Publicat de: ionutu | Iunie 11, 2009

Boyz toyz.

Ladies and gentlemens, dragi bunici, băi copchii. Oficial, de cînd a venit căldura şi la Braşov, s-a închis sezonul de ursuleală al Ionuţului. În acest sens, am procedat spre achiziţionarea următoarelor instrumente de tortură: 2 bucăţi gantere a cîte 10 kg pentru a substitui şaormele de 500 g de la Kebab (un pic mai jos de Ando’s); una bucată Ab Roller, adică aparat de făcut abdomene, spre a înlocui mîncatul de seminţe, sandviciuri calde, etc. în faţa calculatorului sau în pat precum grecii şi romanii, la TV; excursii săptămînale efectuate pe jos prin pădurile din zonă, căci har Domnului, Braşovul nu duce lipsă de aşa ceva..imagini, mai jos:
spre Tîmpa, 10 mai 2009
Vf. Postăvaru, 24 mai 2009

Dar toate astea n-au fost de ajuns. A trebuit să vină şi ea, bicicleta mea:
Ză baic

Cadru de aluminiu, echipată complet de la Shimano, carte tehnică cu istoric de revizii, garanţie 2 ani şi o căruţă de bani. Dar îşi merită pe deplin fiecare bănuţ. Stau şi mă întreb de ce nu mi-am luat-o pînă acum.
Cine o laudă cel mai frumos are dreptul la 10 ture cu ea pe aleea de sub Tîmpa. Mnoa hai să vă văd..

Responses

  1. De unde ai cumparat bicicleta?
    Spor la treaba 🙂

  2. Magazinul vecin cu casa de schimb unde a fost jaful armat.

  3. Esti a 4-a persoana care imi da acest reper si tot asa asociat cu jaful armat…
    Thx 🙂

  4. Păi cred că aşa va şi rămîne în folclorul urban.. ca şi clădirea prefecturii. Cum clădirea prefecturii? Adică aia unde protestează nebunu’ ăla cu oasele! 😀

  5. Ce bun e la Ando’s!!! 😀
    Succes cu miscarea! 🙂

  6. Ada,
    No more Ando’s for me! 😀

  7. […] eu locuind în centru. Din acest motiv, am decis că voi folosi ca principal mijloc de transport, bicicleta din dotare, că era în miezul zilei, traficul era infernal, trebuia să ajung relativ repede, iar […]


Lasă un răspuns

Categorii

