Publicat de: ionutu | Februarie 14, 2009

leapşă.

De la toader (na corectură).

Sunt în faţa calculatorului.
As vrea o ciocolată caldă şi un bol plin cu aluniţe Ola.
Pastrez orice bucată de hîrtie ce ţine loc de bilet, de la 14 ani (deci multe bilete).
Mi-as dori o dacia Lăstun
Nu imi place să mă trezesc dimineaţa
Ma tem de pisicile mari şi negre cu spume la bot (m-o mîrîit una într-o dimineaţă).
Aud materia plîngînd
Imi pare rau cînd nu-mi pare bine
Imi place mîncarea chinezeasă
Nu aia indiană vîndută drept mîncare chinezească la Lotus Expres
Dansez ca Elaine Bennes (Seinfeld). Ca să şochez audienţa.
Cantam în trupa mea rock acum 5 ani.
Niciodata nu o să mai mă prezint la vot.
Rar se întîmplă să cîştig şi eu la Whist.
Plang la filmele gen tearjerkers (ultimul la care am plîns e The curious case of Benjamin Button).
Nu sunt intotdeauna dispus să împart cu altcineva din mîncarea mea
Nu imi place de mine atunci cînd mă torn singur fiindcă mă ia gura pe dinainte
Sunt confuz în ceea ce priveşte viitorul acestui blog.
Am nevoie să-mi spuneţi voi cît de mult vă place blogul meu
Ar trebui să mă votaţi la RoBlogFest.

Responses

  1. noah, blog. ca a’ meu, ca a lu’ jeg. noah … blog

  2. la alea cu sport plang mereu. we are…marshal!

  3. da şi alea cu sport. 😀

  4. Servus…
    Voi cauta sa vad cum danseaza Elaine 🙂 M-ai facut curios… Altfel nu/mi plac temele date prin leapşe, sunt ca examenele grilă…. mi s-au parut mereu imbecilizante… de votat, te votez ca intre braşoveni plus ca am ce citi aici… şi ma inscriu şi eu chit ca nici blogosfericele concursuri, tot mai dese, tot mai multe, unele cu canguri, altele fara, nu-mi spun nici ele prea multe…
    O saptamina faina sa ai!
    Cele bune!

  5. Flavius,
    am căutat eu pentru tine: http://www.youtube.com/watch?v=5xi4O1yi6b0
    Ce să zic…mulţam’ fain de complimente! 😉 Şi am să te votez şi eu.

  6. ionutule, incearca mata take-away-ul chinezesc de la piata Astra. Mie-mi place cum gateste ala mic, original si cu ochii oblici din locatie.

  7. Popescule,
    am mîncat la ei, şi la piaţa Astra şi în My Place la gară. Din păcate spuneau că urmează să-l închidă pe cel din Astra. 😦

  8. Deci si aici a ajuns leapsa 😛 … ntz, ntz… blogosfera asta! 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

