Publicat de: ionutu | Septembrie 30, 2009

Nimic, doar nişte pedelişti împuţiţi.

Via Ciutacu, un clip youtube care ar trebui să facă valuri. Este mai ceva decît clipul cu cocalarul Sava din Galaţi. Măcar ăla o face pe deşteptul la el în mahala. Javra asta ţine discursuri în Parlamentul European. Le mulţumesc pe acestă cale imbecililor ce au ales EBa la ultimele alegeri. Aveţi europarlmentarul care vă reprezintă. Mie mi-e şi mai scîrbă de ţara în care trăiesc începînd de acum.

Îmi închipui că aşa deontologic procedează şi neadaptatul numărul 1 al Braşovului, cînd îşi invită colegii de partid la el în emisie.
Apropo, băi neadaptatule, nu te mai cari dracului odată? Că ne ameninţi de vreo două luni cu plecatul tău. Imparţialule.

Responses

  1. Oh, sunt shokat! Nu-mi vine sa cred! Cum asa??!!?? Monica? Chiar ea insasi, intruchiparea diafana a sinceritatii?? Sa minta???

    Bleagh! Daca se putea, mi-a mai crescut sila cu o unitate intreaga.

  2. Salut, Ionut,
    A fost o surpriza sa dscopar blogul tau caci am descoperit un blogroll plin cu bloguri ale brasovenilor. Si eu sunt din Brasov si daca exista o comunitate a bloggerilor brasoveni mi/ar placea foarte mult sa ma alatur cu incuviintarea voastra, bineinteles. Te/am adaugat in blog/roll, despre politica ma abtin sa mai scriu, ma scarbeste prea mult, oricum promit sa te mai vizitez. O seara placuta!

  3. „Pedelist împuţit” nu e pleonasm?

  4. Ce zice Vania mai sus, ăla mi-e comentariul. În rest, n-am cuvinte.

    Offtopic: Prima mea leapşă executată. Doamnelor şi domnilor, aveţi cuvântul !

  5. Cetăţene,
    avem de-a face cu un copil timid, parcă. Nu?

  6. Mikael,
    bine ai venit. Sper să-ţi placă ce găseşti pe aici şi să revii zilnic, cu plăcere. Dacă zici că eşti braşovean, atunci locul tău este la „Bloguri de braşoveni”. 😉

  7. Vania,
    sunt unii care se mai spală. Da’ cred că ăia nu sunt abonaţi la CET. 😀

  8. Dan,
    s-a preluat, se prelucrează. 😉

  9. Uff, ce răutăcioşi mai suntem! Continuă. Recomand încă două căni de venin. Ritzi, puşchea pe limbă!:)

  10. Super tare clipul… intr/adevar unii e jegosi ca sa ma exprim deontologic, moral, fireste! O seara buna, Ionutu!

  11. Mikael,
    e plină ţara de „jegoşi”. Rolul unor oameni ca noi este să-i combatem. Cum facem asta? Păi primul pas ar fi să convingem cît mai mulţi indivizi din jurul nostru să-i combată şi ei. 😉

  12. Eu ma intreb totusi cum si pentru cat au „scapat” filmuletele de genul asta. Cat despre sceneta… e de toata jena. Asta e, europarlamentarii ne reprezinta asa cum suntem… o tara de ebe, becali, vangheli si altii asemenea. Ca astia i-au votat… oameni la locul lor sunt din ce in ce mai putini.

  13. Cătălin,
    măcar de-ar fi fost numai o „scenetă”…


Lasă un răspuns

Categorii

