Publicat de: ionutu | August 14, 2009

Citate celebre. Azi, Lazarov.

vlV. Lazarov, omul care a introdus patetismul în televiziune şi a inspirat apoi prin show-urile sale emisiuni ca Trădaţi în dragoste, Ciao Darwin (care cred că era tot de-a lui) şi cam toată manelăria ieftină şi bună de dat în prime-time pulimii ca să mai uite de greutăţile vieţii, a intrat în rîndul celor drepţi. Adică, surprize, surprize, a murit. Chestie pe care o ştiţi deja cu toţii, nimic nou, Dumnezeu din ceruri să-l odihnească în pace.
Omul care a creat un fond de care „divele” aveau nevoie ca să apară, a „lovit” însă anul trecut şi la Braşov, cînd, într-o discuţie cu un tînăr despre televiziunea românească, spunea:

“Esti tanar si vezi ca “Televiziunea Romaneasca” risca sa devina un circ penibil si daca nu se iau masuri rapide s-ar putea sa fim invadati de falsii “ziaristi” care pot distruge caracterul unei tari prin ceea ce fac si ce fel de oamenii creeaza !”, am încheiat citatul.

Acuma, oricît de scrîntit şi de penibil ar fi fost moşul ăsta, eu nu cred să fi scos vreodată pe gură o asemenea elucubraţie. Ar fi doar două posibile explicaţii: ori omul era bolnav de atunci şi asta înseamnă că delira, ori tînărul cu pricina minte cu neruşinare şi bună ştiinţă, caz în care ar fi cam de porc şi cam numai de dragul traficului blogului său patetic..
Alo, ăştia de la PR-ul companiei lazaroviene, voi nu vă sesizaţi?

Responses

  1. Surprize surprize, Din dragoste şi alte căcaturi d-astea n-am servit în viaţa mea şi nici nu o să servesc. Ca atare, omul ăsta nu mi-a revoluţionat mie nicio idee despre televiziune şi cum să faci un show de „succes”. Drept urmare, D-zeu să-l ierte. Şi atât.

  2. Imi pare bine ca imi citesti blogul si iti faci articolele pe seama acestuia.Patetic esti tu !

  3. Eu le recomand celor de la „PR-ul companiei lazaroviene” sa sesizeze DNA-UL si Parchetul…..:))

  4. Tinere,
    trăim într-o lume patetică, fără speranţe. DNA-ul şi Parchetul n-au nici o legătură în chestiunea asta. Bunul simţ, însă, da.
    Cum să nu-ţi citesc blogul? Ar fi de porc faţă de tine, ţi-aş insulta consecvenţa cu care şi tu îl citeşti pe al meu. În locul tău aş fi recunoscător, traficul tău tocmai a primit o doză în plus de vizitatori. Te fac celebru, nu-ţi convine? 😀

  5. Eu cred că tu bagi în seamă elucubraţiile unor patetici. Cred că şti la cine mă refer. Imbecilizare plăcută! Eu sper însă să nu.

    Toate cele bune:)

  6. Marius,
    is just for fun, man! 😀


Lasă un răspuns

Categorii

