Publicat de: ionutu | August 6, 2009

Una bucată leapşă, da’ nu aia pe care am promis-o.

Demult n-am mai răspuns la o leapşă. Asta e de la Oana, fosta mea co-autoare pe Cronică, pe vremea cînd o ardeam high pe wordpress.com :
1.Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici cel de-al patrulea rand.
„…dacă totuşi au mai rămas vreunii, am auzit că aceia, fără să mai…”
2. Fara sa verificati , cat e ora?
12.40
3. Verificati.
12.18
4. Cum sunteti imbracat(a)?
Jeanşi G-Star, tricou Russel Athletic, pantofi sport.. (semnalmente de parcă aş fi dat dispărut 😀 )
5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
Mă uitam în portofel, făceam nişte calcule.
6. Ce zgomot auziti in afara de cel al calculatorului?
Claxoane, o colegă vorbind la telefon, un telefon al altei colege care are ca sunet de apel melodia tematică din Sandy Belle.
7. Cand ati iesit ultima data si pentru ce?
Adineaori, am fost pînă la budă (se pune şi aia o ieşire, da’ fiziologică) şi apoi am fost să-mi plătesc Vodafone-ul.
8. Ce ati visat ieri noaptea?
Mă certam cu Scripcaru, primarul Braşovului.
9. Cand ati ras ultima data?
Eu rîd mereu, şi cînd sunt în budă. Înţelegeţi ce vreţi de aici.
10. Ce aveti pe peretzii incaperii unde sunteti?
Nişte hărţi, post-it-uri, o oglindă, un ceas, calendar, un păianjen făcut terci de acu’ doi ani – se pune ca poster ecologic (ăia care l-au luat în balon pe Obama, păianjenii nu sunt muşte, deci nu se pune, clar?).
11. Daca ati deveni multimilionari peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
Mi-aş lua o casă în Hărman, să fiu vecin cu Eftimie. Şi aş băga şi canalizare (în caz că nu-i pe acolo) că nu suport conceptul de fosă septică, îneca’s’ar toţi greenpeace-ii în ele..
12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Aseară, JCVD.
13. Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
Da, doi boschetari care îşi luaseră de mîncare de la Mc’Donalds. Aşa da.
14. Ce parere aveti despre acest chestionar?
Pînă acum nu i-am prins încă şpilu’. Orice chestionar are un şpil.
15. Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.
Ioan Usca va candida în toamnă pentru Cotroceni.
16. Care este prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba despre o fetita?
Maia sau Catinca. Rămîne să dăm cu banul la faţa locului.
17. Si daca ar fi vorba de un baiat?
Mihnea.
18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
Nu, însă la felul cum merg lucrurile pe aici, poate. Dacă da, ne mutăm în Tg. Mureş sau la Odorheiu Secuiesc.
19. Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?
Avem dreptul de a ne selecta clientela.
20. Daca ati putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ati schimba?
N-aş schimba nimic. Care ar fi farmecul?
21.Va place sa dansati?
Ce întrebare e asta?
22. George Bush?
E istorie.
23. Ce ati vazut la tv. ultima data?
House MD, tras de pe calculator (am cablu de conexiune cu mufă euroscart, v-am spart, aşa-i?).
24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa primeasca aceasta leapsa?
Eftimie, Moni, Cristina, Alexandra, ThePrecious. Na’ c-au ieşit 5. Hai pa, pa, pa, pa, papapa…

Responses

  1. […] şi eu ca Ionuţu, n-am mai răspuns de mult timp la o leapşă. Parcă mi-era dor Am luat-o pe-asta. Hai să […]

  2. No, să-ţi fie de bine :))))) Ce supces pe leapşa asta, văd, da’ tot nu cred 🙂

  3. […] Ieri am primit o leapsa de la un flacau tare simpatic si cred ca este momentul sa raspund respectuos la […]

  4. Interesantă idee. Leapşa… Un fel de amintire a unei vieţi de zi cu zi. Toate cele bune Ionuţ

  5. PS: De preferat este să nu-l visezi pe George S. Nu de alta, dar, o să te trezişti numai cu buruieni în cap. Fie ele şi certăreţe… 🙂

  6. Marius,
    tind să cred că omul ăsta devine Nemesisul meu. 😀

  7. Nu doar că voi candida, însă voi obţine 85%! Evident, restul de 15% va avea de plătit pentru Trădare!

  8. Ivane,
    paşol na turbinca..! 😀

  9. Pe mine ma prinzi ca nu trec zilnic pe la tine. Si pe la mine … O retin si ma molipsesc poate in week-end-ul asta, ca mi-au placut raspunsurile tale de nu am mai putut.

  10. Dar, Ionut, la tine ma gandesc. Am un post din Japonia special gandit cu mintea la tine. O sa vezi cand i-o veni vremea!

  11. Cristina,
    abia aştept. Şi leapşa, şi articolul. 😉


Lasă un răspuns

Categorii

