Publicat de: ionutu | Iunie 18, 2009

Primul sărut.

Să tot fie vreo 10 ani de-atunci. Îmi făcusem buletinul, aveam 14 ani şi mă uitam cu superioritate la colegii mei de clasă care încă nu împliniseră vîrsta şi nici semne prea evidente de a intra în pubertate nu prezentau. Eu eram mîndru de vocea mea spartă ca de măgar, ce încă nu era pe deplin schimbată, de musteaţa ca un şobolan ce-mi apăruse obraznică sub nas şi de invazia de floci lungi şi negri ce-mi apăruseră prin zonele mai intime. Eram bărbat, cu acte în regulă, ce mai..

În clasă ne venise o colegă nouă, repetentă şi cam curvuliţă pentru vîrsta ei de numai 15-16 ani. Ionela avea ţîţe mari, jeanşi prespălaţi ce-i scoteau fundul bombat în evidenţă, era pensată şi machiată tot timpul. Era febleţea noastră a tuturor. Aţi văzut Malena? Cu Monica Belucci. Cam aşa eram noi, puţoii din şcoala generală, cînd Ionela se plimba pe coridor. Cînd a venit la noi în clasă, nu mai ştiam cum să ne dăm pe lîngă ea, fiind care mai de care mai cocoş, în felul enervant al băieţilor de 13-14 ani. Nu trebuie să vă mai spun ce detestată era de către colegele noastre pisicoase, plate, fără ţîţe, şi îmbrăcate decent, ca de şcoală. Ionela era vulgară, avea culoare, zîmbea frumos, şi, spre deosebire de mîţele noastre de colege fără forme definite, dar care oftau după băieţi mari de liceu, ea ne prefera pe noi, puţoii cu caş la bot, care o sorbeau din ochi, în modul acela inocent, dar care mai tîrziu se transformă inevitabil în libidinos de-a dreptul.. Eu nu mă holbam niciodată prea evident în decolteul sau la fundul ei. Afişam o mască a indiferenţei faţă de ea, strategie care avea să dea într-un final roade, pentru că ea, vampeta şcolii, m-a întrebat odată contrariată dacă îmi place de ea. Evident că i-am răspuns că nu, „nu-mi plac fetele care fumează”. Dar precocitatea femeilor este dovedită la aceste vîrste, Ionela schiţînd un zîmbet ironic la auzul răspunsului meu tărăgănat, după care, în loc de răspuns, îmi suflă fumul de ţigară direct în faţă, lăsîndu-mă baltă, înecat fiind de un patetic acces de tuse cauzată de fumul ce-mi invadase cu violenţă nările.

„Trage calul la căruţă…!” zisei trăgînd cu sete din ţigară, după care ochii mi se umflară şi-mi ţîşniră lacrimile şiroaie, odată ce fumul înecăcios îmi ieşea anapoda prin toate orificiile parcă. Eram hotărît. Trebuia să învăţ şi eu să fumez, să-i pot răspunde Ionelei cu aceeaşi monedă. Am decis însă după mai multe încercări eşuate, să mă rezum doar la pufăitul ţigării, sperînd ca ea să nu observe acest mic detaliu..

Spre sfîrşitul anului avui din nou ocazia de a sta faţă în faţă cu ea. Jucam „Adevăr sau Provocare” pe terenul din spatele şcolii, vedeta fiind desigur, Ionela. Fiecare spera să fie provocat să-i deie un „mozol” Ionelei. Fiecare era expert în mozoale. Niciunul, cred, însă nu se sărutase vreodată cu o fată. V-am mai spus că ele oftau după cei de liceu. Şi inevitabilul se produse. Fusesem provocat să-i dau un „mozol” de 2 minute Ionelei. Eram emoţionat, nu mai dădusem pînă atunci niciun „mozol”, deşi mă lăudam cu expertiza mea în domeniu..speram însă că dacă fac ca cei din filme, nimeni n-o să observe acest mărunţel, mic-mititel, amănunt. Ionela se apropie de mine. În acel moment, timpul se dilată, toate simţurile îmi intrară în alertă, îmi auzeam inima bătînd să-mi spargă pieptul, uralele şi încurajările băieţilor le auzeam foarte slab, ca şi cum erau undeva departe, tot ceea ce era sigur, palpabil, fiind apropierea Ionelei, mirosul ei de parfum amestecat cu cel de ţigară, buzele ei roşii, cărnoase, trimiţîndu-mi semnale inconştiente, instinctuale, animalice.

Şi mă luă la sărutat. În acel moment, un koala căzu din vîrful unui eucalipt în Australia, în Africa o leoaică dădu de pămînt cu o antilopă ghinionistă, în China se născu cetăţeanul cu numărul 1.300.000.001, în Wall Street bursele înregistrară cea mai mare creştere pe acea zi, iar în pantalonii mei se petrecu cea mai puternică erecţie pe care o avusesem pînă atunci. Cele două minute au durat cît durează de obicei, două minute. Nici mai mult, nici mai puţin.

„Nu ştii să săruţi. Mi-ai suflat în gură. Şi ai degeaba limbă în gură. Nu ştii ce să faci cu ea!” îmi surîse din nou ironic vampeta, declanşînd un hohot de rîs isteric din partea băieţilor. Calm (însă numai eu ştiu cît m-am străduit, cîtă planificare, cum mă măcinase pe mine acel prim frustrant fum între ochi administrat cu precizie de Ionela la prima noastră conversaţie), mi-am aprins o ţigară, am tras cît am putut eu de bine un fum, după care i l-am suflat între ochi şi i-am răspuns: „Iar tu săruţi ca o curvă.”

M-am dus apoi să trag o pişare, mîndru fiind că la final, îmi scuturam puţa, care din acel moment, deveni pulă pentru mine..

Responses

  1. Bravo !
    M-ai trimis 20 de ani înapoi în timp. Sau 22 ? Hmmm…
    Pe-a noastră o chema Beatrice. Nu era curvuliţă, era doar MAI emancipată decât celelalte care-şi doreau cu siguranţă „statutul” ei:)

  2. Dane,
    mă bucur că am reuşit să fac asta. Se ne trăiască Beatrice şi Ionela. 🙂

  3. Io aveam o colega Madalina. Nu curvulita, nici emancipata, numai cu forme, comparativ cu restul. Si care-mi era colega incepatoare la cursul de Electronica Aplicatat de la Palatul Pionierilor. Si care dorea rau de tot sa faca si ea ceva: sa lipeasca un condensator, sa aprinda un LED, ma rog, chestii d-astea. Proful nu o lasa, de teama sa nu-i arda tranzistorii cu pistolul de lipit. Asa ca o lasam eu sa lipeasca la proiectele mele, contra cost: 1 minut condensatorul, 2 minute rezistenta, 5 minute tranzistorul. Minute de pipait, evident („mameleala” se chema operatiunea)!

    Cred ca si acum imi mai e datoare vreun sfert de ora.

  4. Cît era dioda? 😀

  5. Of, ce vremuri….

  6. of, vremuri.. 😉

  7. VA INVIT SA VIZITATI UN BLOG NOU,NON-CONFORMIST,DEDICAT VIETII, IN CARE SPER SA VA REGASITI SI LA CARE SPER SA CONTRIBUI TI SI VOI CU MATERIALE SI OPINII,CHIAR DACA SUNT CRITICE. CU STIMA SI RESPECT CIRSTEA FLORIN.

  8. Nimeni nu-i perfect. Dacă cu mădularul am stat întotdeauna mai slab, fumam în schimb ca un titan şi scuipam ca un zeu!…

  9. Hehehe,înțeleg că a fost aproape țigara de după!:))

  10. Hei, bine te-am regasit.
    Chestia cu primul sarut… Ohohohooooooooo.
    Aveam si eu vreo 13 ani.
    Mi-a placut postul tau, zau. La cat mai multe!!!

  11. si uite asa s-a dus dracului romantismul de pe lumea asta :)))

  12. Cîrstea Florin,
    ţi-am vizitat blogul. Nu m-am regăsit în el.

    Vania,
    cît am mai fumat şi eu de atunci..! 😀

    Innu,
    cred că se poate spune şi aşa.. 🙂

    Crystal,
    mai trăieşti, maică?

    Claudia,
    s-a dus dracului. Da’ unde? Cît de romantic poţi fi la treişpe’ ani? 😀

  13. :)) Ce nebunie! Citind aceste randuri as fi vrut sa fiu baiat in acele vremuri sa vad si eu cum este.

  14. Crede-mă, n-ai vrea să afli.. 😀

  15. @Alexandra: eu as fi vrut sa fiu fata :))

  16. Hihi, reactia mea la primul sarut a fost o criza de ras , urmata apoi de o intrebare: doar atat?

  17. @Marmotica: Dar la ce te aşteptai? 😛

  18. Cipri, eu ma gandeam ca o sa aud corul de ingeri cantand Aleluia, ca va fi tandru, finut .. M-am trezit cu limba lui in gura si nu mai aveam loc de a mea 😛

  19. Cipri,
    aflu lucruri noi.. 😀

    Marmoţica,
    eu după experienţa asta am decis să nu folosesc niciodată limba în timpului unui sărut. 😀

  20. Marmoţica, bine că nu ţi-ai înghiţit limba 😉

    Ionuţu, ups, m-am dat de gol 😀

  21. Your comment is awaiting moderation. ????
    :((:((:((

  22. Cipri,
    cîteodată trebe să-mi moderez chiar şi comentariile mele.. 😀

  23. Interesante căile haipa-ului…

  24. uneori sunt uşor masochist..

  25. :))

  26. Treceam clasa a 8-a… mi-a placut mult primul sarut, respectivul a aflat asta dupa niste ani. Mi-a zis ca nu si-a dat seama si ca sarutam f bine. 😆


Lasă un răspuns

Categorii

