Publicat de: ionutu | Martie 2, 2009

Demisia lui John Doe.

Aflîndu-mă într-o totală eclipsă de speranţă şi gînduri de mai bine, datorată în marea ei parte virusului gripal pe care îl posed sau mă posedează de vreo trei zile, citesc astăzi cu greu urnindu-mi fundul dintre perne, perniţe, plapumi, Bixtonime, Nurofenuri şi alte cele, articolul cetăţeanului Popescu. În care se/ne întreabă dacă face să-şi deie demisia din postul de român. Ca răspuns, am să-l rog pe el şi pe mulţi alţii care simt zilele astea ca el, să urmărească următorul clip:

Este de prisos să mai completez eu cu altceva cele spuse de Darius Groza.
Cetăţene, eventual de azi încolo te vei numi Românul Popescu. Ce zici?

Responses

  1. ionutule, am vazut, am gandit, am ramas. Cetatean. For now.

  2. Popescule,
    pe mine m-or apucat fiorii cînd am văzut prima dată cele zîse de Darius. Aşa e, eu unul îi dau dreptate. 😀

  3. Dragule, cât mă iubeşti.

  4. Darius,
    cînd ai dreptate, deci ai.


Lasă un răspuns

Categorii

