Publicat de: ionutu | Septembrie 18, 2009

Radio ZU. Dictatorii furtului

Motto: Zi l-am prinz cu raţa-n gură, zi ze zură că nu fură.

Că Buzdugan fură cu nesimţire, în neştire, nu mai e demult o noutate. Cuvîntul „furt” sună a infractor. Hai să zicem că „plagiază”, sună mai zuper. I-au căzut pe rînd victime blogeri geniali, spoturi publicitare făcute de oameni cu creier, şi chiar colegi de breaslă. Deh, unde nu-i talent nativ, trebuie compensat cumva. Ce l-a făcut celebru pe Buzdugan? Farsele de dimineaţă. Care by the way, am impresia că le-a preluat de la un alt talent în materie, Jugaru. Buzdu, dacă greşesc poţi să mă dai în judecată. Da’ promit că vin în instanţă cu toate materialele tale furate. Jur. Vedem noi care pe care. Eu cred că dacă mi se alătură toţi cei pe care i-ai plagiat ca nesimţitu’, ai cam pus-o.

Da’ în fond dacă primul om în stat, îşi asumă lucruri ce nu ţin de el ca şi realizări proprii, papagalul ăsta fără talent cu ce ar fi mai breaz?
Apelez acum la raţiunea voastră şi vă supun spre analiză următorul clip:

Nu-i aşa că seamănă izbitor? Sau suntem cu toţii nişte tîmpiţi ce nu realizăm că ideile geniale plutesc în aer, sau că great minds think alike.
Acum, ce mai urmează? Ştim că ăştia de la Guerilla au scos Atlasul de mitocănie urbană. Să ne aşteptăm ca cei de la ZU să vină şi ei cu Enciclopedia Faunei Cocalaria Urbanis? Buzdu, eu zic să reţii propunerea asta. Cine ştie, poate o poţi folosi mai încolo în stilul tău, fără să citezi sursa.

Ţin să mai precizez că eu nu mai ascult demult vreun radio românesc. Sunt toate de rahat. Parcă s-au tîmpit cu toţii. Muzică proastă, farse regizate, ştiri trunchiate, reclame stupide. Prefer să ascult staţii on-line de afară sau chiar făcute de români, care dau doar muzică şi atît. Sau dacă sunt acasă, îmi fac un playlist în Winamp cu ce muzică vreau, şi îl las să cînte acolo, de unul singur. E mai bine aşa. Voi?

Responses

  1. Am privit şi eu din umbră „scandalul” ăsta între „marile trusturi”. Recunosc, ascult Guerrilla de vreo doi ani şi ceva dar, sincer, nu sunt fan plagiat deloc. Nu sunt eu în măsură să spun că Zu a copiat de la Guerrilla sau invers. Ideea e că la noi, românii, dacă ai o idee originală, TREBUIE s-o patentezi. Da’ foarte repede !!! Pentru că te trezeşti la un moment dat că alţii „vorbesc cu vorbele tale”.
    Ok, ca să închei…mi se pare că faza asta e forţată. Adică, ce căcat…sunt 21.899 de posturi de radio care-şi dispută supremaţia ? Dpmdv sunt 3, printre care se numără şi cele două. Chiar n-au loc unul de altul ? Au amândouă nişa lor…ce căcat, pe ce se ceartă de fapt ?
    Nu ştiu, la mine-n cap e foarte simplu ( şi asta nu se datorează IQ-ului, doar încerc să-mi simplific „mersul din cap”)
    Sper să-mi fie înţeleasă ideea 🙂 Adică, wtf? Pentru ce ? Mă rog, aşa gândesc eu…

  2. Eu ascult radio in masina, iar in casa doar muzica mea.
    Pe astia de la Zu nu-i suport din cauza muzicii jalnice pe care o promoveaza- din 10 melodii difuzate, nu stii care-i una, care-i alta… Mie, una, imi suna toate la fel. Pe papagalii de dimineata nu ii mai inghit de la moartea lui Michael Jackson- nu stiu cum mama ma-sii au devenit ei atunci cei mai mari fani de pe fata Pamantului, unde mai pui ca se luau de toata lumea care indraznea sa comenteze ceva in legatura cu acest aspect.
    Posturile de radio agreate de mine sunt Magic Fm si Romantic, pentru ca au doar stiri concise, si muzica ce nu va include niciodata Costi Ionita:))
    Sa ai un weekend fain!

  3. Dane,
    eu sunt sigur că te înţeleg. Şi tu mă înţelegi. Dar ZU vor fura tot timpul. Cum ar fi să folosească cineva ceva de pe blogul tău pe care el îl poate accesa moca, şi apoi să cîştige o grămadă de parale însuşindu-şi pe nedrept rodul creaţiei tale?

  4. Oana,
    atunci cînd cu moartea lui M.J. am crezut că fac intoxicaţie. Nici n-a ştiut bietul megastar cîţi fani latenţi avea el în România, brusc.

  5. Da, aşa e. Ai şi tu dreptatea ta. Bine că nu-s vedetă, n-are cine mă fura 🙂

  6. Dane,
    la cît de hoţ e Buzdugan, nici nu m-ar mira să fure poante şi de pe blogurile unor anonimi precum noi doi. 🙂

  7. Păi eu n-aş prinde de veste pentru că nu-i ascult :))

  8. Nici eu. 😀

  9. O sa razi, dar eu ascult Radio Romania Actualitati sau Radio Cultural; restul (exceptand poate Romantic si Europa FM) mi se par zgomotoase si inutile. Faza cu plagiatul mi se pare de rahat, sa-i fie rusine lui Buzdugan!

  10. ruşine? Regelui radioului? 😀


Lasă un răspuns

Categorii

