Publicat de: ionutu | Iunie 23, 2009

CNA-ul dependent de pufuleţi

Altfel nu înţeleg cu ce e mai decent spotul ăsta absolut macabru, cu replici cretine, nici măcar amuzant, faţă de spotul pentru Altex, celebrul deja, „Batman, Batman..” interzis de aceiaşi burtoşi libidinoşi din CNA.
Pe de altă parte, nu reuşesc să-mi dau seama cum din 0,50-0,60 bani/punga de pufuleţi, s-a putut plăti acest, cred, destul de costisitor spot.

Acum, dacă o să auzim de cazuri de puşti decapitaţi din joacă, eu zic să nu ne mirăm. Gustoooo, Gustooooooo…

Spre analiză şi dezbatere, iaca şi „Batman, Batman..”-ul:

Responses

  1. Am văzut şi eu „reclama” asta şi iniţial am vrut să o bag şi eu pe blog, dar m-am gândit că e prea…dezgustătoare. Chestia asta nu ar trebui să apară pe tv…sub nicio formă.
    Pufuleţii ăia nu cred ca sunt doar 50 de bani, dar până la urmă nu contează prea mult preţul.
    Spotul îşi face bine treaba, te lasă cu gândul la produs, dar…chiar aşa ????

  2. Probabil urmează reclama cu ţigani cu multe săbii care se înjunghie prin Herăstrău pentru o pungă de pufuleţi.

  3. ….şi înjunghie punga de pufuleţi, care se varsă pe jos şi „capurile” dau indicaţii „corpurilor” cum să ajungă la pufuleţi…

  4. Dar ce imaginaţie creativă aveţi, stimabililor! 🙂
    Să moară Naumovici aruncat de la etaj, dar înecat cu 3 pufuleţi Gusto.

  5. Da, uite dacă ai ciudă pe cineva poţi să-i urezi…”staţi-ar Gusto-n gât”

  6. Maestre,
    nu merge aşa. N-are cum să-ţi steie Gusto’u ‘n gît. Că de aia ai gîtul tăiat. Deci ar trebui ca pufuletele să te înece înainte să te decapitezi…în fine.. aştept varianta Happy Fish la spotul ăsta.

  7. servus…
    la mersul pieţei publicitatii cred ca in curind ne va fi „dor” de orice fel de clip iar CNA-ul se va multumi sa interzica reclamele ministresei Ritzi!
    Toate cele bune

  8. Penala reclama asta , vorba ta o sa vada copiii la tv si.. Doamne ajuta-ne!
    Asta mai e cum mai e , dar intelege cineva reclama cu fata de caine ? Ca eu zau nu 😀
    Si neata de amiaza!

  9. Nu am mai vazut asa reclama proasta. Sau cel putin nu-mi amintesc..si cand te gandesti ca este adresata copiilor ca doar cine baga in ei pufuleti? Copiii si studentii, nu?

  10. Sa fi fost in locul beneficiarului n-as fi platit pentru asa ceva. Pe de alta parte ei au vrut sa-si faca campanie de PR si sa devina cunoscuti iar scopul asta si l-au atins chiar daca intr-un mod negativ.


Lasă un răspuns

Categorii

