Publicat de: ionutu | Iunie 4, 2009

No more shit, reacţii.

Îmi spunea un carcalac pe nu-mai-ştiu-ce blog, de fapt mă întreba dacă singura preocupare din viaţa mea este căcatul. Căcat, cînd trăim cu toţii într-o societate de căcat, căcatul devine practic, fondul nostru de bază. De căcat dai peste tot: în ziare, în televiziuni, pe bloguri, în parlament, la mare, pe munte, în trenuri, în lacuri.. Suntem înconjuraţi de căcat. Dar deşi ştim cu toţii acest adevăr inefabil, ne încăpăţînăm cu înverşunare să spunem că nu, că nu e chiar aşa de rău. Că la alţii e mai rău. Se poate şi mai rău. Mai deranjanţi decît căcatul în sine, sunt oamenii care aruncă – cu ce dacă nu cu, aţi ghicit! tot căcat – în oamenii ce îndrăznesc să încerce să caute o scăpare din rahat.. cam ca întrebarea carcalacului care se dorea a fi ironic şi cool, pe acel nu-mai-ştiu-care-blog.

Sunt însă, din fericire, şi oameni care au înţeles mesajul „No more shit”.


[sursa]

Poate pînă la urmă, ne revenim.

Responses

  1. Preocupările oamenilor sunt diferite. Idem şi ale lor reacţii. Cine a luat atitudine contează la faza asta 🙂

    PS: Am accesat clipul şi am crezut că-mi sună telefonul :))
    Am aceeaşi melodie-n telefon ca cea din clip :))

  2. Dane,
    te cred pe cuvînt. Eu aici n-am sunet. Abia acasă o să ascult şi eu partea sonoră a clipului. :))

  3. ti-am updatat linkul.

  4. Nu este deloc placut, dar merita o continuare asa ca eu am mai strans ceva material.

    Mai in gluma mai in serios poate finalizam cumva treaba asta cu ceva autocolante atasate… discutam 🙂 poate iese ceva.

  5. Cum să nu? Ceva trebuie să iasă, nu? 😉

  6. Si noi am avut cativa nesimtit in complexul de apartamente unde locuiesc. S-au instalat 3 stalpisori cu semnele de rigoare, cu pungi de strans mizeria dupa caini si cos de colectare. Apoi au trimis scrisorica la fiecare usa in parte si s-a zis: prima abatere amenda (si e mare de tot), a doua oara zboara cainele din complexul de apartamente sau pleaca cei ce locuiesc acolo, dar inainte de plecare platesc chiria 2 luni avans. Au anuntat ca platesc „spioni” care vegheaza asupra complexului, asa ca o sa fie prinsi nesimtitii care nu curata. Uite asa acum nu mai vezi nici macar un cacacel. Totul e curat si frumos. Asa ar trebui sa fie, chiar si fara amenintari.

  7. Ionela,
    asta se întîmplă în România, mamă? 🙂

  8. Aici trebuie sa targetam tinerii, pentru ca ei au o altfel de mentalitate. Batranii si cei trecuti de 40 de ani gandesc altfel. „E cacat, lasa-l acolo ca il spala ploaia”. Tinerii au o alftel de perspectiva. Si nu va merge cu amenintarea.
    Oricum, buna treaba pana acum!

  9. Da..poate se va schimba si Romania odata. Si eu cand umblu in jurul blocului meu trebuie sa fiu foarte atenta sa nu calc intr-un „noroc”.

  10. Dacă ar fi numai la Braşov …


Lasă un răspuns

Categorii

