Publicat de: ionutu | Februarie 13, 2009

Brusc, Botorog mi-e simpatic.

Nu o să mă arunc în detalii prea multe. Pentru cei ce locuiesc în Braşov ar fi inutile, pentru restul lumii existînd Google. Vă spun doar că Botorog Ghe. ar putea fi un personaj din nuvelele psihologice scrise de Caragiale, fiind cel mai vechi protestatar din Braşov şi cred, din ţară. 5 ani la rînd, iarnă, vară, din zori pînă-n seară.
4568_big_botorog1
O declaraţie a unui politician local (ştiţi cu toţii ce părere am despre ei, nu?), însă mi-a atras atenţia:

“E ciudat Botorog ăsta. Merită o temă de studiu, cum reuşeşte el, de 5 ani să nu muncească şi să fie curat, îmbrăcat şi hrănit?”

este întrebarea mirată a fostului prefect al Braşovului. Botorog are şi el o replică:

“Dacă Niţă şi Scripcaru spun drept de unde au ei bani de case, maşini şi altele le spun şi eu, la fel de drept, de unde am bani!”

Foarte corect. Eu l-aş fi întrebat pe fostul prefect unde şi cît a muncit, că sincer să fiu, nici pe ei, pe politicieni nu-i vezi omorîndu-se cu munca.

surse: Braşovul Tău, gtbv.

Responses

  1. avem şi noi un specimen la TM, Faur Isaia îi zice. nu ştiu dacă-ţi spune ceva numele dar o să-ţi dau un indiciu, sigur ai auzit de faza aia mai veche cu Emil Constantinescu de-a fost împroşcat cu cerneală de un nebun. eh, ăla-i Faur Isaia, din TM:)
    şi asta-i doar una din faze. dă un bip la fratele gugăl că te ajută să descoperi mai multe trăznăi ale omului:)

  2. dar Faur a rulat la faza cu cerneala. Bravo! Nu, Botorog de la Braşov ne agresează doar sonor. Uneori stau şi mă întreb cît l-or mai ţine corzile vocale. 🙂

  3. Dar de Scripcaru nu va intrebati de ce nu-l mai ancheteaza nimeni?
    Sau el este curat ca lacrima?

  4. nici nu va fi anchetat prea curînd. Şi dacă va fi, cazul Năstase îţi zice ceva?


Lasă un răspuns

Categorii

