Publicat de: ionutu | Martie 29, 2009

S-au găsit vinovaţii. Pe ei!

REALITATEA.NET – Băsescu: Împrumutul extern înseamnă pentru bugetari salarii îngheţate, tăierea sporurilor şi reducerea numărului funcţionarilor

Aşa. Dacă aţi urmărit cu atenţie cele spuse de Primul Om, veţi putea constata cu uşurinţă că dacă România vrea s-o scoată la capăt cu împrumutul FMI, va trebui să taie în carne vie de satană, adică funcţionar public. Care funcţionar, nu-şi face treaba, serviciile sale sunt deficitare, oamenii fiind nemulţumiţi de ne-munca depusă de această drăcească tagmă de trîntori plătiţi din buzunarele lor.

basel

Vreau să precizez că nu pentru multă vreme de acum încolo, voi mai fi încă şi eu, funcţionar public. Da, plătit cu bani din banii voştri. Am un salariu de bază de cca 900 de lei, iar cu tot cu mult hulitele sporuri, ajung undeva la cca. 1100-1200 lei/lună. Muncesc de la 8 la 16.00 în fiecare zi într-o instituţie publică, condusă sau ale cărei acţiuni cu impact asupra societăţii sunt dirijate de oameni politici, adică de cei pe care voi îi votaţi să vă reprezinte, sau de multe ori să vă conducă.

Locuiesc cu chirie într-o garsonieră pentru care scot lunar din buzunar 500 de lei, plus încă cca. 300 de lei utilităţi (gaz, curent, apă, cablu tv, internet, telefonie). Mai adăugaţi aici şi faptul că zilnic trebuie să îmbuci cîteceva, şi pe lîngă asta, mai trebuie să te şi îmbraci. Dacă partenerul de viaţă ar rămîne fără loc de muncă, închipuiţi-vă unde v-aţi afla. Acum aflaţi că partenera mea de viaţă a rămas fără job. Suntem optimişti însă, sperăm că îşi va găsi curînd ceva de lucru. Avem părinţi care ne ajută să depăşim mai uşor perioada, şi în plus nu suntem nici prea cheltuitori. Ceea ce înseamnă că am ajuns la un nivel optimizat de consum al resurselor. Deci se poate.

Acum să revin la Băsescu. Pardon, domnul Preşedinte. Zicea el acolo că salariile funcţionarilor ar trebui îngheţate, sporurile ar trebui reduse la 30% din salariu, şi pensionarii ar trebui să primească pensii majorate. Numai aşa, România va putea fi capabilă să ramburseze împrumutul extern. Sau prin diminuarea cu 5% a numărului de funcţionari publici existenţi. Eu i-aş propune să înceapă cu pilele şi relaţiile, directoraşii angajaţi politic, sau de cele mai multe ori numiţi acolo. Iar în administraţia centrală, adică la Bucureşti, zic eu, ar trebui tăiat cel mai tare. Să vezi atunci cheltuieli reduse. Apoi, ar trebui ca numărul de aleşi să fie şi el redus. Administraţiile locale să fie puternic depolitizate. Să vedeţi atunci d-le Preşedinte cum ar creşte peste noapte eficienţa satanelor angajate ca „public servant” (deşi eu ştiam că termenul ar fi mai degrabă „public clerk”/”office clerk”). Să vedeţi atunci. Dar dumneavoastră n-aveţi cum să ştiţi astfel de lucruri. Sunteţi prea preocupat să vă păstraţi fotoliul cald de sub curul d-voastră prezidenţial.

Responses

  1. Servus Ionut!
    Si, pentru ce si de ce să-si plătească imprumutul la FMI cu praful nostru de bani? Pentru linistea băncilor străine de la noi si pentru linistea lui electorală de anul ăsta? Pentru VIP-urile din ministerele grele, din politie, din servicii externe si parchete?
    Ai dreptate Ionut, lor nu are cum sa le ajungă din pacate cutitul la os fiindcă avem noi grija sa plătim totul si să-i votăm cu entuziasm…
    Numai bine!

  2. Flavius,
    îmi pare rău să am dreptate.. 😦

  3. Eu ajung cu salariul puţin mai sus ca tine şi am norocul ca partenera mea de viaţă încă lucrează. Da’ ce facem daca eu sau ea ne pierdem locul de muncă. Şi eu sunt tot bugetar. Singuri care o să sufere în ţara asta o să fie oamenii de rând nu cei de sus, nu cei puşi pe pile. M-am săturat de ţara asta de căcat în care chiar dacă munceşti ca şi functionar public şi îţi faci treaba cum trebuie tot nu te apreciază nimeni şi tot pe tine pică vina de fiecare dată pentru că „funcţionari publici sunt corupţi”

  4. Sunt curios pînă unde poate ajunge nesimţirea la Bucureşti..


Lasă un răspuns

Categorii

