Publicat de: ionutu | Martie 13, 2009

S-a spart găleata cu proşti.

Şi nici nu mă mir. Oamenii normali (încă) la cap din ţara asta nu se mai duc deloc la vot sau dacă merg ar trebui să-şi anuleze singuri voturile.

Şi-a tras Nuţi Succesuri blog.

Mă rog, eu nu cred că e blogul ei. Gramatica nu e unul dintre punctele ei forte, iar pe site-ul ăsta, cuvintele sunt acordate cel puţin corect. Headerul e făcut prea în grabă, e urît, nu e glossy, aşa cum ne-a obişnuit topmodela de succesur. Plus că la banii ei luxtenieni, putea să-şi ia dracului un domeniu, nu să folosească platforma gratis oferită de wordpress.com (folosită de toţi sărăntocii). Cînd va apărea blogul ei, va fi cu siguranţă la competiţie cu cel al celeilalte Elene din politica romînească. Aia cu mielul Sori. Sau parcă era ied..

Dar să presupunem că ar fi al ei. Trebuie să-i facem cîteva urări de bine, acum la început de drum: există oameni care nu vor decît să înjur la tine, şi vor exista oameni care vrea să pupe cur la tine. Pe lîngă ăştia, armata virtuală de pedelişti cu creiere spălate, vor avea normă de comentarii pe blogul fiicei Tatălui.

Gata! Weekend plăcut, Eleno Columbeanu! Pardon, de Băsescu. 😀

Later edit: cum bine semnalează amicul Je, se pare că bănuielile noastre se confirmă, nu e blogul ei.

Responses

  1. rezonez cu tine la ideea că nu-i blogul ei, sau cel puţin nu ea scrie şi, culmea…nu dă nici răspunsurile(în caz ca le dă)
    mă mir că mi-a dat liber la comentariul care l-am făcut:)

  2. mie nu mi-a aprobat comentariul destinat ţie. 😀

  3. Ionuţule, cenzura bat-o vina:))
    zi-mi mie că eu ţi-l aprob:))

  4. Servus Ionut!
    Multumesc pentru semnalare. Nu puteam pierde un asemenea eveniment! Imi place titlul primului articol: „Nu ma tem de voi!”. 🙂 Chiar de ce si de cine s/ar putea teme?!
    Cele bune!

  5. Si eu zic, Ionutule, ca nu e al ei. Probabil nu ar fi iesit in fata cu ceva atat de neprofesionist, in primul rand ca design. Cat despre text … mi se pare infantil ca atitudine pentru cineva care vrea sa isi faca loc in politica de varf (desi … cred ca in orice zona, de la poale la varf, politica noastra e penibila).

    Al ei sau nu, din raspunsurile alea tot ar putea sa isi ia un puls care sa ii tina loc de un sondaj spontan de imagine 😉

  6. http://teodorescu.blog.cotidianul.ro/2009/03/13/scuze-elena-basescu/

  7. Eu nu cred ca e blogul ei din mai multe motive, iar gramatica si coerenta celor scrise nu sunt printre ele. Nu cred ca are timp sa stea in fata calculatorului si sa scrie, sa comenteze…asta nu din cauza programelor, ci din comoditate. Bineinteles, blogul s-a creat pentru interese…
    Exista insa si o marja de 20% sa fie al ei, acum ca nu mai este cu iubitul ei 🙂

  8. @ grapefruits,

    SIGUR nu e al ei. ar fi prea frumos şi de succese:)


Lasă un răspuns

Categorii

