Publicat de: ionutu | Martie 5, 2009

Nu am chef azi.

Nu am chef azi să mă mai mint că există oameni buni şi circumstanţe atenuante. M-am ars de prea multe ori în ultimii ani ca să mai îndrăznesc să afirm că nu e aşa, că nu toţi pe lumea asta caută să te folosească atunci cînd au nevoie de tine, îţi sunt prieteni cînd vor ceva, cînd se plictisesc, sau pur şi simplu cînd vor să mai schimbe decorul. Da. Azi nu mai am chef să înghit căcatul nimănui.

Un şarpe uşor cretin pentru care eu am girat în faţa tuturor, pe care l-am apreciat mai mult decît îl apreciază proprii lui părinţi, a reuşit să-mi pună capac. A reuşit să mă facă să mă umilesc, să-l caut, să-l pup în cur, doar-doar Măria Sa, cretinul, m-o mai căuta. Nici gînd. Din contră, aruncă cu căcat în stînga şi-n dreapta despre cum nu îl mai caut eu pe el şi cît de arogant şi de în rău m-am schimbat eu.

Vă întrebaţi probabil ce-mi veni, de ce scriu eu rîndurile astea, şi mai mult, poate, de ce le citiţi voi. Le scriu aici pentru că sunt sigur că loaza le citeşte şi el, că mă citeşte zilnic, pentru că aşa face el. Dacă vreţi, nu le mai citiţi. Mi-e totuna, dar vă spun că nu am chef azi să mai fiu prostul nimănui. Nu am chef azi să mai am prieteni. Nu am chef azi să mă mai dedic total unora şi altora. De ce eu trebuie să-i înţeleg pe toţi, să mă mulţumesc cu prietenia lor ca şi cum ar fi o adevărată onoare pentru mine că „ei”, îmi vorbesc. Nu mulţumesc. Mi-ajunge.

Cretinelului îi aduc aminte că de multe ori i-am stat aproape necondiţionat. Acum are impresia că el e undeva sus, are coaiele mari, dar îi reamintesc că tocmai natura sa cretinoidă l-a mai dat cîndva cu fundul de pămînt. Azi sau mîine va fi iarăşi la pămînt, iar atunci să nu îndrăznească să mă mai caute. În fond el a ales.

Responses

  1. Ionuţule, toţi trecem prin d-astea…asta e, aşa-i viaţa.
    mai citeşte încă o dată ce-o zis Hădean prin iulie 2008…şi crede-l.

  2. pai stii cum e vb aia : „ai grija cum iti alegi prietenii”. Asa sunt unii, cand au nevoie te pupa si-n cur, cand nu mai au nevoie iti dau cu sutu acolo unde te-au pupat…oricum nu e bine sa te indispui din cauza asta, cum ai zis si tu, roata se intoarce si atunci o sa te simti razbunat!
    off topic: ce se mai aude de nea farfui? noutati? :0
    Numai bine!

  3. Dane,
    mulţumesc, aşa am să fac. Viaţa mere mai departe. Alţii au pierdut războaie, nu? 😉

  4. Precious,
    o să vină cu siguranţă şi clipa aia.
    Don Farfui? Stai pe aproape. Revine, că a fost la băi. 😀

  5. Ionut, pana la urma o prietenie se simte, nu e un troc echitabil. Daca una din parti nu percepe relatia ca pe o prietenie, cu toate valorile pe care le atasam noi, oamenii, ideii asteia, inseamna ca prietenia aia nu exista.
    Pe de alta parte, daca tu te simti cinstit cu tine si cu cel din partea cealalta de prietenie si nu ai ce-ti reprosa e un lucru linistitor pentru constiinta ta cand relatia se duce pentru ca celalalt nu stie sa o gestioneze la gramada cu alte prioritati.
    Ei, ce zici de logica asta? 😉

  6. Zic aşa: e corectă. Eu unul mă simt împăcat cu mine însumi.

  7. ionule, respira adanc, ridica fruntea si mergi mai departe. Altceva nu prea mai poti face. In fond si la urma urmei, fiece pasere pre limba ei piere

  8. Cetăţene,
    n-apăi aşă-i!

  9. Servus, Ionut…
    Se spune ca atunci cind iei o palmă să întorci şi celălalt obraz… O tîmpenie! Uneori chiar ajunge!
    Numai bine!

  10. Flavius,
    permite-mi să fiu de acord cu tine.


Lasă un răspuns

Categorii

