Publicat de: ionutu | Martie 21, 2009

Crin Antonescu. Aproape bine

Aseară, cu puţin timp înainte de miezul nopţii, la liberali a început fiesta: s-a produs schimbarea. Crin i-a luat locul lui Călin. Lucru ce nu ar putea face altceva decît să mă bucure. Pe mine şi pe mulţi ca mine. În discursul său de cîştigător am avut impresia că mi s-a adresat. Pentru că a făcut referire la România celor nemulţumiţi, la cei ce simt că nu mai suportă mizeria în care ne aflăm. O românie, scris vădit intenţionat fără majuscula aferentă fiecărui nume propriu, în care EBa este dată pe o poziţie fruntaşă unui partid istoric, cum e PNL. O românie a lui boc, băsescu, în care nu mai contează ce s-a promis în goana după ciolan şi beneficiile aduse de acesta.

Nu sunt un fan înflăcărat al PNL, în liceu am tatonat niţel cu ideea de partid, chiar eram simpatizant al acestui partid, doctrina liberală fiind în mod natural cea cu care mă identificam ca individ. Crin Antonescu poate, şi va aduce suflul ăla nou, atît de necesar pentru a te putea ca partid, bate cu Tiranul. Cel puţin ăsta a fost raţionamentul pentru care a fost ales. Observa bine şi Victor Ciutacu pe blogul său aspectul ăsta.

Rămâne însă o întrebare ce mă frămîntă: şi în 2004, Traian Băsescu părea singurul om politic capabil să se bată cu Năstase; cam aceeaşi situaţie, parcă era şi cînd Constantinescu l-a învins pe Ilici..vă mai amintiţi acele dezbateri în care România auzea pentru prima dată, după ’89, din nou, cuvîntul regim?
Cînd oare în România nu vor mai fi aleşi în frunte oameni care ştiu să se bată, care se pricep la vorbe şi atît? Oameni ce ştiu doar să seducă. Mie mi se pare o luptă pierdută.

Şi mă tem că nici Crin, cu toată bunăvoinţa lui şi intenţiile sale bune, nu va putea dovedi că el este cel ce va scoate glia din căcat.

Responses

  1. Prietene, il mai tii minte pe Constantinescu? Era noul suflu. Dar pe Tariceanu, dar pe Stolojan, dar pe Basescu. Toti s-au adresat de parca te ungeau la suflet. Parca erau ca tine, te regaseai in ei. Asta e politica, plm ce vrei sa faca? Asta e toata ideea. Si una dupa alta, gura noua de aer a inceput sa puta a cacat treptat. La fel si amicu de azi care o arde in aceleasi cercuri dubioase de 10 ani. Azi doar a fost randu lui la a te unge un pic la suflet .

  2. Super tare definitie a politicii Mihaiu. Ce pacat ca ai atata dreptate.

  3. Da, urasc sa am dreptate. Ba nu, mint. Iubesc sa am dreptate. Ma simt un fel de Moise la cutie. Adevarul este si va ramane in continuare ca suntem condusi de o gloata de idioti cu ochi albastri de copil. Ceea ce pe mine nu poate decat sa ma incante ca pot sa-i oracai pe blogu lu’ Ionut. Imagineaza-ti cum ar fi fost sa fie toti perfecti. Sa scriu ceva de cacat si sa nu-mi accepte nimeni postu. Ar fi fost nasol.

  4. mihaiu,
    asta spuneam şi eu, dar nu aşa direct ca tine. Poate ar trebui să-mi schimb şi eu discursul în unul mai puţin plastic. 😉 Politicienii noştri nu merită cuvinte frumoase.

  5. rezultatul era previzibil, de mult anticipam asta!
    de n’ar fi si Crin inca o dezamagire, ar fi si mai bine!
    oricum, vom avea un spectacol pe cinste, sper.

  6. asta e frumusetea . ca ei iti permit sa-i iei la spituri in cur . actiunile lor iti dau voie sa fii vulgar fara sa zica fetele ca esti un badaran prost. deci da prietene, scuipa-i rau.

  7. Ionuţule…nu pot să-ţi detaliez unde anume mă doare c-a ieşit Crin. Pur şi simplu nu pot.
    A propos, nu mă regăsesc (şi nu mai cred) în nicio ideologie a vreunui partid. Nici nu mai există dealtfel ideologii, există doar scopuri şi mijloace prin care să-ţi atingi scopurile dar dacă există ceva ce românul are din plin, aia e speranţa.
    Şi ca întotdeauna, moare ultima. Sper că nu odată cu noi.

  8. treaba cu sulflul nou nu stiu daca mai tine. Romanul s-a sictirit de atâtea sufluri noi. Iar faptul ca Basescu a iesit presedinte, a fost printr-o frauda, o amenintare la adresa securitatii statului. „Nu pot fura ei, cat puteti vota voi!”, afirmatie lansata in direct as prosteasca omul sa puna stampila pe el intre cele doua tururi de scrutin, la alegerile precedente.
    Iar la ora azsta, nici Crin, nici alt pesedist scos la incalzire nu prea are sanse de castig, din pacate pentru Romania…

  9. Eu îl voi vota pe Crin Antonescu ca preşedinte. Deşi l-am cunoscut pe Tăriceanu şi aş fi fost subiectivă în alegerea lui, în momentul de faţă, când turmele pleacă după lideri carismatici, spumoşi, buni oratori, pasionali, Crin Antonescu era o alegere mai bună. Tăriceanu e prea riguros, prea tehnic, prea aşezat în discurs ca să fure electoratul lui Băsescu. Însă Crin Antonescu o va face cu brio. Pentru că are tot ce are Băsescu bun, în sensul de „atrăgător, convingător” şi chiar mult mai mult. Pentru că, spre deosebire de Băsescu, Crin Antonescu e şi frumuşel. Chestia asta va conta la electoratul feminin. Plus că nu are flote de tinichele de coadă, precum Băsescu.:D
    Brava Crin! Hai la preşedinţie!

  10. Ionut, si mie imi place Crin Antonescu. Vorba Innuendei: pentru ca e frumusel.

  11. Ionut, as mai avea o intrebare, tot politica oarecum (dar nu pe marginea postului astuia): pana la urma era sau nu blog-ul respectiv al fetei aleia cu succesurile?

  12. băieţi,
    relaxaţi-vă! Uite fetele au o abordare mai pozitivă a situaţiei: Crin e frumuşel. Dar oare o fi suficient?

    Cristina,
    cică nu era blogul EBei. Era de aşteptat, EBa are mintea prea odihnită pentru a şti cînd se scrie verbul „a fi” cu un „i” şi cînd s-ar scrie cu doi „i”. 😉

  13. Cam mincinos esti matale ca nu „Nu sunt un fan înflăcărat al PNL” ai fost presedinte,ai facut campanii rusinica rusinica !Mincinos….te dezici de noi acum…..

  14. stanciule,
    tura viitoare să postezi sub adevărata ta identitate, adică sub numele tău real: eugen TîrnoSPAM (găsiţi imbecilul pe tarnovan.wordpress.com). Apropo cretinele, ai uitat să corectezi un „aşi”.
    Uite să nu zici că sunt băiat rău, azi o să ai şi nişte trafic de la mine, că e superoferta. Analfabetule!

  15. cristina: sper ca glumesti cu votatul pentru ca e frumusel.

  16. gia,
    îţi răspund în locul Cristinei, pînă una-alta. Cred că a glumit cînd a spus asta, deoarece a spus că merge pe raţionamentul Innuendei. 😉
    Bine-ai venit aici, te mai aştept!

  17. Giapapadia, nu am spus ca il votez pentru asta. Am zis ca imi place doar pentru asta 😉

    Pentru ca in rest politica nu ma intereseaza, e timp consumat aiurea pentru muritorii de rand si de bun simt. Subliniez ca e o parere strict personala, fara pretentii de universalitate si fara sa vrea sa contrazica alte pareri, perfect valabile in subiectivitatea lor din punctul meu de vedere.

  18. Ionut, nu e o gluma, chiar imi place Crin Antonescu pentru ca e frumusel. Ca politician, cum ii spuneam si vizitatoarei tale, nu ma intereseaza.

  19. Cristina,
    sper că nu mi-ai luat-o în nume de rău. Intervenţia, adică. 🙂

  20. Crin? `jeaba.
    o prezenta draguta deocamdata, cam atat.
    bun, si daca va iesi prezidente, in locul marinerului, la fel – `jeaba.
    suferinta-i de (din) sistem, cum sa tratezi canceru` cu aspirina?

  21. Je,
    poi despre asta-i voba.. o confirma, au ba, şi nenea ăsta frumuşel şi şi cu vorbele la el..

  22. Ionut, nu sunt suparacioasa nici pentru lucruri serioase. Ce motiv as avea? Am raspuns pur si simplu.
    Si sa fie postul cu si mai multe comentarii, iti spun ca am intrat la Cetatean si am vazut un clip cu noul sef de la liberali. Ei, maica, in mintea mea pastram o imagine a lui mai de pe vremuri, a cam imbatranit … O sa fac o conferinta cu Innuenda, sa vedem daca mai pastram afirmatiile publice de bine la adresa farmecului lui personal 😉

  23. haha ce ti-a dat-o carnatelu ala de tarnovan. :))))) E clar, e razboi. e..e.. E-razboi !

  24. Mihaiu,
    nu pot să zic că mi-a dat-o. A fost doar mojic. Şi prost pe deasupra crezînd că dacă scrie sub alt pseudonim, eu nu mă prind că e el.
    Nu mi-e nicicum să recunosc că da, am fost un membru PNL activ, am fost chiar şi preşedinte de organizaţie municipală (la tineret), că mi-a făcut plăcere această experienţă, că mi-a prins bine, că încă mai am prieteni din această zonă, că uneori mă gîndesc să mă implic din nou. Despre părţile mai puţin bune ale acestei chestiuni aş putea vorbi la fel de mult. Dar mă rezum la a spune doar că pînă la urmă, politica este arta compromisului. Nu sunt perfect, nimeni nu e perfect. 😉

  25. Cristina,
    păi aştept rezultatul investigaţiei. 😉

  26. da ma am inteles, stai linistit ca doar stii ca amandoi suntem fosti securisti.


Lasă un răspuns

Categorii

