Publicat de: ionutu | Aprilie 2, 2009

Măi caraghioşilor..!

Mă gîndeam la treaba asta. Cum care treabă? Asta cu Băsescu. Că ar fi un mitocan.

Băi şi mi-am adus aminte de toamna fierbinte a anului 2004. De ce fierbinte? Păi pentru că vo’ 51% dintre noi ăştia de ne-am dus la vot atunci, am făcut-o numai ca să-i ardem pe corupţi. Să-i incendiem, să le dăm un şut în fund, sau să-i trimitem în Congo. De parcă ăia din Congo săracii, nu aveau ei şi altele pe cap! În fine, romînul s-a născut poet..

Cum eram noi toţi ăştia, prinşi de virusul revoluţiei portocalii, la pămînt atunci cînd Stolojan s-a retras din lupta contra stihiilor roşii, şubrezit fiind de o luptă pe care nici n-o începuse, încă. Păi dacă a plîns şi Băse..

Şi cum toţi am urmărit cu sufletul la gură confruntarea aceea de pe postul public dintre Năstase şi Băsescu, avîndu-l drept arbitru pe CTP. (n.a. Cristian Tudor Popescu)
Şi cum toţi l-am plăcut pe Băsescu pentru că era din popor/topor, era bădăran şi viclean ca noi, era uman pentru că putea plînge, le „zicea” bine. Toţi am pus botul la acest teatru ieftin. Toţi cei ce l-am votat.

Acum stau şi mă întreb. De ce se mai miră toată lumea cînd Băsescu are ieşiri gen „băi caraghiosule”, sau „măi găozarule”. De ce trebuie ca aceste ieşiri prezidenţiale să fie contabilizate; iar noi, noi să ne mirăm de fiecare dată cînd Zeus scapă porumbelul? În fond de aia l-am ales, nu? Pentru că ne PLĂCEA DE EL. Le zicea pe faţă. Băsescu era un „mircea badea” al acelor zile..

Staţi liniştiţi. N-am învăţat nimic. Se ridică Crin. De ce? Pentru că şi el le „zice”. Pe cînd însă şi unul/alţii care să le şi „facă” ? De aia zic (inclus fiind şi eu la andrisanţi): măi caraghioşilor..!

Responses

  1. 1. Sunt om!Cred. Om bun. Deschideţi! 😛
    2. Era „Dragă Stolo”, măi! Cum să nu te dea pe spate lacrima scremută a lui Băse?
    3. Ăia care face-tace! Deci!

  2. 1. Poftiţi, poftiţi! 😉
    2. Da, aşa era. Uitasem.
    3. Păi da, dar din păcate tac şi fac, însă fac doar pentru ei şi binele lor. De aia şi tac.

  3. Nu cred că fac neapărat doar pentru binele lor. Ia gândeşte-te şi tu: care om în deplinătatea facultăţilor mintale (am zis-o p-asta!), s-ar azvârli cu capul înainte, în jungla asta de hiene, care-i politica pe la noi? Tu te-ai băga? Şi care se bagă, ori face ca ei, ori e halit.
    Din păcate am văzut la viaţa mea destui oameni pe care i-am admirat, dar mi-au devenit nesuferiţi, odată ajunşi prin posturi de conducere.
    Puterea „is a bitch”!
    P.S. Mă disperă anti-spam-ul tău! 😛

  4. Raportez cu mândrie că bacilul oranj nu m-a gâdilat niciodată, astfel că între 2004 şi 2009 există o continuitate în ceea ce mă priveşte!…

  5. Anya,
    e discutabilă toată chestiunea. E adevărat, cunoscînd istorica caracteristică a poporului romîn sintetizată atît de bine prin „la plăcinte, înainte! la război, înapoi!”, în momentul ăsta e greu să te baţi de unul singur cu alţii, avînd de partea ta doar adevărul. Eu aş spune că puterea, mai degrabă corupe. E ca-n Moara cu noroc a lui Slavici..dacă îţi aminteşti despre alterarea sufletului uman în prezenţa banilor.

    Lasă, că te obişnuieşti tu cu el! 🙂 Cu anti-spamul, adică. 😉

  6. Vania,
    fericitule! De un blocaj trebuie, totuşi să fi suferit, şi tu. 🙂

  7. Moara…, da! Plăcut şi ecranizarea!

    Spunea cineva (nu mă întreba cine, că la de-astea-s varză 🙂 ) că toţi suntem de vânzare până la urmă, diferă doar preţul.

    Bine că îmi dă cuvinte scurte! (anti-spamul adică :D). La vârsta mea…

  8. Ionuţule, Crin nu prea le mai „zice” de-o perioadă încoace. Sper că nu doar alegerea ca preşedinte PNL să-i fi fost sclipirea.
    Sper să greşesc eu cu afirmaţia asta:)

  9. Dane,
    şi eu sper să nu. Omul o fi ocupat, n-are timp toată ziua de palavre şi talkşoaie.. 😀

  10. Am săvârşit multe fapte abominabile, dar n-am comis genocid şi nu l-am simpatizat niciun moment pe domnul Băsescu, amănunt ce şterge o mie de păcate…

  11. Mai, tu nu vorbi in numele meu cand spui ca l-ai placut! Daca tu si pensionarii l-ati votat e treaba voastra. Si apropo, daca vrei sa faci ceva bun , macar in ceasul al doisprezecelea, lamureste-i pe berbeci ca, chestia cu votul in alb e o metoda nu tocmai subtila de furt electoral.

  12. Lucicuţică,
    nu vorbeam în numele tău, nici măcar în numele celor 51% din cei ce l-au votat în 2004. Aşa că data viitoare citeşte mai atent. 😉

    ps: nici eu nu sunt de acord cu votul în alb; mai degrabă le dau tuturor din tuşul ştampilei anunlîndu-mi astfel singur votul.


Lasă un răspuns

Categorii

