Publicat de: ionutu | Septembrie 17, 2009

Dilemă existenţială, în puii mei!

Mă puse dracu’. Mă puse dracu’ ieri mai spre seară, să beau o ceaşcă de cafea la un pahar de vorbă cu taică’miu. Nu-i aşa că limba română e fascinantă? Auzi exprimare.. o ceaşcă de cafea la un pahar de vorbă.. ce-mi mai cacă şi mie mintea uneori.

Şi cum noaptea era încă tînără am mai bîntuit niţel pe uliţele satului european Braşov, pînă să mă aciuez şi eu liniştit ca orice contribuabil responsabil la coteţul său. Treaba este că aseară pe la miezul nopţii (fapt care-mi sugerează că nu pot folosi cuvîntul „aseară” din moment ce era miezul nopţii.. dar las aşa că mi-e prea lene ca să mai reformulez) eu încă nu dormeam, deşi ar fi trebuit să dorm. Ca orice alt contribuabil responsabil, nu? Şi cum stăteam eu aşa cu ochii cît cepele dar chinuindu-mă să intru’n REM, aud un „la naiba, în puii mei..!” spus nu de Bendeac ci chiar de Solcanu însuşi. Prietena mea se uita la tv pe Acasă TV aşteptînd să înceapă telenovela Clona, singura telenovelă din care copiii mai pot învăţa cîte ceva, şi la care, cu respect şi lacrimi în ochi, mărturisesc că şi eu m-am uitat primele două dăţi. Da, mi-a plăcut din cauză că nu-i doar o telenovelă fadă, ci o povestire în ramă. Copii, după asumarea legii educaţiei în faţa Parlamentului, nu ştiu sigur dacă o să mai aflaţi vreodată ce e aia povestire în ramă. Sau ce e metafora. Sau epitetul. Voi veţi avea în clasa a IV-a competenţe antreprenoriale, ceea ce nu-i de colea. Analfabeţi să nu ieşiţi..

Revin la naiba.. şi-n puii mei. Băgau Cabral şi Solcanu azinoapte pe Acasă TV. Şi se scălîmbăiau, şi erau plicticoşi, şi can-can-uri şi nimic inteligent. Şi multă sexualitate. Credea Solcanu că inspiră el prin mîţîielile sale. Şi eu mă gîndeam cum dracu’ are Cabral un blog de atîta succes..adică.. mă uitam la el.. şi.. nimic. În fine poate omul se exprimă antologic în scris. Am citit cîteva articole de-ale lui şi nu erau rele.
Da’ vroiam să mă leg de altceva aici. Cum dracu’ să te iei de Cabral şi Solcanu, de emisiunea lor. Adică pe intelectualii lui Gîdea îi poţi face agitaţi şi isterici, pe cîrcotaşi îi poţi face imbecili şi homofobi, de Badea NU TE POŢI LUA că eşti gras…. dar de ăştia doi crai (mă rog unul dintre ei) cum să te legi? Că dacă te iei de Cabral, eşti rasist. Dacă te iei de Solcanu sau Naomi, eşti homofob, ai ceva cu homosexualii, eşti din Noua Dreaptă.
Prin urmare n-ai ce-i face. Măcar cei doi au bunul simţ de a se scălîmbăi în voie, la concurenţă cu Capatos şi OTV-ul, după miezul nopţii.
La naiba, în puii mei..!

Responses

  1. Nu ştiu cât contează aiia de care nu te poţi lua. Pe piaţa ratingului. Probabil că ai dublat audienţa uitându-te la ei. În puii mei!:)

  2. Marius,
    se prea poate. Da’ nu m-am uitat mai mult de 5 minute. Cam cît am petrecut uitîndu-mă la discursul băselului.

  3. Nu ai ce sa faci….
    Simtim uneori ca suntem intepeniti intr-o societate care apreciaza totul conform unor valori total date peste cap…
    Imi place blogul tau (l-am vazut pe codrosu)
    Felicitari !
    😉

  4. Alex,
    noi da, suntem înţepeniţi. Aşa simţim. Mulţi însă sunt cei cărora le place societatea asta.
    Mulţam’ fain pentru apreciere, sper să revii dacă ţi-a plăcut ce ai văzut aici. 😉

  5. Efectul de turma e la moda in Romania sau rromania.. nici nu mai stiu cum sa ii zic. Manele si sex fac audienta, restul e de umplutura. Aloha! 😉


Lasă un răspuns

Categorii

