Publicat de: ionutu | Februarie 15, 2009

Slumdog millionaire. Chiar aşa.

Genul filmului: acţiune – comedie. Atunci filmul trebuie să fie cu Jackie Chan.
În ultimele două zile, virusul cinematografic a dat în mine precum strechea. Am văzut nu mai puţin de: The Godfather (Part I şi Part II), Slumdog Millionaire, Love in the time of cholera, Dangerous Beauty, Dracula lui F.F. Copola, cel cu Gary Oldman în rolul vampirului. Ca să zic aşa, rezultă că m-am cam rupt de societate. Şi sincer chiar mi-a plăcut. Şi compotul de filme cu mafioţi sicilieni, Mumbay şi mahalalele sale, cele 623 de femei avute de un singur bărbat vreme de 53 de ani cît îşi aştepta rîndul la femeia vieţii sale, curtezanele Veneţiei şi limba romînă stîlcită a lui Draculea hollywoodian, a fost de bun augur aş zice. Prea eram intoxicat de ştirile despre Gorbunov, jafuri armate, buget, guvern, parlamentari.
Mnoa. Mai banal de atît nici nu se putea. Unii i-ar zice ramoleală, alţii pensionare prematură, eu o să numesc această stare evadare. Da, mă simt foarte bine după escapada asta în lumea filmului, şi am să repet experienţa şi pe viitor. Filme o să mai fie.
Vezi: The Godfather Part III.
Vezi: Taken.
Vezi şi: Charlie Wilson’s War.
Poate: Changeling.

Plusez şi cu faptul că am citit. Din cărţi adevărate. Scrise de scriitori. Am terminat Breakfast at Tiffany’s a lui Truman Capote, m-am apucat de Sufocare a lui Chuck Palahniuk (cel care a scris şi Fight Club, după care s-a făcut şi filmul cu Edward Norton şi Brad Pitt).

Profund relaxat, vă urez un început de săptămînă grozav.
Aaaa..şi să nu uit: nu e criză economică. Cum să fie cînd unii îşi permit să plătească 17 salarii compensatorii pentru 3000 mii, 4000 mii de angajaţi? Voi nu vă simţiţi minţiţi? Eu unul da.

Responses

  1. taken e fainut, desi unele faze sunt trase de par
    charlie wilson’s war – daca te prinde politica, e interesant

  2. I’ll remember that! 😉


Lasă un răspuns

Categorii

