Publicat de: ionutu | Iunie 16, 2009

Azi facem prezenţa.

Voi îmi vedeţi posturile în fiecare zi. Chestie care nu poate decît să mă bucure. Pe unii vă ştiu, pentru că îmi mai şi lăsaţi comentarii uneori. Dar pe restul, mă refer la cei ce reveniţi aici zilnic, nu vă ştiu. Nu ştiu dacă sunteţi 100% de acord cu cele scrise aici, sau din contră, nu sunteţi de acord. De aceea, azi vreau să facem prezenţa. Să văd şi eu profilul cititorului de „ionutu.haipa”. Hai să vedem: Larnaca, Cipru? San Antonio, USA? Chicago, Illinois? Chişinău, Moldova? Athens, Attiki? Rehau, Bayern?
Plus cei din Belgia, UK, Canada, Italia, Franţa, Bruxelles, mă rog..toată lumea care mai intră pe aici, repet, în mod frecvent. Cine sunteţi, de ce reveniţi, ce vă place, ce nu vă place.
Hai, vă ascult. 😉

ps: e valabil şi pentru cei din România. Ce, credeaţi că scăpaţi? 😀

Responses

  1. buna,
    uite Larnaca e primul prezent.Da imi place ce scrii si te urmaresc si ma simt aproape de casa de fapt dupa ce citesc zilnic ziarele citesc si ce se scrie pe blog ca sa am o concluzie la ce se intimpla acasa.Citesc si ce spune Eftimie ,Flavius,Ciutacu,Badea cu toate ca nu va cunosc incerc sa citesc printre riduri.Eu va doresc mult succes si nu lasati garda jos presa inca are putere in Rom.

  2. Salut Cyprus,
    mă bucur să te aud/citesc. Adevărul este că şi eu aş face la fel dacă aş fi plecat din România. De multe ori, blogurile oferă completările ce sunt necesare după ce ai citit presa.
    Mulţam’ fain pentru aprecieri. 😉

  3. Eu am scăpat, că am mai zis câte ceva.

    La rându-mi, am vizitatori constanţi care nu spun niciodată nimic. Rămâne doar o localitate, un IP…

  4. Vania,
    aşa e. Păi fă şi tu un recensămînt, domle.. 🙂

  5. Ma treci si pe mine in catalog, da?

  6. Helo, vreau si eu in catalogul tau!
    te-am descoperit de curand din blogroll-ul altei persoane.Pana acum ti-am ramas fidela pentru ca m-ai vrajit cu postarea despre atmosfera de la tara.De atunci te urmaresc zilnic sa vaz despre ce mai consemnezi in cronica.

  7. Popescule,
    la litera P. Da? 😀

    Cutremurătoarea,
    da, din păcate se pare că inspiraţia mea e în vacanţă zilele astea.. stai pe aproape, revine ea. 😉

    Vă mulţumesc.

  8. Alexandra este numele meu…si sunt din Romania..
    Revin cred ca zilnic si imi place ceea ce scri, cum scri..despre cine scri..Bravo…tine-o tot asa si voi mai reveni! 😉

  9. Sunt din Brasov. Poate nu ma cunosti, dar eu stiu unde stai, cu ce autobuz mergi la munca, cand mananci, ce mananci, si mai ales, de ce mananci.
    Intru de cateva ori pe saptamana, citesc foarte mult blogosfera brasoveana sa vad pe unde ma situez. 🙂

  10. Alexandra,
    mulţumesc, aşa am să fac. 😉

    Alex,
    merg pe jos la muncă. Nu la Munca. 😀

  11. si cu cv, da??? 😀

  12. Ionuțu, trece-mă în catalog, la C 🙂

  13. ThePrecious here!Prezenta cu intarziere.Nush de ce dar blogul meu nu ti-a mai actualizat postarile in blogroll, si astfel stateam cuminte intrebanu-ma de ce nu mai scrii.Cand, surpriza, scrisesei! 🙂

  14. Problema cred că e de haipa.ro, nu eşti prima care semnalează neactualizarea blogului meu. Shit happens, poate e timpul să-mi iau domeniul meu. 🙂

  15. tot la litera C sunt şi eu, da ?

  16. Dan,
    lîngă Cipri, desigur. 😉

  17. 🙂

  18. Margareta adica Moni, Brasov, imi plac posturile tale in general 😉 nu comentez tot timpul dar sunt cu ochii pe tine cat imi permite timpul.

  19. Moni,
    mulţumesc!

  20. Pune si Japonia.Temporar.

  21. Cris,
    s-a notat. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

