Publicat de: ionutu | Iunie 10, 2009

Gînduri, rînduri.

M-am trezit cu o vacă pe blog. Gratis, cu complimente de la echipa haipa.ro; şi nici nu pot să scap de ea. Dacă vreţi s-o vedeţi, e suficient să vă uitaţi în colţul din dreapta, sus. Acum, eu n-am nimic cu vaca, da’ mă enervează că ăştia îşi fac reclamă pe blogul meu, fără să-mi ceară acordul. Nu-i bai, poate e timpul să fac şi eu ca Eftimie. Să-mi iau domeniul meu, propriu, să trec pe .ro sau .net, sau .info

Un prieten îmi recomanda să trec pe .eu şi să se numească seliman.eu…sună bine, dacă aş candida pentru europarlamentare, nu?

N-am mai scris. A fost prea cald ca să-mi funcţioneze creierul, prea cald ca să stau în casă în faţa calculatorului. Nu s-o întîmplat nimic semnificativ în ultima vreme în afară de EBA, Vadim şi Becali în parlamentul european, victoria de debut a lui Lucescu Jr. şi Boc care l-a făcut derbedeu pe tonomat.

Mă gîndeam să scriu un articol compus numai din expresii stereotipice folosite de comentatorii de fotbal. Cum ar suna? „… în seara asta, Dumnezeu a fost român, echipa scuadrei azura nereuşind să se regăsească pe teren. Desigur nici portocala mecanică şi nici selecţionata Albionului nu au fost în zilele lor cele mai bune. Tricolorii au avut parte de o evoluţie providenţială a decarului Mutu, Chivu făcînd ordine în careul nostru…” şi aş putea continua tot aşa, să moară Vadim Vîjeu şi Costi Mocanu de ciudă.

Ştiţi clipul acela de la Jurnalul, ce promovează o atitudine pro-citit?

Eu făceam altfel în locul lor. Alegeam alte personaje, mult mai de succes, care să instige masele la lectură. Aş fi ales să fim îndemnaţi de către EBA, Cristian Rizescu, Stelian Ogică, Ramona Gabor, Emil Boc, Jean Paler, Doru Octavian Dumitru, Garcea, Adi de Vito, Giani Kiriţă, sau chiar Bahoy. Cum, nu-l ştiţi pe Bahoy?

Şi la final, de ce numai echipa naţională de folbal se cheamă „tricolorii” cînd majoritatea drapelurilor naţiunilor europene sunt tricolore?

Responses

  1. Reclama este pe post de test. Daca reclama va face trafic atunci serverul va putea fi imbunatatit.
    Nu te plange de un banner in plus cand tu ai vreo 10 puse mai jos.

  2. Bine ca vacuta asta nu lesina asa cum a facut saraca vaca de la protestul agricultorilor…Iti dai seama…vacuta inghesuita de niste porci de oameni care s-au imbrancit ore in sir pe o caldura de 40 de grade.

  3. admin,
    da, de acord. Dar nu era mai bine să ştim şi noi, ăştia cu blog de la haipa.ro? Adică, trădare să fie, dar să ştim şi noi! Nu?

  4. cutremurătoarea,
    e interesant unde erau ong-urile ce militează pentru protecţia animalelor, la acea oră.. căcat..se întîmplă într-o Europă ce pretinde sacrificarea cu blîndeţe a porcilor, şi 4 mp/cap de găină…

  5. Ce-i drept, e funny văcuţa!

  6. ONG-urile erau la umbra, eventual la aer conditionat..se bateau de musca, ce altceva pot face niste ONG-uri in ro?doar nu sa puna in practica planurile pentru care iau fonduri grasane!


Lasă un răspuns

Categorii

