Publicat de: ionutu | Februarie 28, 2009

Băi, aşa nu se mai poate!

Don’şoara succesuri, fata lu’ tata vrea mai mult. Aşa de mult încît a ajuns pe lista partidului condus de apoliticul şi neutrul ei tată, pentru un loc cald de euroclick..pardon, europarlamentar. Chestiune în care va avea şi succesur. Care este singularul de la succesuri. Pentru că am convingerea că romînii vor vota în continuare ca oile. Ca şi pînă acum.
279393_0804_elena_basescu

Pe de cealaltă parte, o avem pe ea, imaginea succesului în România, Monica Columbeanu. Model pentru muuulte piţipoance la ora actuală. Nici nu mă mir, la cît de mediatizate sunt ambele iepe.
Aşa nu se mai poate. Emigrez. Da’ nu pe Terra. Plec pe Marte. Mă duc cît văd cu ochii. Şi pe lîngă asta, m-am săturat şi eu să mă tot plîng.
În privinţa duduilor, în primul caz pot să aleg să votez în alb (să nu sară pe mine activiştii pro mers la vot), iar în cel de-al doilea caz o să aleg să renunţ complet la televizor (măcar pe online nu e plin de iri, monici, pupeze, senzuale, draci, laci).

Responses

  1. la pariu Ionuţule că va şi lua postul de europarlamentar ?
    nu mă mai miră absolut nimic, da’ absolut nimic. poate e bună ideea ta cu emigratul, vorbesc foarte serios. aici nu va fi bine nici în 50 de ani.
    şi când mă gândesc la săracu’ Brucan, D-zeu să-l ierte, cum ne prevedea el un viitor mai bun peste 20 de ani…cred ca a greşit cu câteva zeci de ani. în plus, fireşte. vai de noi !!!

  2. Dane,
    zicea ceva cetăţeanul Popescu despre plecatul pe o insulă, cu ceva timp în urmă. Ar trebui să-l rugăm să dezvolte un pic mai mult ideea. Este? 😀

  3. orice loc, nu neapărat insulă. o să încep să mă gândesc foooaaaaarte serios la varianta asta, jur:((

  4. ionutule, ia de-aici: http://cetateanulpopescu.blogspot.com/2008/12/locuri-bune.html

    Pe de alta parte, am mai aflat si de Ile de la Reunion (cauta in Wikipedia) – cel mai „exterior” teritoriu al UE, la cateva sute de km vest de Madagascar si posesiune franceza. Cu 100 EUR/luna duci un trai boieresc, zic cei care stiu!

    Cat despre subiectul tau de azi, numai atat: orice popor are conducatorii pe care-i merita. Ipso facto, tu, eu, Dan si altii ca noi nu suntem parte a poporului. sa fie de bine, sa fie de rau..?…

  5. Popescule,
    mi-e teamă că pe zi ce trece, noi ăştia..dizidenţii, formăm o minoritate. Ceea ce este normal pînă la urmă, căci cînd au fost majoritari dizidenţii? 😀

  6. 🙂 🙂 🙂 🙂
    Ceea ce nu va dorim si dumneavoastra!

  7. intrarea lu` d-ra Lenuta Cea Mica Abaselului in diverse chestii politicesti, asemanatoare cu strivirea norocului cu talpa bocacului pe strada, e una (nu exagerat de toxica; are sansa pe acolo sa dea succesuri la tot cartieru`),
    alta e… ce fac ai mari, taticii lor – acolo-i baiul, astia o dau cu oistea-n gard rau de tot (parerea mea)

  8. Aseara eram la computer si ascultam stirile, erau ai mei la tv in sufra… si am auzit stirea asta bomba, mi-a palcut nespus ca au dat faza cu succesuri, cu „sunt oameni care nu vor sa vorbesc cu tine” si aia cu „in timp ce unii abia scot cateva cuvinte, dansul editeaza cu succes cateva fraze” 😆
    Si alta stire de interes national… Columbeanca e innebunita cu condusul. Iti dai seama ca azi noapte de-aia am dormit bine… ca am aflat asta 😛

  9. Ada,
    ştiam eu că nu sunt singurul care a dormit bine azi-noapte. Să înţeleg că ai văzut acelaşi Observator ca şi mine. Pardon, l-ai auzit. 🙂

  10. Coane Je,
    cum ce fac ăia mari? Ce tot fac de douăj’de ani încoace. Adică ne dau nouă Multă Uniune Europeană. Mnoa, că am zis-o.

  11. Avion cu motor ia-ma si pe mine in zbor…:((


Lasă un răspuns

Categorii

