Publicat de: ionutu | Martie 26, 2009

De’ale lui Mihaiu…

scris de Mihaiu
Ba! Mi-e dor de vremurile in care sucu era la Tec, ala de pe pietonala care spargea frontierele, in care tigara era tigara, nu tigari, adicatelea la bucata. Vremurile in care aveai 4 coli pe care erau lipite surprizele de la turbo cu aracet si ala era albumu de colectie , masini concept care acu deja sunt vechi. Vremurile in care furam buletinu lu mama si luam alocatia , ziceam ca ea e bolnava si m-a trimis pe mine. Sau alea in care ai mei imi cumparau o machetuta noua si aia de la bloc ma prosteau sa o dau la schimb cu una mai veche ca aia are suspensii mai misto. Vremurile in care mi-am luat sapca boston nu stiu ce cu bulldogu ala in stema si mi-au furat-o unii ca avea nu stiu cate cusaturi pe cozoroc deci era originala. Vremurile in care mancam macris, corcoduse, si de 1 martie si 8 martie devastam gradinile vecinilor sa fur flori pt fete. Vremurile cand ma rugam de ai mei sa-mi dea bani sa-mi iau o inghetata de la dozator si cand o luam o scapam pe jos. Sau cand nu existau telefoane mobile, de trebuia sa-i zici ceva lu unu si mergeai pe jos pana la el si cand ajungeai zicea ma-sa ca nu e acasa. A plecat la tara.

Responses

  1. Sweet memories… 😀 (emoticon care viseaza frumos)

  2. […] cît de insignifiante ne pot fi problemele şi ne vom lămuri. La fel, rămîn fidel gîndului că în vremuri din astea, crizate, pline de umbre, întoarcerea la cărţi, tipărite sau nu, la muzee, la […]


Lasă un răspuns

Categorii

