Publicat de: ionutu | Aprilie 17, 2009

Ne vedem (citim) marţi!

La Paşti (George Topârceanu)

Astăzi în sufragerie
Dormitau pe-o farfurie,
Necăjite şi mânjite,
Zece ouă înroşite.

Un ou alb, abia ouat,
Cu mirare le-a-ntrebat:
– Ce vă este, frăţioare,
– Ce vă doare?
Nu vă ninge, nu vă plouă,
Staţi gătite-n haină nouă,
Parcă, Dumnezeu mă ierte,
N-aţi fi ouă…
– Suntem fierte!
Zise-un ou rotund şi fraise
Lângă pasca cu orez.
Şi schimbindu-şi brusc alura,
Toate-au început cu gura:
– Pân’la urmă tot nu scap!
– Ne găteşte de paradă.
– Ne ciocneşte cap în cap
Şi ne zvârle coaja-n stradă…
– Ce ruşine!
– Ce dezastru!
– Preferam să fiu omletă!
– Eu, de m-ar fi dat la cloşcă,
Aş fi scos un pui albastru…
– Şi eu unul violet…
– Eu, mai bine-ar fi să tac:
Aşa galben sunt, că-mi vine
Să-mi închipui că pe mine
M-a ouat un cozonac!…

Bucuria vine din lucruri mărunte, liniştea vine din suflet, lumina vine din inima fiecăruia!

PAŞTE FERICIT alături de toţi cei dragi!

Responses

  1. am updatat linku

  2. Sarbatori Fericite, împreună cu Lumina gîndurilor bune, alături de toţi cei dragi!

  3. Hristos a înviat!

  4. Ionuţule, îţi doresc şi eu să ai parte de un Paşte liniştit!

  5. Vania,
    Adevărat a-nviat!

    Innu,
    asemenea!


Lasă un răspuns

Categorii

