Publicat de: ionutu | Februarie 26, 2009

Roblogfest e varză

Şi cînd spun asta, îmi pare rău pentru oamenii care l-au pus la punct, care au muncit pentru acest eveniment. Din păcate pentru ei, elementul central în jurul căruia se învîrte toată drăcia, votul adică, e la pămînt. Poate că aşa s-or fi gîndit ei că înlătură 100% fraudele, pentru că noi romînii suntem familiarizaţi cu ele, din 4 în 4 ani acestea făcînd şi desfăcînd guverne, coaliţii.
Votul la Roblogfest se face pe bază de cont. Adică voi, dacă vreţi să votaţi spre exemplu blogul meu, daţi click pe bannerul din dreapta acestui articol şi o să ajungeţi aici. O să şi ilustrez cu imagini, ca să se înţeleagă ce vreau eu să spun.
rbf1

Ajunşi aici, ca simpli cititori la cafea ai acestui blog, sau ale altora, NU o să ştiţi ce trebuie să faceţi pentru a vota. Totul este ambiguu. Era mai simplu dacă puneau butonul de votare direct aici şi nu era necesară înregistrarea pe site-ul lor, pentru a putea mai apoi vota. Plus că mai e şi sistemul de categorii. Care mi se pare cel puţin ilogic, după cum spunea cineva într-un comentariu la ei pe site, observînd categoria de „cea mai sexy microbloggerita”. Adică..cum devine asta? Mă rog.

Anul ăsta e prima dată şi ultima oară cînd mă bag în competiţia lor. Dacă la anul o să pună la punct toate bugg-urile semnalate corect aici, poate am să revin asupra deciziei.

Acum, dacă vreţi să mă votaţi, click pe bannerul din dreapta, înregistraţi-vă un cont (vă ia vo’ 2-3 minute), votaţi-mă la categoriile unde m-am înscris şi veţi avea veşnica mea recunoştinţă. 😉

Responses

  1. yap, it sucks!!

  2. clau,
    este?

  3. Eu prefer gloria câştigată cinstit, clic cu clic. Plus că mi-a fost lene să-mi înscriu blogul acolo. Plus că mi-e lene să-mi fac cont. Da sufleteşte, te votez 😛

  4. Servus Ionut
    elimina fraudele? Hmmm 🙂 Bafta la loterie, oricum!
    Cele bune

  5. eftimie,
    puteai face o figură frumoasă acolo. 😉
    Mulţam’ fain şi pentru votul de încredere. Şi pentru apariţiile la Revista Blogurilor. Au început să mă recunoască oamenii pe stradă. I’m halfway to celebrity now, baby! 😀

  6. Flavius,
    aşa cred ei. Eu nu. Asemenea! 😉

  7. eu sunt uimit ca in a 3a zi de vot tot la fel de prost se incarca… adica daca nici pana acum nu au rezolvat-o, e clar ca ii cam doare-n…

  8. Petru,
    la mine se încarcă foarte bine. O fi ceva în neregulă?

  9. ro… etc, asta, e o mizerie. prin definitie libertatea de a scrie pe net nu prea o poti subjuga unor reguli scrise de idioti.
    e mai mult un club, nu un pluton de infanterie, zic si eu. dar poate e sublim si gresesc, mai stii?

  10. aşa e coane. Ai şi matale dreptate. Da’ pentru asta…tot nu scapi..treci iute de mă voatează acoalea şi taci. 😀

  11. Este foarte adevarat ce spui!

  12. Gata, bre, te votai! 🙂 Şi melodramatică fiind că doar traduc telenovel, o să zic: „M-am sacrificat pentru tine!!! Pă mine nu mă mai pot vota acum!!!” :))))))

    Hai că ti pup şi merg să te citesc din urmă că săptămîna asta nici la mine n-am mai intrat să aerisesc, ud plantele…

  13. madi,
    dacă ţi-a plăcut, atunci lasă şi un vot acolo. Important pentru mine este însă, faptul că ai avut răgaz să citeşti rîndurile mele. Te mai aştept!

  14. Oanaaaaa,
    lume nouă..mai aveam un pic şi credeam că ne-ai dat uitării (pe mine, blogul ăsta, şi pe don Farfui). Săr’na pentru vot!


Lasă un răspuns

Categorii

