Publicat de: ionutu | Aprilie 4, 2009

Întîlnirea scriitorilor urbani

Sau mai pe ronglezeşte, Blogmeet-ul blogerilor din Braşov care s-a consumat aseară într-o atmosferă foaină (intenţionat scris aşa) într-un pub din Braşov. Deşi pînă acum au mai fost vo’ două organizate la care am fost „învitat” şi n-am onorat (măgar sunt cîteodată..! 🙂 ) acu’ parcă-mi pare uşor rău că am fost uşor reticent. Pînă aseară.

Deşi nu s-a discutat cam ce era în program, poate că aşa a fost mai bine, am reuşit să schimbăm cîteva idei de bază: trafic, vizitatori, bani din blog. Mi-a plăcut efervescenţa lui Sabin, bunul simţ al lui Bloghiţă, faptul că m-am văzut cu Eftimie care zice la el pe blog că a participat convins fiind de mine şi Radu, că Maican a zis că-mi citeşte blogul, faptul că m-am prezentat şi i-am văzut şi pe restul prezentîndu-se, într-o atmosferă relaxată, calmă, dădătoare numai de speranţe bune.

Una peste alta, n-om fi noi toţi nişte viitori arhii, viseurate, fulgerele, sau mai ştiu eu ce arătări, dar un lucru îi cert: uşor, uşor tindem să creştem. Ceea ce nu poate fi decît un lucru bun, pînă la urmă! 😉

Responses

  1. Asteptam urmatoarele meet-uri 😉

  2. dude.. is dezamagit.. tu de aia scrii? sa ajungi un arhi sau un visurat ? io scriu ( prost ce`i drept ) pen` ca ma relaxeaza.. pen` ca ma distreaza.. si nu ma intereseaza cine si daca citeste cineva ce aberez eu… nu aspir la un arhi sau un visurat.. si nici macar sa fac bani din asta 😀 …

    deci.. m-ai dezamagit ..

    sau poate am inteles eu gresit mesaju`… 😀

  3. Paulie,
    cred că ai înţeles greşit mesajul. Ţi-ai băut cafeaua? Te-ai trezit din somn? 😀
    S-a discutat în general despre treburile astea: trafic, bani din blog.. mnoa, e normal şi inevitabil. 😉 Dacă mă uit bine..tu chiar ai Adsense pe pagină, în vreme ce eu nu.
    Iar ultimul aliniat (în care zic de orătăniile astea gen arhi, visurît etc.) ascunde o ironie şi o delimitare între ce dezamăgeşte şi ce este real. 😉

  4. Off-topic: Ionutule, tema asta noua nu e prea prietenoasa, e prea serioasa.Nu de alta dar cronica lui Don Farfui nu se prea potriveste pe o tema asa serioasa.Parerea mea! O zi frumoasa!

  5. Preţioaso,
    ai dreptate, dar e singura care îmi place acum. O să încerc să-i mai dau niţică virgulă culoare. 😉

  6. no bine, ati baut numa bere sau ati si discutat ceva serios? 😛

  7. Claudie,
    am discutatără şi lucruri serioase, pe lîngă bere. Printre altele, ţi-am promovat şi ţie blogul! 😉

  8. Eu una m-am simtit foarte bine mai ales ca pentru mine a fost primul Blogmeet. A trecut atat de repede timpul, abia astept next blogmeet 😀

  9. şi eu. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

