Publicat de: ionutu | Iulie 14, 2009

În vacanţă.

Ascultă piesa asta şi ceteşte ce am scrijelit eu aici.
[trilu-audio]http://www.trilulilu.ro/michou/9731c3433a2658[/trilu-audio]
De cîte ori n-am scris eu titlul ăsta pe foaie de caiet dictando, cînd eram în şcoala generală, şi aveam de făcut o compunere. Uite c-am ajuns să-l mai scriu odată şi-n format 2.0 🙂 .
Mi-am luat o vacanţă de vreo 15 zile, timp în care, pînă acum, de’abia dacă mi-a venit cheful de a mai intra din cînd în cînd şi pe aici, să văd dacă blogul ăsta mai prezintă interes. Şi din cîte văd, prezintă. Eu mă gîndeam că în perioada asta şi blogosfera e ceva mai aerisită, că tot e sezon de concedii. Da’ cînd colo, nu. Nici vorbă! Ba mai nou, aud de la băieţii de pe Calculatoreasca virgulă că mai nou, şi blogosfera va avea un cod deontologic. Ei căcat.. adică nici aici n-o să mai pot înjura ca un birjar sau înfiera pe cine vreau/vrem eu/noi?

Intru la cel mai mare jeg al blogosferei, şi văd că băiatu’ nu-i acasă, îi plecat teleleu-tănase prin turul (pantalonilor) pardon al ţării alături de unu’ Fritz sau nu-ştiu-cum, pe nişte bicle ale dracului de faine de plimbat agale prin oraş, dar ale dracului de incomode pentru scopul în care ei au ales să le folosească. Să le fie de bine, cît au fost ei prin Braşov, eu o ardeam low (pe banii mei) prin Segheşvaroş, sau mai pe româneşte, Sighişoara.

Mă enervez mai deunăzi, cînd absolut accidental, dau de un articol al uneia de i s-o urcat vedetismul şi ţopismul la cap de cînd a sărit şi ea de cîteva sute de unici/zi, despre cum noi ăştia mulţi din provincie am suferi de complexul provincialului în raport cu ei, miticii getbeget (oi! cum sună asta! acu’ poa’ să mă acuze că-s un provincial complexat) născuţi şi crescuţi în minunat de mizerabila şi corporatista noastră capitală. Eu cred că mai degrabă ei suferă de complexul bucureşteanului-neam-prost, adică mă refer la ei, ăştia de le place să folosească excesiv expresia asta, „complexul provincialului”, de parcă dacă orice ţoapă sau ţop ce-a mîncat un „senviş” în spatele facultăţii de sociologie, se crede sociolog-antropolog autorizat să emită judecăţi de valoare fundamentate de prejudecăţile de căcat în care le place să se complacă. Dixit.

Apoi intrînd pe la Bucurenci pe blog, mă fac mai mult decît verde citind despre ce i s-a întîmplat lui Cabral. Care Cabral deşi nu-i tocmai în topul preferinţelor mele în materie de TV, le scrie bine pe blogul său, nu degeaba fiind acolo sus (prin topuri) de atîta amar de vreme. Şi cine s-a găsit să-l facă „cioară” ? Un oligofren care-şi uitase fesul de astronaut acasă. CNA, dormi? Btw, frumoase rînduri scrise de Dragoş, ca reacţie la ce i s-a întîmplat lui Cabral.

M-am gîndit mai bine, cred că pînă pe 27 cînd încep munca, o să (mai ) deschid unealta diavolului aka calculatorul doar pentru a mă delecta cu cele aproape 50 GB de filme noi şi vechi pe care încă n-am apucat să le văz. Şi pînă atunci, mă voi gîndi la modul deontologic în care îmi voi aborda de atunci încolo articolele pe acest umil, dar redutabil colţ de blogosferă, astfel încît să nu-mi pierd de clienţi puţinii dar valoroşii cei cca. 50 de unici/zi.

PS: mai revin mîine cu o leapşă pe care am visat-o azi-noapte, dar pe care sper s-o mai cosmetizez în noaptea asta, dacă oi mai visa-o. Dacă nu, nu.

PS2: am scăpat de Ridzi. Aş vrea să plece toţi. Zău că mi-e dor de guvernul Tăriceanu şi de şpăgile lor caltaboşice. De cîrnaţii ăştia democrato-portocalii-de-pleşcoi îmi este profund scîrbă.

PS3: nici la TV nu am să mă uit zilele astea.

Responses

  1. Vacanta placuta! 🙂

    Si… sunt curioasa ce leapsa o sa prestezi. 😀

  2. Salut 🙂 Am publicat pe http://brasovblog.net/ un articol despre BlogMeet #4 si poti afla toate detaliile de acolo. Te asteptam cu un raspuns concret pana vineri. Si .. daca vrei sa scrii si un articol pe blogul personal pentru feedback si sa afle cati mai multi bloggeri din Brasov .. am fi recunoscatori.

    Pentru nelamuriri sau alte treburi .. poti folosi cu incredere formularul de contact.

  3. no bravo, asa, vezi-ti de vacanta si lasa blogosfera 🙂

  4. Posted by Ionut on iulie 10, 2009 at 23:51

    Mie mi se pare simpatic analfabetul. fara nici o legatura cu nimic … mira-m-as ca ce zice el sa nu fie corect! Acum mai mult timp Zoso avea un concurs cu un ceas sau ceva in genu … si nu erau decat vreo 5 – 10 inscrisi printre care si eu .. ghici ce … nu s-a mai anuntat nici un castigator, iar cand l-am anuntat ca vreau sa stiu cine a castigat m/a banat! Fain nu!? CE PAREREA AVETI DE ATITUDINEA SARLATANULUI DE ZOSO,CARE CERSERSTE LINKU-URI,PT A RAMINE PRIMU.DA-TI TOATE LINK-URILE LUI ZOSO ,POATE ASA ACEST SARLATAN CIBERNETIC NU MAI INSALA NAIVI SI NU SE MAI PRESTEAZA LA ASEMENEA MAGARII, PT A AMINA INEVITABILUL.,ADICA PIERDEREA POZITIEI DE LEDEAR.FELICITAR CABRAL.ESTI UN ADEVARAT LEADER.ASTEPT PAREREA VOSTRA.

  5. Pe biclă ai mai scos-o la aer? 🙂 Vacanţă relaxantă vă dorim!

  6. A tot scos-o în fiecare zi. Atât de des încât i-a enervat pe şoferi, şi şi-a zis unul ieri să intre în el cu maşina (că nu mai e loc, domle, pe străzile astea de toţi bicicliştii aştia nesimţiţi care ocupă spaţiu pe carosabil!). Dar mai multe detalii, într-o postare viitoare a Ionuţului…
    Până atunci, watch your back Renault Megane albastru GL 07 CSP!!! 👿

  7. Doamne fereşte! Sper că s-a terminat cu bine povestea, că Ionuţu e teafăr deşi mă gîndesc c-o fi tras o sperietură bună… Cine-ar fi zis că biciclismul e sport extrem?


Lasă un răspuns

Categorii

