Publicat de: ionutu | Martie 6, 2009

Să trăieşti din blog. Hai că se poate!

Mulţi dintre cei ce scriu blog speră pe ascuns şi visează, sau nădăjduiesc, se poate spune şi că năzuiesc, ca într-o bună zi, să ajungă să aibă un blog atîta de vizitat şi de apreciat, încît să nu mai trebuiască să mai muncească niciodată – blogul aducîndu-le suficient venit lunar, cît pentru a trăi. Vezi şi zoso. Bravo lui, el e Neil Armstrong al blogging-ului romînesc. Atîta-i de şmecher că nici de roblogfest nu mai are nevoie. Eventual roblogfest ar trebui promovat de zoso. :mrgreen:

Mnoa. Ca să ajung unde doream. Mie mai mult îmi place metoda (o găsiţi în linkul pus pe „triciclul Pegas”) j.e.g.punctro de a întrebuinţa blogul spre a obţine foloase scutite de plata impozitului la stat, care apropo Darius, eu n-am uitat ce-ai promis astă-toamnă şi te aştept la vară cu triciclul Pegas pe strada Postăvarului din Braşov, echipat aşa cum ai făgăduit.

Aşadar iată ce minunăţie cu frişcă şi fructe am căpătat astăzi, graţie faptului că obişnuiesc după cum bine ştiţi să blogăiesc şi eu de cîteva luni:

Este de fapt premiul meu cîştigat la concursul iniţiat de claup înainte de decernarea premiilor Oscar. Miza era suficient de convingătoare pentru papilele şi apetitul meu pentru dulciuri, astfel că am şi nimerit răspunsul din prima cu felicitări.

Concluzia: se poate să obţii diverse lucruri prin intermediul blogului; se poate să-ţi faci prieteni buni în virtual; se poate să fii ascultat prin intermediul blogului; se poate ca voi să fi pierdut timp preţios citind acest articol. 😀 Ha! V-am luat banii! 😉

PS: pentru surprize dulci, petreceri, sau alte ocazii (gen nunţi, botezuri, cumetrii, etc.) puteţi apela şi la Simple Mind, claup fiind implicată şi aici. O să-mi mulţumiţi!

Responses

  1. Sa stii ca mi-am facut prieteni buni in virtual! Dar ne-am vazut si in „real” 🙂

  2. Am zis că viu, dragă. Viu.

  3. Ada,
    adevărat!

    Darius,
    te aştept cu chiftele şi canapea din piele ecologică. (de vreai să înnoptezi subt Tîmpă). 😀

  4. Deci din bloguri se câştigă şi prăjituri nu numai bani, cum credeam io :D.
    Măh, nu mă omor după prăjituri dar dacă e vreun concurs pe canapele promiti ca ma anunţi şi pe mine? Că mi-ar trebui o canapea în camera mare.

    PS Pofta buna

  5. Eftimie,
    ia de aruncă un ochi şi aici. 😉 S-ar putea să găseşti mai multe chestii de care ai nevoie.
    Am un prieten care avea o canapea bună şi voia s-o dea de pomană. Dacă vrei, ne interesăm. 🙂

  6. tortu` cu portocale este? adica… PORTOCALIU? 🙂
    -mai sa fie, cum strica politica asta oamenii, nu alta!

    ps-am vazut si ceva mai mic rosu, daca mai avea o bucata de lamaie (galben) si o feliuta de kiwi (verde) avea tot parliamentul, partide parlamentare

  7. Există, desigur, şi varianta mai puţin fericită în care ai ditai blogul şi ai un creieraş miiiiic micmicmicmic. Or asta e infinit mai dubios.

    Eu sunt Huidu, Tu fă-mă tare, eu sunt slab la română, tu fă-mă gras *

    *gen … click!

  8. Je,
    interesantă opservaţiune, conaşule. Zi că nu ai salivat un picuţ de poftă, ciudosule. 😀

  9. okta,
    ai fost aproape on-topic. Mai era puţin şi intrai la spam, altfel. :mrgreen:

  10. Interesant blogul…promit sa revin!

  11. stewardeso,
    aşa să faci! 😉


Lasă un răspuns

Categorii

