Publicat de: ionutu | Februarie 20, 2009

Mircea Badea. Încotro?

Motto: nu-i greu să ajungi în vîrf. Provocarea vine însă cînd trebuie să te menţii acolo. Şi e şi mai greu cînd ajungi să fii propriul tău duşman.

Mai sus aveţi un titlu stereotipizat. Le cer scuze cititorilor inteligenţi ce mai intră – fie şi din greşeală – pe blogul ăsta. Postul ăsta îi este dedicat lui Mircea Badea. Este, dacă vreţi, o scrisoare deschisă către acesta. Şi vine din nemulţumirea unui consumator de Mircea Badea. L-am urmărit în permanenţă de cînd s-a lansat alături de Teo Trandafir la matinalul de pe Antena 1. I-am admirat întotdeauna flerul, spontaneitatea, puterea de a se autoironiza. E lucru mare să ştii să fii autoironic. Iar de multe ori, umorul lui de aici venea. M-a dezamăgit cînd l-am văzut la Pro, apoi Prima, trecînd şi pe la Realitatea, ajungînd în final, tot acolo unde s-a consacrat, la Antenă.
„În gura presei” era pentru mine ca o gură de aer proaspăt, o gură de aer curat, adevărat. De multe ori săream peste ştirile de la ore fixe ale posturilor de nişă, ştiind prea bine că dacă este ceva de aflat, voi afla cu siguranţă de la Mircea, într-o manieră originală, aşa cum ne obişnuise.
În cîteva rînduri, n-am putut fi nici în ruptul capului de acord cu el. Nicio problemă. L-am pedepsit comutînd pe Discovery Chanel.
De la o vreme însă, de cînd cu moartea mult prea televizată, dramatizată, martirizată, a unui sportiv, nu-i mai spun numele că am alergie deja (şi asta numai din cauza presei şi a mediatizării excesive a subiectului), şi Badea parcă nu ar mai avea despre ce vorbi. Şi har Domnului, că are. Sau poate că i se impune chestiunea cu pricina. E obositor. În fiecare zi acelaşi subiect. Nici pe blogul lui nu mai scrie. Pe motiv că n-ar face faţă atîtor comentatori. Să-i reamintesc că el şi-a dorit blogul? Că a vrut să demonstreze ceva şi chiar a făcut-o? Chiar în scădere aflîndu-se, e tot pe locul 1. Ceea ce demonstrează că băiatul ăsta şi cînd ia bătaie, e tot deasupra, pînă la urmă. Aşa că, Mircea, apucă-te de lucru tată. Lasă morţii şi răniţii, revino-ţi! Fii din nou tu. Învaţă de la Ciutacu. Fii constant şi consecvent ca el. Altfel, pe mine, şi pe mulţi cred, ne pierzi de clienţi.
Lasă-l pe Huidu în mediocritatea lui, acolo în lăturile lui, se simte el bine.
Badeo, revino-ţi!

Responses

  1. Mi-e ca MB sufera de un sindrom din ce in ce mai prezent in Romanica, mizantropie avansata cu metastaze de lipsa de speranta. De care nici eu nu sunt prea departe. Cred.

  2. Nu Cetăţene, nu şi tu. 😦

  3. mă uit cam de 2 ori pe saptămână la Badea. uneori adorm „pe el”.
    nu l-am mai văzut însă de multă vreme dezlănţuit, cum mă obişnuisem într-un timp cu el. poate vorba Cetăţeanului, a clacat pe undeva.
    aseară spre exemplu şi-a început emisiunea plîngîndu-se de faptul că nu mai are ratting aşa mare (cel puţin eu asta am înţeles). îmi place (încă) personajul da’ nu ştiu pentru cît timp.

  4. Badea, dacă ne pierzi de spectatori pe mine, pe Dan şi pe Popescu, atunci, vorba ta: e de porc!
    Dane, să sperăm că-şi revine. 😉

  5. asta nu mai e cu teo la matinalu’ ala prost de la antena1? ce s-a schimbat lumea…

  6. o sa isi revina . nu e el tipul de om care sa se lase asa usor.O sa rupa ficatii in ei cat de curand, vedeti voi . 🙂

  7. Buna ziua, Va contactam din partea ziarului „BrasovulTau”. Am dori sa facem schimb de linkuri. Daca sunteti interesat, asteptam un raspuns, redactor Liana Adam

  8. ada,
    de acord, facem schimb de link! 😉

  9. Pe mine m-a pierdut, din motive absolut obiective :(. Dar sunt si eu de acord cu voi. S-a pierdut pe undeva, pe drum.
    Hai ca mi-era dor de blogaiala 😛

  10. heeeeeeeeeeeeiii Crystal!!! Lume nouă în casă veche. Fain! Ce mai faci? Cum îţi e?
    Ei, lasă-l pe Badea ‘ntre ziarele lui.. tu să fii sănătoasă! 🙂

  11. profit de ocazie sa spun si eu in lumea larga faptul ca Mircea Badea mi-a cenzurat un comentariu pe blogul lui, un comentariu care suna cam asa:

    `Mircea, tu ai putea spune linistit: „traiesc in Mircea Badea si asta imi ocupa tot timpul”`

    🙂

  12. Păcat, era un comentariu genial! 😉
    Badea se duce încet, dar sigur, în jos. Şi cum e un one-man show, nu ştiu cum s-ar putea reinventa..


Lasă un răspuns

Categorii

