Publicat de: ionutu | Martie 24, 2009

Bani din blog?

Bani din blog. Toţi se gîndesc cel puţin o dată la chestiunea asta, fie că recunosc sau nu. Este explicabil, devreme ce subiectul blogerilor de renume ce cîştigă de la 1000 de euro în sus este unul destul de dezbătut. Sigur că blogerii ăia sunt puţini spre foarte puţini. Există mai degrabă blogări ce ar putea trăi din blog, dar n-o fac.
Ca mai toată lumea, nici eu nu sunt vreo excepţie de la regulă. Însă îmi place să cred că sunt realist. Nu o să mă îmbogăţesc din click-urile unor străini pe bannerele afişate de mine. Nicio şansă, cel puţin în viaţa asta.. şi cine stă de altfel să click-ăie pe blogul cuiva? Dacă-i blog, trebuie eventual citit, comentat. Nu click-ăit. Uite cu asta vine echipa de la banipepostpunctcom, nou. Adică, ai şansa să faci un ban de-o bere, poate şi mai mult, promovînd prin articolele scrise de tine, un produs, tu astfel făcînd publicitate scrisă. Nu sunt un naiv, dar de ce n-aş încerca? Oricum îmi place să scriu. Voi?

Responses

  1. Spor si bafta atunci! Eu nu, mersi 🙂

  2. baga! vezi ca te si impoziteaza Bok, parca.

  3. Preţioaso,
    mulţam!

    Je,
    nu ştiu cine este domnul despre care vorbeşti.

  4. a deci acum o sa-mi promovezi si mie serviciile pe blog? bai n-ar fi rau dar sa fii orator calumea, sa-mi atingi clientii la corazon espinado. as vrea sa-l vad pe Seli la un articol de genu „Dragi concetateni, ne-am adunat aici in seara asta pentru a discuta importanta pe care Dero o ofera hainelor patate de cacat. Nu fiti fraieri, cumparati. Incercati!”

  5. Bre Mihaiule,
    nici chiar aşa..da’ eşti pe aproape. 😀

  6. mda…e o chestie si asta…sa faci bani din blogging…sincer nu stiu pe cati ii atrage chestia asta

  7. Haylie,
    dacă nu te-ai gîndit pînă acum, te cred. Dar sunt sigur că te vei gîndi şi tu la un moment dat.. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

