Publicat de: ionutu | Februarie 18, 2009

Liber la aruncat cu pietre.

Scriam în urmă cu ceva timp un articol despre ce-mi place mie, ce iubesc eu să fac, să simt, să gust, în această scurtă şi scîrbavnică viaţă a noastră, a muritorilor de rînd. Prilej cu care mulţi dintre voi aţi dat din casă, înşirînd şi voi de asemenea, sub formă de comentarii, ce vă place şi vouă cel mai mult. Vă provoc aşadar să scrieţi şi acum cu acelaşi entuziasm, ce nu vă place, ce detestaţi, ce urîţi mai mult şi mai mult pe lumea asta. Da. O să fie unii care o să spună că nu-i frumos să scrii despre aşa subiect. Ştiu sigur că am avut şi vizitatori happy-happy, joy-joy, pe aici. Nădăjduiesc că s-au cărat demult de aici. Pentru că ceea ce voi scrie în rîndurile de jos, îi va oripila. Aşadar, Sylver, la drum:
– urăsc ipocrizia în toate formele ei
– mă urăsc pe mine cînd, inevitabil, sunt ipocrit cu alţi ipocriţi
– urăsc prietenii falşi
– detest femeile care se pişă/cacă la buda bărbaţilor atunci cînd la femei e ocupat (în multe locuri publice)
– deasemenea detest să văd pişat pe jos cînd intru într-o budă publică; i-aş îneca în hazna pe boii şi vacile care se pişă pe lîngă, nepăsători că cineva trebuie să şteargă după ei, sau că cei ce vin după ei calcă în pişatul lor
– nu-mi plac blogurile al căror conţinut e copiat (sunt mulţi dobitoci ce fac asta fără să citeze niciodată sursa)
– nu-mi place că în Romînia, pilele şi mediocritatea dacă nu chiar incompetenţa, au ajuns la un nivel paroxistic
– nu-mi plac boşorogii împuţiţi care se freacă de fete şi femei în troleibuze, unde circulă gratis doar pentru că sunt pensionari
– nu-mi plac activiştii Green Peace
– nu-mi place că ideea de doctrină s-a pierdut undeva în negura istoriei, partidele politice fiind practic cuiburi de trîntori puşi pe căpătuială
– detest manechinele şi manechinii, cum urăsc cu dedicaţie tot ce ţine de industria modei
– nu suport Valentine’s Day şi proştii şi hăbăucele care-şi fac cadouri cu ocazia asta
– nu suport cerşetorii de niciun fel
– mă lasă rece suferinţele „romenilor” din Italia
– îmi provoacă greaţă rentierii puşi pe căpătuială fără să fi investit niciodată vreun leu
– nu suport băncile şi personalul scrobit şi „brainwashed” din bănci
– nu suport HI5 cu toate că am şi eu un cont acolo
– nu-mi place de mine că scriu lucrurile astea în loc să încerc să schimb cumva lucrurile

Gata sunt un detestabil. Urâţi-mă bine! Sunt un arogant mediocru şi limitat, un om de nimic mîndru de faptul că a ajuns să conştientizeze aceste lucruri. M-am obişnuit cu asta. Baftă.

Responses

  1. doar atat?? ma asteptam sa fie mai lunga lista 😛

  2. mai e, da’ m-am oprit io. 😀

  3. Servus…
    păi aşa… sa te supui oprobiului public? 🙂 in sinceritate se arunca pietre… exercitiul tau e de luat aminte
    cele bune!

  4. ipocrizia: check
    pe mine: nu, intotdeauna am o justificare solida 😉
    prieteni falsi: n-am, s-au selectat+ejectat singuri
    femeile care…: de ce? natura are intotdeauna dreptate
    budele publice murdare: double-check
    copy-blog: mie imi este doar mila de aia
    pile & Co: check
    bosorogii: ma, ai s-ajungi si tu unul! Atunci sa te vad!
    activistii GreenPeace: doar activistii?
    partide: check
    manechine: da, ca-s la TV. Da’ Heidi Klum in carne, oase si buze… ei?
    V-Day: check, chiar daca si eu sunt „prost”
    cersetorii: triple-check
    romenii din IT (sau… rromenii?): da
    rentierii? Nu-ti place visul a 99% din omenire? Woow!
    bancile: check
    HI5: ce-i aia??
    scris „astea”: primul pas catre rezolvarea unei probleme este sa constientizezi ca o ai. Bravo! Acum, mergi mai departe!

  5. Flavius,
    e primul pas spre recuperare. 😉

  6. Cetăţene,
    you and me are the same. 🙂

  7. Ionutule, stii cum e: ce nu poti schimba tu cu mintea, mana, vointa ta accepta. Pentru ca reversul dauneaza grav sanatatii tale si nici macar nu plateste guvernul campanii la televizor pentru asta, sa iti atraga atentia.

  8. mie nu-mi place nimic da’ fac faţă. glumesc. mă deranjează multe dar îmi plac mult mai multe, altfel îmi deschideam venele şi plecam din lumea asta. nu înşir acum dar o să tratez postarea ta ca pe o leapşă şi o să mă joc puţin în weekend 🙂

  9. Adi,
    m-ai făcut curios.. plus că e prima dată cînd sunt iniţiator de leapşă. 😉

  10. Cristina,
    încerc să accept, zilnic. 😉

  11. […] La Ionutu e liber de aruncat cu pietre… […]


Lasă un răspuns

Categorii

