Publicat de: ionutu | Martie 18, 2009

În timp ce unii luptă pentru putere…

Gruia luptă pentru vedere. Trist, cît se poate de adevărat însă. 27500 USD, este suma de care copilul şi familia sa au nevoie pentru ca lumea pe care o ştim cu toţii, albul zăpezii, culorile toamnei, chipul mamei, să prindă o imagine şi pentru Gruia. L-am descoperit pe youtube.com, văzînd acest clip impresionant, prin emoţia şi optimismul pe care le degajă. Ceea ce m-a mişcat cel mai tare a fost mesajul din finalul clipului: http://www.gruiasfightforsight.com un site recomandat de Vlad, (fratele geamăn al lui Gruia).
Continui şi eu astfel această leapşă către românia, aşa cum am văzut-o şi aici.

Responses

  1. Salut! Vrei sa vii la blog meet? http://bloghita.info/?p=477

  2. Bloghiţă,
    mă mai gîndesc. Tu ai citit articolul de pe care m-ai invitat?

  3. Da, am citit articolul.
    Te-am intrebat si eu la ultimul articol… Scuze daca te-a deranjat!
    Dar ne-ar placea sa fii prezent!


Lasă un răspuns

Categorii

