Publicat de: ionutu | Mai 19, 2009

Moment prezidenţial.

„Inimăă de ţigancăăăăăăăăă, inimă de romancăăăăă…ăăăăă..să trăiţi bineeee..ăhăhăhă..hăhăhă’…inimă de ţigancă..!” lălăia împleticindu-se Marele Om. „Iar i-am prostit pe proşti, Marcico!” zise după ce mai trase un gît din sticla de whisky subtilizată de El de la protocol, la întîlnirea cu flora cea vestită a adulatorilor săi intelectuali.

„Şî şi dacî eai prostit tu pi tăţi ăi beţivanuli, tu nu viezi şi-i fac tonomatili lu’ ha mică a noastră? Păi şi fiel di tatî ti chiemi tu pintru iea? Nu sta ca mă-ta, fă şî tu şieva! Dă-li la gioali, fi bărbat ăi, bouleanuli!” îi aruncă Prima Doamnă, printre dinţi, lovindu-l cu pantofii Prada primiţi cadou de la Carla. Cum care Carla? Sarko.

„Fă! Marcico, păi văd că tu eşti mai agresivă decît ţiganca aia împuţită.. ăhăhăhă..hăhăhă! Am eu ac de cojocu’ la tonomatele lui Melix Fotanul! Între timp, i-am pus pe o pistă falsă, am lansat un zvon cum că îl las pe S’Moc în locul meu la toamnă..ăhăhăhă..hăhăhă! Şi, şi Marcico, între timp eu pot să beau şi să mă distrez pe săturate, să fac băile mele dragi de mulţime, că doar, deh..oamenii ştiu că sunt ultimele mele luni ca preşedinte, nu? Şi-aşa de bine o să-i distrez, că la toamnă o să mă roage să mai candidez odată, să-i mai salvez încă o dată de băieţii deştepţi şi de guzganii pesedişti! ăhăhăhă..hăhăhă.. nu-i aşa că sunt genial? Dacă iese tata iar preşedinte, ha’ mică n-are de ce să-şi facă griji, chiar dacă nu iese ieuroparlamentar, are tata grijă de iea!” mai zise Omul aruncîndu-şi şosetele sub caloriferul dormitorului lor matrimonial din apartamentul prezidenţial din vila de protocol.

„Marcico! La cît de jmecher sunt, mă gîndesc serios ca peste 5 ani să candidez şi la şefia U.Ie…ăhăhăhă..hăhăhă..” mai zise Omul după care trase o băşină ce aruncă în dormitor un puternic miros de Jack.

„Sî ti duşi dracului, că io mî duc la mămuţa’n Bocovina, cini’ar sî mai steie lîngî un porcovan beţîv şî beşinos ca tine! Dracu’ m-a pus să mă ieu după un marinar, parcă nu-mi zîsese mămuţa că toţi ie curvari..!” scînci Doamna scuturînd plapuma.

…………………………………………………………………………………….

Responses

  1. Frumoasă satira. nota 10 =D>

  2. mulţumesc, îmi face plăcere să ştiu că ţi-a plăcut! 😉

  3. E atat de adevarata… parca nu e satira, ci „relatare de presa”. Trist de adevarata.

  4. Cetăţene,
    e de pe surse.. 😀

  5. Nu reuşesc să descifrez cine-i personajul! E fictiv?

  6. ar fi fost mai bine să fie doar fictiv.. 🙂

  7. Hehe, personajul este evident cel mai putin fictiv si cel mai mare om al momentului. Iar prostia lui e direct proportionala cu maretia lui.
    Dialogul e colorat si delicios.

  8. Sigur n-ai avut de lucru si trebuia sa faci o satira…ce sa-i faci e singura voastra arma daca pot sa-i spun astfel.Totusi puteai sa faci ceva mai inteligent, sincer.Mai incearca.

  9. prietene, sincer îţi spun că după ce închei o frază cu punct (adică „.”) se apasă o dată şi sigur pe tasta aia mare, cea mai mare, (îi zice „Space bar”) pentru a lăsa un spaţiu. Inteligentule.


Lasă un răspuns

Categorii

