scrise de un om ce crede în Dumnezeu, se roagă Lui, uneori ţine şi posturile. 😉

Responses

  1. Neatza! Si eu am aceeasi parere uite : http://thepreciousgreen.blogspot.com/2009/01/dracul-s-ascuns-in-pasaport.html
    Daca traiam in alte timpuri, acum am fi fost arsi pe rug pt blasfemiile noastre…:))

  2. Da, Precious. Noi doi suntem nişte eretici. 👿

  3. Păi cod de bare are paşaportu’ şi acuma. N-am înţeles problema lor, am remarcat doar isteria 🙂

  4. Aaaa, o văzut 666 în respectivul cod … Păi e simplu: Guvernu’ să dea ordonanţă de urgenţă şi să scoată cifra 6 din uz! Ce-i greu să scriem (5+1) în loc de 6?

  5. Asta e o propunere bună. 👿

  6. Da-i incolo. Lumea evolueaza. E normal sa fie bun si rau pe pamant, altfel n-ar mai exista.
    Daca ar fi numai bine pe pamant s-ar plictisi pana si Dumnezeu de noi.

  7. @Oana: Oana, si 999 e considerat numarul Diavolului, chiar daca e inversat. Sa scoata astia cifra 9 din uz la fel cum va ajunge „succesuri” in dictionar ca sa le ia gura celor care rad de Nutica aia mica a lu’ Baselu.

  8. asta cu succesurile ar fi posibilă. 😀

  9. Salut ! eu nu sunt de acord cu pasaportul asta si nici nu sunt un crestin fanatic . ideea este urmatoare. de curiozitate , nu ca ar fii 3 de 6 sau altceva ideea este k o sa putem fi trackuiti peste tot. daca nu credeti in Dumnezeu sau credeti dar nu va pasa .ei bine acum o sa fii sigur si la wc cand te duci ….o sa sti ca cineva va sti unde te afli.dc oare oamenii din senat si din parlament nu sunt obligati sa isi faca acest pasaport ??? sa fie oare ceva pus la cale ?? oricum nu am dc sa imi fac pasaport pt ca umblu doar in Europa.deci nu prea ma intereseaza…pur si simplu mi-am dat cu presupusul ..Eu cel putin nu as discuta despre un subiect TV fara sa ma interesez si in alte parti si in alte tari cum a fost ce a fost unde duce ..pt ca simplul comentariu al unui blogger documentat sau un om simplu sau un prost imi poate demonta ..tot ce am postat nu ?? o seara frumoasa si scuze de deranj 😉 347800987732

  10. Apropo , nu este vorba de inteligenta. Daca ne credem inteligenti.cum ma cred si eu …sincer nu ma deranjaza cu nimic spusele unui preot sau al unui om de stiinta vis-a-vis de acest pasaport , pur si simplu mi se pare fascinant .inteligenta unui om de stinta poate este cu 100 de ori mai mare decat a unui preot .in schimb un om de stiinta nu cred k intelege unele lucruri stabilite de biserica .gandeste-te fara Bibilie . adica fara aceste reguli . sa nu furi sa minti sa nu omori …ce s-ar fi intamplat daca nu ar fi fost scrise si oamenii nu ar fi stiut despre ele?? Oare ar fi fost un haos mondial ?? spune-mi tu . eu cred ca da .daca o sa imi spui k Biblia a fost scrisa de putin timp .Pot sa iti zic dc credeau altii inaintea aparitiei Biliei pe pamant in zei ?? pentru ca erau prosti ?? Da si asta, dar credeau pt o ca se gandeau ca daca o sa fure …o sa il vada zeul respectiv si o sa se imbolnaveasca sau nush ce ..asta inseamna ordine corecta …gandeste-te k o sa iti inveti copilul sa nu fure si sa nu faca aia si sa nu faca aia ….cum o sa ii explici cand tu nu o sa ai o carte ca biblia in care crede atata lume ?? o sa ii spui tu ? da ok . dar o sa mearga la scoala unde altii copii o sa aibe alte mentalitati venite de la parinti ..o seara buna


Lasă un răspuns

Categorii

