Publicat de: ionutu | Septembrie 21, 2009

Prima casă = a „n”-a muie

Băsescu ne zice să nu ne mai uităm la „tolcşouri” că „ele minte” şi creează o imagine negativă a României. Că moderatorilor de acolo le este scîrbă de ţara asta cînd de fapt n-ar trebui. Că ar trebui să fim mîndri de patria noastră. Dar de cînd dacă mie îmi este scîrbă de ţara în care trăiesc asta mă face un ne-bun patriot? Păi vă zic eu: de cînd te numeşti anti-băsel sau anti-PDL. Da domnule prezident, cum bine vă zicea madam Pivniceru, mi-e scîrbă de dumneavoastră şi de halul în care aţi adus ţara asta, de m-aţi făcut să-mi fie scîrbă şi de ea, săraca..

Scripcaru, (pentru cei ce citesc acest blog şi nu sunt din Braşov este primarul acestui oraş) pe de altă parte mă face să-mi fie scîrbă de oraşul în care trăiesc. Cocoţat pe primărie precum Botorog (pentru cei ce citesc acest blog şi nu sunt din Braşov este vorba de protestatarul cu cel mai lung protest din Braşov, poate din România, 5 ani) în faţa prefecturii, apare (numai) la televiziunea duduii care l-a botezat pe Căncescu şi încă vreo doi oficiali germani, cu nişte bere direct între ochi zilele astea, şi le spune braşovenilor să-şi scoată (dracului) din cap criza asta, că nu e nicio criză şi să facă bine să-şi plătească taxele şi impozitele şi să meargă la Cerbu’ de Aur, că aşa-i frumos. Parcă ar zice „bă fomiştilor ce dracu’ vă tot lamentaţi că e criză, că e greu, ia puneţi mîna şi scoateţi-vă dracului ideile ăstea reacţionare din cap, că vă tamponez o dată de nu vă vedeţi..!”. Într-un fel cam ca şi Băsescu cînd cu că să fim mîndri de ţărişoară.

Boc ne dă nouă prima casă. Între ochi. Asta cu „Prima Casă” e la indigo cu aia cu „Teren pentru construire de locuinţă pentru tinerii pînă la 35 de ani” dată de Năstase A Patra Casă prin legea 15 din 2003. Aia cu criteriile celebre de selecţionare pentru a intra în program. Eu nu m-am băgat la niciuna dintre „muile” ăstea date de cei ce ne conduc. Pentru că sufăr de o boală: miros căcatul atunci cînd mi se serveşte chiar şi frumos împachetat.
La deschiderea programului „Prima Casă” tinerii ăia doi pe care îi bătea părinteşte pe umăr Boc cel Mare au primit creditul în mai puţin de 24 de ore. Păi trebuia, o să ziceţi, să dea bine în faţa camerelor de luat vederi. Să vadă pulimea uşor de prostit că e posibil. Că poţi să-ţi iei prima casă prin programul guvernului. Şi aşa, mulţi au halit-o şi acum îi vedem pe la televizor cum fac cozi în faţa Fondului de Garantare din Bucureşti, plîngîndu-se că pierd avansurile date şi că băncile nu le mai acordă creditele necesare. Bă da’ aşa le trebuie! Nu că mă bucur de necazul lor, dar dacă eşti prost, plăteşti! Cît de naiv să fii încît să te aştepţi ca acelaşi guvern care o bîjbîie de 9 luni băgîndu-ne şi mai tare în căcat, poate fi capabil să-ţi garanteze ţie un împrumut astfel încît să-ţi iei tu casă?

Băi siniştrilor care ne conduceţi, pentru voi e uşor să fiţi mîndri de România cînd sunteţi cu toţii îmbuibaţi cu parale obţinute „decît” din „vînzări anterioare”. Ia să faceţi un exerciţiu de imaginaţie şi să încercaţi să trăiţi bine o lună dintr-un salariu de 650 de lei stînd în chirie şi presupunînd că afară e iarnă şi ţara e condusă de nişte viermi împuţiţi ca voi. Să vedem cum căcatul cîinelui aţi mai fi voi mîndri de ţară şi cum aţi vedea voi criza. Boilor!

Responses

  1. Woooow! Ionuţ, nu credeam că poţi fi aşa de dur, scripting vorbind. E adevărat că programul Prima Casă e doar apă de ploaie pentru amărăşteni. Unii dintre tineri, ştim noi care, aleşri pe sprânceană, vor beneficia, la fel cum au făcut-o unii de pe urma terenurilor pentru tineri. Poate doar ăia cu vânzări anterioare se apropie de ceea ce ar trebui în mod practic să fie criteriile. Cât priveşte contractele cu Băncile şi garanţiile guvernamentale pentru programul lu` Peşte sunt doar o acoperire. Dacă stăm bine să ne amintim, vreo 3,5 miliarde de euro au fost împrumutaţi de Guvern din intern în primele şase luni ale anului. Trebuia să dea şi băncilor ceva de lucru ca acoperire. Nu? Asta, pe lângă faptul că din banii de la FMI, vreo 4 miliarde au intrat în contul băncilor străine, iar banii, papapapaaa, la ele în ţară, că doar şi acolo-i criză.

  2. Marius,
    cred că aş putea fi şi mai dur, mă cenzurez însă conştient fiind că practic scriind aici ce mă doare e cvasi egal cu situaţia în care aş urla la lună.
    Banii de la FMI îi plăteşte tot puletele statistic. E greu să scazi cota unică de impozitare, să elimini impozitul forfetar sau să diminuezi procentul TVA. Cum dracu’ să mai faci bani cît timp eşti la putere, dacă eşti ocupat cu astfel de măsuri de bun simţ pentru binele ţării cu care ar trebui să ne mîndrim. Nu?

  3. Woooow! Ionuţ, nu credeam că poţi fi aşa de dur, scripting vorbind! E adevărat că programul Prima Casă e doar apă de ploaie pentru amărăşteni. Unii dintre tineri, ştim noi care, aleşri pe sprânceană, vor beneficia, la fel cum au făcut-o unii de pe urma terenurilor pentru tineri. Poate doar ăia cu vânzări anterioare se apropie de ceea ce ar trebui în mod practic să fie criteriile. Cât priveşte contractele cu Băncile şi garanţiile guvernamentale pentru programul lu` Peşte sunt doar o acoperire. Dacă stăm bine să ne amintim, vreo 3,5 miliarde de euro au fost împrumutaţi de Guvern din intern în primele şase luni ale anului. Trebuia să dea şi băncilor ceva de lucru ca acoperire. Nu? Asta, pe lângă faptul că din banii de la FMI, vreo 4 miliarde au intrat în contul băncilor străine, iar banii, papapapaaa, la ele în ţară, că doar şi acolo-i criză. 🙂

  4. Marius,
    eu am înţeles din prima comentariul tău. 🙂

  5. Tinere dar suparat esti 😦 mai negru decit mine…..tu chiar ai crezut in „mos craciun guvern” 🙂 stai sa vezi darurii next 2 months….Uite pt ca eu sint o pisica buna si nu guvernez nu vreau sa ajung presedinte nici prim ministru ( cu toate ca am inaltimea ceruta de acest job) iti ofer pervazul meu vara si dupa soba iarna asa ca prima casa…aaaaaa am o conditie : nu stige tu lumina in Tara Romaneasca.
    ps daca sint si alti tineri pe aici va rog lasati mesaj pe acest blog.

  6. Eu n-am crezut nicio clipă în moş gerilii ăştia. Ba mint. Am crezut în 2004 cînd l-am votat pe marinar. Da’ pot cu mîna pe inimă spune că n-am fost decăt o victimă a circumstanţelor acelor vremi.
    N-am să sting eu lumina pe aici. Cu puţin noroc, poate la anul pe timpul ăsta o să scriu de pe alte meleaguri. 😉

  7. update
    Vizitatori ai acestui blog va rog sa imi lasati mesaj sa creasca traficul lui Ionutz pt ca poate ma inbolnavesc de SUCEALA LA 180 ( stiti boala aia care bintuie in PDL si este contagioasa eu m-ai stau pe pervaz la sediul PDL-BV din plictiseala 🙂 ) si il pun sa imi plateasca chirie in Euro.

  8. Aşa, aşa. Ascultaţi-o pe pisică, că altfel îmi pune pielea pe băţ.. 🙂

  9. Toţi ăştia se ascund după corcoduş. Vrei să ajuţi tinerii sau bătrânii sau oricine. Fă dracu o lege prin care subvenţionezi dobânda la credit pentru prima casă cumpărată. Cum se practică în alte ţări. Eşti tânăr sau boşorog şi vrei să-ţi iei pentru prima oara casă iată, statul român îşi ia angajamentul să negocieze cu băncile dobândă cu DAE şi toate comisionele ascunse şi secrete de 6%. Sau 5% asta-i toată dobânda, mută-te în casă nouă coaie şi gata.

  10. Chiar ca dur articolu asta, dar sunt cu totul de acord cu el. De prea mult timp lasam haimanalele astea sa ne conduca si sa ne bage mai adanc in prapastie(daca se poate mai mult).
    Continua cu articole din astea Ionutz

  11. Articol dur???
    Treziţi-vă, bă oamenilor, e conform cu realitatea ce ne-nconjoară!!!

  12. Răzvan,
    cît m-or mai lăsa „agenturili” şi „serviciili” secrete să continui, voi mai scrie. 😉

  13. Cipri,
    this is the shit! 😦

  14. Ma „bucura” ca si voi la Brasov aveti un cocoţat d’ăsta cum avem si in Timisoara. Si culmea ca tot noi, pulimea ii pastram in functie sau nu ii dam jos in şuturi când îşi fac treaba…


Lasă un răspuns

Categorii

