Publicat de: ionutu | Octombrie 2, 2009

Doar atît cît pot duce.

Via toader (întotdeauna cu „T” mic).
25-shots

Created by Bar Stools

Mi-a ieşit că dacă aş alege vodka, tot 25 de shot-uri, pardon voleuri, mi-ar fi fatale. În cazul ginului, doar 29. Iar dacă aş fi ales o bere să zicem Heineken, mi-ar fi luat 27 de sticle ca să mă pună lat. Nu se specifică gramajul sticlei (că poa’ să fie şi din ălea la 0,33 ml ca pentru hipstări). Oricum, după 3 beri încep să-mi pierd coerenţa şi ceva mai tîrziu lovesc colacul WC-ului cu fruntea de-i sar, vorba ceea, capacele.. ceea ce mă face un slab băutor. Dar eu nuuu, că pooot mai mult..

Luaţi-o ca pe o mini-leapşă. Cine comentează, o preia.

Responses

  1. Hmm! Hâc! Am încercat şi eu şi m-am cam îmbătat. Hâc!…Abia mai văd să tastez:)


Lasă un răspuns

Categorii

