Publicat de: ionutu | Martie 9, 2009

Leapşa automobilistică.

E simplu. Trebuie să enumeraţi 3 maşini pentru care aţi face orice ca să le aveţi, aţi plăti oricît pentru ele fără să vă pese cum că sunteţi ţăpiţi pe faţă, adică 3 dintre modelele voastre preferate.

Apoi, evident, ca în orice antagonie (ştiţi voi: bine vs. rău, alb vs. negru, ţăran italian vs. ţăran emigrant român, şamd), 3 modele pe care nu le suferiţi, 3 modele ce vi se par atît de urîte, încît dacă aţi avea puterea, le-aţi interzice definitiv.

Încep eu. Cars I like:
1. Volvo, modelul S80. Este defapt my dream car.
2. Volkswagen, modelul Jetta. Nu ştiu ce are, dar îmi place, mai ales noul Jetta.
3. Citroen, modelul C5. Nu, nu pentru că aşa a scris şi Badea.

Buuun. Şi acum, rubrica Aşa nu :

1. Smart, pentru că nu ştiu ce poate fi smart la o aşa maşină.
2. Chrysler PT Cruiser. Poate ca dric funerar, dar nici atunci.. 😀
3. Fiat Seicento. Nu ştiu, ca şi în cazul tractorului, i-ar trebui o categorie separată, gen „Poate mai urîtă decît Smart-ul”. 🙂

Leapşa pleacă mai departe, la cine o vrea-o. 😉

Responses

  1. io am zis bre/voiu’ jag xf. ‘nic altceva.

  2. 3 masini care-mi plac: Honda Civic (sunt lesinata) 😀 , Peugeot 307 CC, Audi R8.

    3 masini bleah: Audi Q7, mai ales alb, Hummer, de orice fel, Porsche Cayenne si alte tractoare de genu’ (fara jeep-uri in oras! mai ales pe strazile noastre inguste!!!)

  3. toadere, am zis că „Nu!”, şi gata. 😀

  4. Ada,
    s-a notat.

  5. eu am demontat si montat atatea masini aici in spania ca nu mai conteaza ce masina ai

  6. Ioane,
    te cred pe cuvînt. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

