Publicat de: ionutu | Mai 29, 2009

Nu E BAi, E BAsescu

Cam aşa ar trebui să gîndească şi să acţioneze fiecare lider marcant PDL ca să nu moară de oftică că pierde din voturi la alegerile astea.. De fapt cred că sunt singurele alegeri în care maşinăria manelistă portocalie, cu mare priză la public, a mers în mod deliberat, cu motoarele la relantiu (am zis bine?), tocmai ca nu care cumva „independenta” lui Tata, să nu întîmpine vreo problemă.. Una peste alta, miza lor nu e prea afectată: Zeus nu va tuna şi fulgera peste ei, vor fi odihniţi pentru campania lui Tata despre care nici El nu ştie nimic, EBA se întoarce oricum în partidă după alegeri astfel pierzînd un maxim de 2-3 oameni, dar cîştigînd un europarlamentar cu greutatea numelui Băsescu.. nu?

Ciutacu a fost magistral aseară aş zice, nici nu avea cum să gestioneze altfel o confruntare cu un asemenea invitat. A fost precum sosul chinezesc sweet & sour, bun rău.. O lecţie de jurnalism, deontologie, moralitate, cinste; nu putea fi nici un arhangel al tristeţii, nici un penibil morar; a fost aşa cum ne-a obişnuit, Ciutacu. Un singur regret am: că n-a supus-o unui test de limbă.

Aşadar, am 24 de ani, vreo 4 ani experienţă, sunt şi eu tot economist licenţiat în relaţii internaţionale. Dar nu cîştig 1700 de coco în regim part time. Unde dracu’ greşesc?!
Ştiu. Numele meu nu se termină în „-escu”. Aştept să văd cum poporul va lua (cu siguranţă) atitudine. Pentru că va lua.

Responses

  1. Salut !
    Stii ce ma sperie pe mine?
    Ca foarte putini oameni au inteles corect ceea ce s’a intamplat aseara la Vorbe grele !
    A fost o emisiune facuta bine de Ciutacu !
    Se pare insa ca multa lume nu a priceput prea mult din acea emisiune! Asta e problema, ca desi ni se arata clar anumite lucruri, unii oameni inca nu inteleg ce li se spune !

  2. Dragoş,
    lumea care n-a înţeles nimic din emisia de aseară, este aceeaşi lume care a pus botul la articolul lui Ciutacu despre Mircea Badea vs. poliţişti.. cel în care zicea că se „dezice” de Badea.. mai ţii minte? 😀

  3. 99% rezonez cu ce ai scris 🙂
    1% ăla e datorat faptului că nu mi-a plăcut faza de sfârşit cu „cumetria”. Parcă a fost puţin forţată 😦
    Părerea mea.

  4. Poate puţin forţată, da, e drept. Dar să nu uităm că Băse e naşul Tonomatului. Doar el l-a botezat „tonomat în ieuro”, nu? :))

  5. Asta aşa e :)) Una peste alta, îl prinde al dracului de bine eticheta asta. Scoate din context „în ieuro” 🙂

  6. Stau şi mă-ntreb cum stătea el, Băzeus, aseară cu ochii pe A2.. cred că după prestaţia „niculinei”, se mai lasă cu vun ochi panda şi vo buză umflată părinteşte. 😀

  7. Aseara eram cu rolele in parc si am vazut un panou de-ala cu afisaj electoral, unde am vazut-o pe don’soara. Pfoaaaaaaaaa, ce poza lucrata! Dar tot nu mai e fata aia frumoasa din revistele glossy, de ma intrebam eu cu cine seamana. Mi-a trecut instant cand a am vazut-o anul trecut live in club, la mai putin de 1 metru de mine. Mai bine ramanea la aparitiile in reviste, era mai bine cand nu vorbea! 😆

  8. Ada,
    deh, photoşopu’ să trăiască, însă oricît de frumos sau de fără alte imperfecţiuni te-ar scoate, tot nu-ţi pune vorbe sau discursuri impecabile în gură. Poate ar fi mai bine să dispară dracului la Bruxelles.. 😀


Lasă un răspuns

Categorii

