Publicat de: ionutu | Octombrie 1, 2009

Por una cabeza, de ziua internaţională a muzicii

Dacă nu m-ar fi lepşuit Dan cu leapşa lui de dimineaţă, habar n-aş fi avut că pe lîngă faptul că azi e 1 octombrie, mai este şi ziua internaţională a muzicii. Mai multe, la Dan.
Onor acestui fapt vă rog să vă delectaţi cu una dintre piesele mele de suflet, din repertoriul internaţional. Un tango de neuitat, graţie şi tehnicii digitale fără de care nu ştiu ce ne-am fi făcut. Probabil am fi ţinut cu toţii (ăştia de aberăm pe aceste platforme numite bloguri) jurnale intime pitite prin unghere ascunse ale locuinţelor noastre.
Pentru fanii acestei piese aveţi aici şi varianta la fel de excepţională a lui Perlman.

Pe lîngă asta, tălică…azi începe şi anul universitar. Vă dau un pasaj dintr-un anunţ de pe eJobs, ca să înţelegeţi cam pe unde ne aflăm, acum în Anul Domnului 2009, din punct de vedere al nivelului calităţii învăţămîntului:

CANDIDATUL IDEAL:
Cautam colaboratori profesori sau absolventi studii superioare pentru redactarea de lucrari stiintifice FARA PLAGIAT in domeniile umanist si tehnic.
Limba engleza la nivel avansat constituie un avantaj. Se cere maxima seriozitate in respectarea termenelor si ORIGINALITATII in redactare.

RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Se lucreaza pe proiect. Conditii foarte avantajoase de lucru contra comision. Selectia candidatilor se face in functie de profilul acesora si proiectele disponibile.

Nu mai comentez nimic. Eu am terminat facultatea la privat acum un an şi nu mă simt superior sub nicio formă. Pregătirea studenţilor, este la pămînt. Studenţii sunt dezinteresaţi total. Eu am avut bunul simţ de a-mi face singur lucrarea de licenţă. Să vă zic titlul? Forme ale monopolului nepatologic în economia românească. Filozof, sau ospătar domnu’ prezident?

Uitai. Leapşa o ia cine vrea că are cine.

Later edit: în spatele oricărui bărbat puternic (eu) stă o femeie şi mai puternică (ea, Dora). Asta e piesa ei pentru azi:

Responses

  1. Eeee, e tangoul pe care a dansat Al Pacino în „Parfum de femeie”! M-am prins? 🙂

  2. Este, este. 😉

  3. Frumoasa leapsa… m-as baga si eu la ejobs dar mi-e lene sa completey enjdemii de formulare care nush cat or sa ma ajute. O seara faina, Ionut!

  4. Mikael,
    e pierdere de timp garantată asta cu eJobs-ul. Da’ ca să vezi cum e, nu vreau eu să-ţi influenţez opinia, poţi să-ţi faci şi tu un cont.


Lasă un răspuns

Categorii

